Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
;)

Den slår dog ikke den en annen kamerat stakk av med:

Jeg sitter her og beføler drevramma mi over de deilige s-ata kontaktene, sakte og sensuelt.

Diskene mine knatrer av ren nytelse i det de kommer hardt, og spruter sine deilige data over i kablene... - Jon Ivar

Den var bare ytterst genial :lol:

Lenke til kommentar
5/6 nye innflyttere i studentblokken jeg bor i er fra Nigeria. Jeg regner meg selv som svært tolerant ovenfor andre kulturbakgrunner men jeg skal innrømme at jeg til tider blir noe varm av av måten enkelte av dem oppfører seg. Det var hyggeligere da det var meg, en fra Ukraina, en fra Australia, en fra Egypt en fra Borneo, en fra Bangladesh en asiater og en spanjol. Nå er det plutselig fem nigerianere, en ukrainer og et hittil ukjent kvinnemenneske.

Bor med ei fra Ghana, ei fra Tyskland og en kar fra Spania nå. De er alle tre hyggelige folk forsåvidt, men hu fra Ghana er litt asosial av seg, i alle fall overfor oss andre som bor her. Ikke at de hindrer vi tre andre fra å ha det veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
5/6 nye innflyttere i studentblokken jeg bor i er fra Nigeria. Jeg regner meg selv som svært tolerant ovenfor andre kulturbakgrunner men jeg skal innrømme at jeg til tider blir noe varm av av måten enkelte av dem oppfører seg. Det var hyggeligere da det var meg, en fra Ukraina, en fra Australia, en fra Egypt en fra Borneo, en fra Bangladesh en asiater og en spanjol. Nå er det plutselig fem nigerianere, en ukrainer og et hittil ukjent kvinnemenneske.

Bor med ei fra Ghana, ei fra Tyskland og en kar fra Spania nå. De er alle tre hyggelige folk forsåvidt, men hu fra Ghana er litt asosial av seg, i alle fall overfor oss andre som bor her. Ikke at de hindrer vi tre andre fra å ha det veldig hyggelig.

Roomien min var spanjol, en kjekk kar det til tross for litt småplukk med det rent praktiske. ;) Problemet med de fem fra nigeria er at de slutter så tett sammen, til tross for at de bare har vert her en uke. Det virker som om det er et fenomen som ikke bare gjelder for vårt bygg men hele komplekset her forøvrig, det utarter seg til en uniform gjengdannelse dem i mellom. Av alle nasjonalitetene og kulturbakgrunnene jeg har vert borti er det dem som viser seg vanskeligst å omgås.. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...