Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva skjer? eg kjeder meg :( :( Tenker på hvor godt det er å kunne ignorere personer Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva skjer? eg kjeder meg :( :( Du nærmer deg Skjer altfor lite. Folk setter hverandre i båser, tror jeg takk eg anstrengte meg for å ikkje ha skrivefeil, så tenkte eg så mykje på det at eg gløymde ut eg skreiv for mange smilysar Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, men det tar bare litt lenger tid og få gjort det Pluss kanskje en brukket nese? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg setter opp: God diskusjonspartner Brukbar diskusjonspartner Dårlig diskusjonspartner Og under dem så er det "Pen - ikke fullt så pen - Faen." Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oreo Dream derimot Jeg bestilte (og fikk) Oreo dream cake. Er pene jenter med type da pulbare?Sånt skal du ikke lure på. Psh. Kommer han så tror jeg muligens jeg dropper det. Vil ikke at noen skal ende med å føle seg kvalm av å være nødt til å se hvor jævlig stygg jeg er og sånn. Ødelegger sikkert matlysten hans, stakkar.Ja, det er synd på ham stakkars. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 takk eg anstrengte meg for å ikkje ha skrivefeil, så tenkte eg så mykje på det at eg gløymde ut eg skreiv for mange smilysar Du prøver i alle fall. Bra! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, men det tar bare litt lenger tid og få gjort det Pluss kanskje en brukket nese? Det har jeg nesten alerede, dessuten, ingen seier uten offer! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva skjer? eg kjeder meg :( :( Du nærmer deg Skjer altfor lite. Folk setter hverandre i båser, tror jeg takk eg anstrengte meg for å ikkje ha skrivefeil, så tenkte eg så mykje på det at eg gløymde ut eg skreiv for mange smilysar Litt skrivefeil er ikke så farlig, vet du. Det var bare det at du sa at du skrev perfekt som gjorde at vi diskuterte det Høflighet og ydmykhet er viktigere! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmm.. Jeg støtter Camping Carl sin kategorisering. Den kan man jo ikke unngå! Det er blir sånn: ''I like'' og ''Not so nice.'' Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg setter opp:God diskusjonspartner Brukbar diskusjonspartner Dårlig diskusjonspartner Og under dem så er det "Pen - ikke fullt så pen - Faen." Og jeg kommer da inn som? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg setter opp:God diskusjonspartner Brukbar diskusjonspartner Dårlig diskusjonspartner Og under dem så er det "Pen - ikke fullt så pen - Faen." Ikke "syk diskusjonspartner"? Sånt skal du ikke lure på. Ikke? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva betyr å kategorisere :S:S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg setter opp:God diskusjonspartner Brukbar diskusjonspartner Dårlig diskusjonspartner Og under dem så er det "Pen - ikke fullt så pen - Faen." Og jeg kommer da inn som? En del av dette er da å ikke avsløre dette. Kan si at Kibs er 1:1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg setter opp:God diskusjonspartner Brukbar diskusjonspartner Dårlig diskusjonspartner Og under dem så er det "Pen - ikke fullt så pen - Faen." Og jeg kommer da inn som? En del av dette er da å ikke avsløre dette. Kan si at Kibs er 1:1 Jeg er en 1:3. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 OH OH OH! Jeg vet jeg vet!! Kibs er en pen og god diskusjonspartner?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 OH OH OH! Jeg vet jeg vet!! Kibs er en pen og god diskusjonspartner?! Flink gutt! *kaste kjeks på* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan si at Kibs er 1:1 nja.. 2 eller 3:1 imHo. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva betyr å kategorisere :S:S Sette folk i bås. Altså bestemme om folk er snille eller irriterende, f.eks. En del av dette er da å ikke avsløre dette. Kan si at Kibs er 1:1 Du avslørte det jo. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vel, min liste: Hawt OK Kan prates med på msn Ekkel Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs er en pen og god diskusjonspartner?!Hun er heit, og en dugelig diskusjonspartner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg