Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver ikke å lagre en jævla dritt, jeg prøver å HVISKE VEKK NOE. Dessuten fikk jeg det til å funke. JEg bare skjønner ikke hvorfor den lagrer ~PST******-faenskapet sitt som temporary files for så å glemme å slette det. Programmet skal gjøre det automatisk, med mindre jeg avslutter programmet feilaktig, og det gjorde jeg IKKE i sted. Gaaawd.

Lenke til kommentar
Helvetes jævla drittprogram photoshop er. Scratch-disken min ER ikke full, det er bare noe du innbiller deg ditt helvetes møkkaprogram.
Prøv å defragmentere. Photoshop har en tendens til å hyle og klage med meldingen om for lite plass på scratch-disken(e) hvis disken(e) er tilstrekkelig fragmenterte.
Lenke til kommentar
Ich bin eine Berliner.

 

SÅ! Hva skjer i folks liv? Bortsett bra ubevisst manipulering samt at man plages med Photoshop?

Jeg skal spille litt PS3 (CoD4), før jeg skal spise middag og så spille fotball. Så vet du det!

Najs, du kan egentlig adde meg på PSN, jeg spilelr det endel selv, men nå har jeg jo feil på ps3'en så er nok en stund til jeg kommer online igjen.

 

OI svarte! ganske Heftig!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg bare tuller :p Kjeder meg på jobb og da går det i youtube og skitsnakk! ;) Har sett 3000 videoer på youtube med kontoen min nå. LOL.

 

Jeg så at du manipulerte meg til å tro at jeg driver med manipulasjon her på forumet, men tok igjen med samme mynt da jeg lot deg tro at jeg tok dine ord seriøst. Men du gav straks opp da du ikke så at det kun var et falskt forsvarsangrep, så ... I win! :D Ikke at det er så farlig, altså ... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...