Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal bake brød i dag òg. Jeg har ikke noe bedre å gjøre enn å leke husmor, og jeg har luftet hunder, ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen, vasket opp panner og diverse, støvsugd gangen, renset kattesanden og ryddet i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan jo hende at han synes det er vanskelig å være eneste mann sammen med tre kvinnfolk da. :D Når Snurreleif var der så hadde han litt psykologisk støtte fra en annen mann. :)

Du får spørre om han har issues med at det er så mange jenter rundt ham hele tiden. *fnis*

ja ikke vet jeg. han og jeg var bare på rommet så helt hvilken rolle det skulle spille vet jeg ikke, men kan jo være.

Lenke til kommentar

Takk HaueR og L4r5 ... :) Men poenget var vel egentlig at jeg kommer til å bli huska som det resten av året :p På en annen side har jeg jo alltid hatt lyst til å være en tegneseriefigur.

Er det aldri noen som er hjemme i denne bygningen her, eller? Blir nesten litt rastløs. Kanskje jeg skal løpe ut i gangen og banke på alle dørene så vi kan ha en koselig liten sammenkomst i gangen her ute.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Det blir neppe noe bedre av at han oppfører seg like barnslig da. Man skulle kunne forvente at en voksen mann forstår at småunger ikke nødvendigvis er ved sine fulle fem når hormonene raser i kroppen.

Det får fortsatt være grenser. Hun driver jo strengt tatt med manipulasjon.

Lenke til kommentar
Det blir neppe noe bedre av at han oppfører seg like barnslig da. Man skulle kunne forvente at en voksen mann forstår at småunger ikke nødvendigvis er ved sine fulle fem når hormonene raser i kroppen.

Har du noen gang møtt en jente som ikke gjør det?

Lenke til kommentar

HaueR: Jeg har lyst, men jeg tør ikke ... :cry: Folk kommer til å finne ut at jeg er gal, og det er litt for tidlig på skoleåret for det ennå, synes jeg.

Rasch: Jo, var vel det. Men jeg skjønte egentlig ikke det før etterpå :p Takk, forresten.

Flabba: Jeg hadde lignende problemer med faren min. Var jeg som måtte gjennomgå ... Ikke bare for at jeg er eldst i søskenflokken, men også for at jeg var den eneste som sa ifra da jeg så urettferdighet. Hadde vært sånn ennå, om det ikke var for at vi ikke bor under samme tak lenger ;)

Lenke til kommentar

Hvis noen svarer ja på dette spørsmålet så har de bare møtt en ekte mester i manipulasjon. Da har man nemlig vært borti noen som klarer å mannipulere en uten at det virker som manipulasjon.

Lenke til kommentar

meg?:p

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...