Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ja, hvis man kan kalle det manipulasjon fra min side. Dårlig forsøk av meg isåfall! Nja ... Manipulasjon på et veldig lavt nivå, kanskje? L4r5: Ja. Folk bruker hersketeknikker på meg hele tiden ... Så jeg kjenner til alle, vil jeg tro. Shikaru: Trykk deg inn på profilen din, så skal det stå til venstre under "Brukernavn" Channel. Endret 20. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det har du helt rett i Lars. Hersketeknikker som oppdages mister sin åpenbare virkning, nettopp fordi at fisken ikke biter på kroken slik at den kan hales opp på land. Problemet er at veldig mange som benytter seg av de klassiske hersketeknikkene gjør det ubevisst. Og hvis du da sier til dem at de bruker hersketeknikker så får du dem fly forbanna ofte. Noen ganger så velger jeg "å bite på kroken" vel vitende om at det er en hersketeknikk. Sånn for å ikke avsløre at jeg har avslørt dem om du skjønner. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hvor ser man hvor mange videoer man har sett på youtube accounten sin? Står på profilen din til Venstre, hvis du bruker standard oppsett. PS: hersketeknikk suger. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Videos Watched: 2,040 du leder Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 2718 står det på min. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Og jeg som trodde jeg hadde et sinnsykt antall! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lars: Det forstår jeg veldig godt, jeg gjør det hele tiden jeg også, mest for at det er interessant å argumentere og diskutere. Selv så synes jeg det kommer mye fornuftig ut av en god diskusjon, noen ganger så må man gi litt for å få litt og da kan det være interessant å bite på hersketeknikker. Da føler "motstanderen" at han/hun har vunnet litt. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Og jeg som trodde jeg hadde et sinnsykt antall! Nei, egentlig ikke ... Og mange av klippene jeg har sett har blitt sett da jeg ikke har vært pålogga. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Eplefe: Seriøst. Jeg skjønner meg ikke helt på sånne folk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lær meg noen herseteknikker a, Lars ;D Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Joined: August 14, 2006 Last Sign In: 13 hours ago Videos Watched: 2,999 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hersketeknikker Vi hadde forresten makt som tema til eksamen i nynorsk. Der stod det om en rekke hersketeknikker ... Er så mye lettere å oppdage sånt når man får det pekt ut på den måten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg tror ærlig talt ikke Lucky skjønner det selv. Men han er jævlig rå, kul, og jeg gleder meg til å møte ham IRL. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lær meg noen herseteknikker a, Lars ;D HER er et fint sted å strate. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hersketeknikker Vi hadde forresten makt som tema til eksamen i nynorsk. Der stod det om en rekke hersketeknikker ... Er så mye lettere å oppdage sånt når man får det pekt ut på den måten. Takker =] Får lese den når jeg kommer hjem^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei og hå. Misliker sterkt det at jeg alltid er så trøtt om ettermiddagen, men aldri når jeg skal legge meg. Slik er bare irriterende. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Når jeg leste det der Ville så kan man jo trygt si at det er få diskusjoner det ikke brukes hersketeknikker Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 PepsiCo: Ingen årsak Rasch: Nei ... Folk bruker det hele tiden, ofte ubevisst Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, fant ut at jeg bruker noen av de der teknikkene ubevisst, og for å være ærlig har jeg ikke vist før hva hersketeknikker faktisk er. Tror de kan bite godt på folk med dårlig selvbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg