Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv det, gjør det, GJENNOMFØR DET! :D:w00t:

Vil jeg ikke få masse tampongfibere sittende fast i halsen da?

en mulighet ville vært og ha de i plasten, men tror ikke de hadde utvidet seg så godt da :(

Og halsen har en utrolig evne til og få ting fort gjennom petter, så tror ikke det ville vært noe problem :)

Lenke til kommentar
Prøv det, gjør det, GJENNOMFØR DET! :D:w00t:

Vil jeg ikke få masse tampongfibere sittende fast i halsen da?

en mulighet ville vært og ha de i plasten, men tror ikke de hadde utvidet seg så godt da :(

Og halsen har en utrolig evne til og få ting fort gjennom petter, så tror ikke det ville vært noe problem :)

FOR GUDS SKYLD KOMBINER MED :

Se filmen hos Youtube

Tortur anyone?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Komme med sånne gale påfunn uten å gjennomføre det er bare kjedelig. Du VET at jeg elsker slike idiotiske påfunn.

Prøve du L4r5? :)

Jaja. Jeg legger meg jeg. Bussen min går kl 7 i morgen. Noe som betyr at jeg kan sove lenge. :D Jaja. Legge seg tidlig uansett. xD

Lenke til kommentar

5/6 nye innflyttere i studentblokken jeg bor i er fra Nigeria. Jeg regner meg selv som svært tolerant ovenfor andre kulturbakgrunner men jeg skal innrømme at jeg til tider blir noe varm av av måten enkelte av dem oppfører seg. Det var hyggeligere da det var meg, en fra Ukraina, en fra Australia, en fra Egypt en fra Borneo, en fra Bangladesh en asiater og en spanjol. Nå er det plutselig fem nigerianere, en ukrainer og et hittil ukjent kvinnemenneske.

Lenke til kommentar

Forresten så møtte jeg på den nydelige naboen min igjen i kveld. *sukk* Hun og hun andre som bor der inne kom halvveis løpende opp trappa samtidig som meg. Hun er bare rett og slett fantastisk, nydelig - ja, rett og slett herlig. Fantastisk søt og flott jente. Mye tyder på at vi må arrangere grillfest eller noe slikt snart, for hun der må jeg definitivt finne ut mer om. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett noe så fint på lange, lange tider! Det skulle faktisk vært straffbart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...