Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg kan si at en sjanger er dårlig musikk. Eurodance er dårlig musikk. Noe av det er fengende, men det er ikke sånn at du våkner en morgen og nynner på Groove Coverage sin versjon av Alice Coopers "Poison" og tenker "JESS! Nå har jeg den beaten i skallen resten av dagen!". Derimot psytrance og sånt er funky shait.

Dessuten er det mange som mobber min musikk. Spesielt opera og sånn. Folk erter meg for å i det hele tatt høre på det. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke se for meg, eller høre for meg, at du har ett særlig skummelt brøl Eple - med den søte snille stemmen din så tror jeg ett slikt brøl ville vært kos. :D

Hva er egentlig forskjellen på en kilt og et skjørt?

Hva er egentlig forskjellen på en fisk og en laks?

Vel talt Lars. :D

Lenke til kommentar

Ah, der jeg vokste opp (bygda på slutten av 80-tallet) var det alltid sånn at metal var det kuleste, og stort sett alle hørte på kjente band som Pantera, AC/DC, Iron maiden, Metallica, Motley Crue, Guns n Roses etc. Fant fort ut at det var musikken for mitt hjerte også, så det var ingen som mobbet noen for noe musikk, hvertfall. Og satte noen på Jokke eller Raga Rockers på fest kunne alle alltid tekstene.

Og i formingstimene på ungdomsskolen var vi på musikkrommet, da fikk vi lov å ta med kassetter og sette på. Husker enda hvor sur ei jente ble fordi popmusikken hennes ble nedstemt av Nirvana's Nevermind. Og jeg hadde Axl på penalet mitt, og bestekompisen min hadde Slash (fordi han spilte kassegitar). Those were the days. Og ikke minst..POWER BALLADS.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ah, der jeg vokste opp (bygda på slutten av 80-tallet) var det alltid sånn at metal var det kuleste, og stort sett alle hørte på kjente band som Pantera, AC/DC, Iron maiden, Metallica, Motley Crue, Guns n Roses etc. Fant fort ut at det var musikken for mitt hjerte også, så det var ingen som mobbet noen for noe musikk, hvertfall. Og satte noen på Jokke eller Raga Rockers på fest kunne alle alltid tekstene.

Og i formingstimene på ungdomsskolen var vi på musikkrommet, da fikk vi lov å ta med kassetter og sette på. Husker enda hvor sur ei jente ble fordi popmusikken hennes ble nedstemt av Nirvana's Nevermind. Og jeg hadde Axl på penalet mitt, og bestekompisen min hadde Slash (fordi han spilte kassegitar). Those were the days. Og ikke minst..POWER BALLADS.

aaaw Axl<3

Lenke til kommentar
Jeg kan si at en sjanger er dårlig musikk. Eurodance er dårlig musikk. Noe av det er fengende, men det er ikke sånn at du våkner en morgen og nynner på Groove Coverage sin versjon av Alice Coopers "Poison" og tenker "JESS! Nå har jeg den beaten i skallen resten av dagen!". Derimot psytrance og sånt er funky shait.

Dessuten er det mange som mobber min musikk. Spesielt opera og sånn. Folk erter meg for å i det hele tatt høre på det. :(

Woo. Vi har likheter.

Og Club4 Shop har klærne for meg ^^

Der gikk det studielånet I guess :p

Lenke til kommentar

Musikksmak er vanskelige greier egentlig.

Tror jeg enda har til gode å finne noen som klarer å høre gjennom "The Night Of The Hellraisers (Torture 3)" med meg.

Ikke engang de mer alternative venna mine ... Sucks to have weird tastes ...

Ingen vil se øst-europeiske erotic slashers med meg heller ... Gah.

Lenke til kommentar
Watashi wa Eplefe, todorokunowo kiku watashi gadearu!

(Øh. Jeg er Eplefe, hør mitt brøl 8D)

haha forsto ikke helt hva du mente med siste del av setningen :p

wakannai dayo, demo Eplefe wa suki "pop music" desu ka? so so, chotto ore mo :p ( ja jeg er sugen i lange setninger :( )

Lenke til kommentar

marlboro!, okay :p

Herre Rock Adonis Lang - 495 kr

21400201700%20herrerock.jpg

Herre Rock Sort - 589 kr

02923970000%20amnnerock.jpg

Kilt for ham - 595 kr

21400473700%20kilt.jpg

Egentlig alt jeg mangler er den veltrente kroppen så det hele passer bedre, men det gidder jeg ikke tenke på.

Jeg har ikke kropp for kjolen min heller :p

Må si jeg kunne tenkt meg bootsa til duden nederst og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...