Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ble litt skeptisk nå til hva i alle dager jeg driver med når jeg sover.

når jeg våkna nå så det ut som jeg har stupt kråke mens jeg har hatt hefftig sex.

hele meg lå i en merkelig klummp + håret var nesten snudd oppned:P

det er cool:P

Lenke til kommentar
Skulle jeg veldig gjerne gjort, problemet er bare at jeg er på jobb. Befinner meg 5 mil sør for Trondheim, mens hun befinner seg ca 3,5 mil nord for Trondheim. Jeg bare vet hvor hun er siden mutter er fra Stjørdal. (Hvis hun fortsatt er på Stjørdal.)
Er på Børstad. Sånn, omtrent fem minutter fra Hegra mot Stjørdal. \o
Lenke til kommentar

Morsomt. I forrige uke presenterte jeg en ide til en utfordring på Akam. Jeg tenkte det ville være morsomt å se hva folk ville få til om alle hadde samme analoge utstyr. Jeg foreslo engangskamera. JapanPhoto og Akam heiv seg over ideen, men tok den til et enda høyere nivå. Ved å melde seg på den utfordringen det blei til så får man et analogt speilreflekskamera, film og fremkalling til bare 100kr!

De 100 kronene går rett til Amnesty.

Oooog for første gang har jeg blitt nevnt i en artikkel på HW-nettverket! :D

Lenke til kommentar

Hvis du trykke rpå nicket kommer det opp en bar, der er det ensten et rosa eller blått tegn som indikerer kjønn. Hvis det er grått har de ikke lagt inn hvilket kjønn de er :)

PS: Gratulerer Lars! :) Er en kjempegod ide da!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Sånn går det når man lar bestikket ligge å slenge på gulvet Flabbs. Godt at du overlevde da. :)

er ikke jeg som slenger bestikket rundt i huset. er er lillesøster og stefar som driver med. de kaster det på hverandreO.o

de hater hverandre.

Lenke til kommentar

Flabbs: Driver stefaren din og kaster bestikk etter lillesøstra di? Tør jeg gjette på at det er noen som ikke er helt god i hodet sitt?

Dette må være tidenes dummeste spørsmål:

Hvor er det lettest å øke i styrke i militæret?

Svaret er meget enkelt Sherlock: "På treningsrommet."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...