Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestrider ikke at pedofili er galt. Jeg mener bare at man ikke bør gjøre narr av dem.

 

Med andre ord: Arrester dem så mye som dere vil, men ikke gjør narr av dem på nasjonalt TV.

Stiller meg fullstendig bak Pusur1993.

 

Pedofili er galt, men det er også galt å gjøre det til underholdning og en slags gapestokk som de gjør på det programmet.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ser problemet. Vi ville ikke fremstilt andre kriminelle på samme måten.

 

Og selv om jeg forstår at det er personer med uvanlige tenningsmønstre vi snakker om, så er det vel strengt tatt brudd på menneskerettighetene?

 

Og hvor går grensen mellom det å "søke" etter pedofile/hebefile, og vanlige lommetyver? Den lille grensen som finnes mellom der, er nok mindre enn det de fleste av oss liker å tro. :)

Lenke til kommentar

Er det Norge det er snakk om? Jeg syntes dem fortjener det, og driter ganske langt i om dem blir gjort av latter på TV, fremfor millioner av mennesker. Det er tillomed mange som "vet" hva dem er med på, men dem tar sjangsen allikavel. Er du med på leken, må du faen meg tåle streken ;)

Lenke til kommentar
Er det Norge det er snakk om? Jeg syntes dem fortjener det, og driter ganske langt i om dem blir gjort av latter på TV, fremfor millioner av mennesker. Det er tillomed mange som "vet" hva dem er med på, men dem tar sjangsen allikavel. Er du med på leken, må du faen meg tåle streken ;)

Norge eller Amerika er likegyldig. Men jeg lurer nå fremdeles på hvordan verden ville vært, om vi skulle fremprovosert feks knivstikking. Og hva med vanlig voldtekt? Skal vi fremprovosere dette også?

 

Nei, det er greit at vi ikke liker hebefile, men jeg mener nå at det får være grenser på hvor mye kriminalitet det er vi skal fremprovosere her i verden.

Lenke til kommentar
Slike folk fortjener ganske enkelt ei kule i nakken, intet mer - intet mindre.

Har jeg fortalt metoden min som innebærer et rør og piggtråd?

 

Nei, men tør jeg gjette? Ja, det gjør jeg!

 

Dim rør as string

Dim ståltråd as string

Dim anus as string

 

while rør in anus + ståltråd < end, ståltråd ++

else remove rør

 

EOF

?

Ok, jeg kjeder meg. :D

Lenke til kommentar
Nei, men tør jeg gjette? Ja, det gjør jeg!

 

Dim rør as string

Dim ståltråd as string

Dim anus as string

 

while rør in anus + ståltråd < end, ståltråd ++

else remove rør

 

EOF

?

Ok, jeg kjeder meg. :D

Tror den stemte ganske bra. Bortsett fra at man fester den ene enden av piggtråden høyt oppi et tre som vedkommende ikke når. Og så forlater man dem naken i skogen. Så enten dør de av sult/kulde eller så prøver de å dra ut piggtråden og blør i hjel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...