NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 1 pakke bacon, 4 egg, 4 skiver og 1,5 liter vann. Oppskriften på en JÆVLA god frokost Feil! Det der er oppskriften på en frokost eller lunch for 2 -to- det der. Jeg skulle egentlig sittet på bussen nå, men akkurat i det jeg var på vei ut døra så kjentes det ut som at hele magen skulle vrenge seg med innsiden ut. Dermed måtte jeg sette meg på do, uten at det var noe spennende akkurat. Så jeg mista bussen min, menneh, jeg jobba en time overtid i går, så det er vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fy faen jeg våkna med helt jævlig vondt i halsen nå og skal sitte på skolebenken i 8 timer, så trenger å få spist noe. Tips for å raskt bli bedre? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Drekk noe varmt eller sterkt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fy faen jeg våkna med helt jævlig vondt i halsen nå og skal sitte på skolebenken i 8 timer, så trenger å få spist noe. Tips for å raskt bli bedre? Solhatt og japanske peppermyntedråper i ett glass lunkent vann. \o/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Drekk noe varmt eller sterkt Får prøve det da. Prøvde noe sånt CureMed, men det hjalp ikke en drit. Var så teit at jeg har så dårlig tid og Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk plutselig veldig lyst til å delta i frivillig arbeid i utlandet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 God morgen sløvinger!Sløvinger du liksom. oONår du skrev dette her var jeg på jobb, skal jeg si deg! Men god morgen til deg også. ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk plutselig veldig lyst til å delta i frivillig arbeid i utlandet gjør det da:D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk plutselig veldig lyst til å delta i frivillig arbeid i utlandet gjør det da:D Men så har jeg jobb da Men kanskje etter lærlingtida. Og jeg vet ikke hvordan jeg kommer meg utafor europa Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) God morgen sløvinger!Sløvinger du liksom. oONår du skrev dette her var jeg på jobb, skal jeg si deg! Men god morgen til deg også. ^^ Hehe, jeg har ikke kommet meg på jobb enda. Magen slo seg vrang slik at jeg mista bussen min. Må vente til neste buss går faktisk. Red.: Flabbs! Endret 20. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 God morgen sløvinger!Sløvinger du liksom. oONår du skrev dette her var jeg på jobb, skal jeg si deg! Men god morgen til deg også. ^^ Hehe, jeg har ikke kommet meg på jobb enda. Magen slo seg vrang slik at jeg mista bussen min. Må vente til neste buss går faktisk. Red.: Flabbs! HELLOW Jeg fikk plutselig veldig lyst til å delta i frivillig arbeid i utlandet gjør det da:D Men så har jeg jobb da Men kanskje etter lærlingtida. Og jeg vet ikke hvordan jeg kommer meg utafor europa aaaah jobb ja:P du får jobbe også spare da. ogsåååååååååå dra:P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fatter ikke hvordan folk med nattevakt overlever, jeg. MEN, jeg ble litt glad på vei hjem. På bussen begynte en av mine gamle favorittsanger å spille. Og nå må dere tåle at jeg slenger den ut her. 8D Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvorfor er jeg våken? *krype inn under dynen igjen* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har ikke sett musikkvideoen der før, men den var jo kul som få! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tori Amos lager så fantastisk musikk. Seriøst. Hun har deppesanger, gladsanger, kosesanger. Mest allsidige damen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hmm.. Ja... Bare den jævla dataen kunne komme. ._. Dumme posten. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nattaktiviteten har sunket drastisk etter at skolen begynte ser jeg Godt at det har blitt mer folk her på dagtid da, passer bedre med min døgnrytme Influensa er noe dritt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Damn. Jeg har første skoledag i dag. Fikk jeg vite på fylla i går Jævlig å stå opp, blir vel frokost i kantina, ække motivert til å stå og dishe opp noe nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg