Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, hvis man kan kalle det manipulasjon fra min side. Dårlig forsøk av meg isåfall! :p

Nja ... Manipulasjon på et veldig lavt nivå, kanskje? :p

L4r5: Ja. Folk bruker hersketeknikker på meg hele tiden ... Så jeg kjenner til alle, vil jeg tro.

Shikaru: Trykk deg inn på profilen din, så skal det stå til venstre under "Brukernavn" Channel.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har du helt rett i Lars. Hersketeknikker som oppdages mister sin åpenbare virkning, nettopp fordi at fisken ikke biter på kroken slik at den kan hales opp på land. :D
Problemet er at veldig mange som benytter seg av de klassiske hersketeknikkene gjør det ubevisst. Og hvis du da sier til dem at de bruker hersketeknikker så får du dem fly forbanna ofte.

Noen ganger så velger jeg "å bite på kroken" vel vitende om at det er en hersketeknikk. Sånn for å ikke avsløre at jeg har avslørt dem om du skjønner.

Lenke til kommentar

Lars: Det forstår jeg veldig godt, jeg gjør det hele tiden jeg også, mest for at det er interessant å argumentere og diskutere. Selv så synes jeg det kommer mye fornuftig ut av en god diskusjon, noen ganger så må man gi litt for å få litt og da kan det være interessant å bite på hersketeknikker. Da føler "motstanderen" at han/hun har vunnet litt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...