Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Flabbs: Driver stefaren din og kaster bestikk etter lillesøstra di? Tør jeg gjette på at det er noen som ikke er helt god i hodet sitt?

Dette må være tidenes dummeste spørsmål:

Hvor er det lettest å øke i styrke i militæret?

Svaret er meget enkelt Sherlock: "På treningsrommet."

ja han kaster bestikk:P er litt farlig å komme i mellom dem da for å si det sånn.

Mamma sier at han bare tar igjen fordi lillesøster begynner, men jeg er nå ikke så sikker.

I går hellte han melk i senga hennes før hun kom hjemO.o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sunt hjemmemiljø Flabba. Fint du skal flytte snart! :)

ja gleder meg til å dra:D

her blir man skada bare ved å gå ut av rommet. så jeg holder meg for det meste låst inne på rommet eller ute.

går bare ut i resten av huset for å hente mat, gå på do og kose på musa.

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Tørr jeg og si at det tror jeg ikke noe på, ingen pappaer somm HELLER melk oppi senga til lillejenta si før hun kommer fra skolen, nekter jeg å tro. Da lever dere under noen syke forhold, iallefall. :p

Han er STEFAR. vi hater han og han hater oss:P å de to har krig med hverandre. men han går litt vell langt. de er gale.

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Man skal ikke hate Flabbs. Det høres jo ut som fyren er en skikkelig kødd da, så da er det vel greit å hate ham. Hvordan skal det gå med søs når du flytter ut da? Det jeg ikke fatter er hvordan mammaen deres kan la fyren holde på sånn.

tror det går fint. hun her liksom yndlingsbarnet til mamma. så dette pågår bare når mamma er hos bestemor.

å det er ikke så ofte. + var ikke sånn før. blitt sånn nå siste etter det ble slutt mellom meg og snurreleif. er merklige greier. jeg gleder meg til å slippe ut av dette galehuset:P

Lenke til kommentar
Jo, men bare til spesielle anledninger. Vanligvis er jeg bare Ville Vonca ... :wee:

For et par dager siden kom "Homer Simpson" bort til meg og spurte om hvor resten av de fantastiske fire var ... Gøy :)

Du var jo lekker i det kostymet da!

Jeg er ihvertfall superheldig med min stefar! Han er en av verdens greieste!

''Kan jeg låne 20.000?''

''Såklart, du kan betale det du vil hver måned i avdrag, og de månedene du ikke har råd så sier du bare ifra så utsetter vi det.''

Hva? Ingen drapstrusler? Ingen banking på døra midt på natta mens han står utenfor og brøler at du er feig fordi du ikke kommer ut når han står der full og sint som en ilsk okse? Du har virkelig gått glipp av opplevelsen av en skikkelig stefar.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...