Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er det det nye? Å kalle noe for ''kawaii'' istedenfor søtt? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 mente en full setning på japansk ofc. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kawaii er japansk for nettopp søtt, og alle skal elske japan om de er alternative og sånn shait, og da er det naturlig å kalle ting kawaii. Dette er og ofte det eneste ordet de kan på japansk. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kawaii er japansk for nettopp søtt, og alle skal elske japan om de er alternative og sånn shait, og da er det naturlig å kalle ting kawaii. Dette er og ofte det eneste ordet de kan på japansk. Heftig Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kawaii er japansk for nettopp søtt, og alle skal elske japan om de er alternative og sånn shait, og da er det naturlig å kalle ting kawaii. Dette er og ofte det eneste ordet de kan på japansk. Akkurat slik jeg tenkte det ja. Satan sånne ting irriterer meg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Watashi wa Eplefe, todorokunowo kiku watashi gadearu! ...Eller noe sånt. Huff, jeg må slutte med å gi opp å lære ting fordi det er kjedelig. x) Edit: Deer rettet jeg på det, jeg. Endret 19. august 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 min søster har nå gått inn i en hello kitty perjode. helerommet er rosa med masse stygge hello kitty ting. I dag hadde hun kjøpt seg mye hello kitty blinger:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Åhhhhhåhåhå ironien er så sterk! De skal være så alternative, men de elsker masseprodusert søppel fra japan hahaha Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Neida. Har du aldri drømt om forumet? Nei. Jeg har hatt mange merkelige drømmer (noen på grensen til forstyrrende ), men ingen om forumet. Helvete ... Jeg glemte fotobaggen min på bussen i går. Ringte hittegodskontoret til Tide, de hadde ikke fått inn noe og jeg ble bedt om å ringe igjen i morgen ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nikka: Oh my god. Ok der gikk jo omentrent alt galt! Tok dere ikke engang utstyrssjekk? Det er jo både deres og befalets oppgave. men ja, talentløst befal. Noe så grunnlegende som å kunne lese kart og kompass er jo det minste man kan kreve. Eplfe: Føler du deg som en Emo da? Synes du gikk i skikkelig forsvar her, selv om ingen har kalt deg emo! Nettopp og jeg synes det var helt bak mål at man ikke hadde en plan-b. Hva om noen hadde blitt alvorlig fysisk skadet. Brukket av et bein eller noe slikt. Den personen hadde vært død rett og slett. Det var ingen plan for å få folk ned fra det helvetes fjellet. Joda, jeg hadde kontroll på utstyret mitt, lommelykt var ikke en del av det. Det var 4 lommelykter fordelt på de fire befalene våre. Jeg antok at de hadde vett nok til å kontrollere utstyret SITT! Men det var tydligvis for mye å forlange. De forsto nok hvor mye de hadde bajsa på leggen at etter at jeg kom med en slik tale så var det best å bare la meg slippe for fremtiden. Det er greit nok at ting kan gå galt, men så talentløs er det bare ikke mulig å bli og samtidig forvente at folk skal ta deg seriøst. Dette var forresten på lagførerkurs, ett kurs jeg ble oppfordret til å ta av mitt forhenværende befal. Kanskje de så på meg som en trussel siden jeg klarte å påpeke rotet deres. Jeg var faktisk fristet til å skrive brev til forsvarssjefen etter fadesen, men orka ikke etter at jeg fikk brev om at jeg var fritatt for videre tjeneste. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Åhhhhhåhåhå ironien er så sterk! De skal være så alternative, men de elsker masseprodusert søppel fra japan hahaha mhm. for litt siden skulle alt være svart og skummelt og bilder av døe mennesker på veggene. men når jeg gikk opp til henne i går var alt rosa og MASSE hello kitty ting overallt. Jeg ble skremmt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Huff.. herregud, føler med deg. Vi hadde det samme på vinterøvelsen, men der var det under kontroll. Lite mat, masse slit. Folk falt om i sør og nord hehe! men alt var så enkelt etterpå! Uansett, dere hadde nok blitt berga på en eller annen måte. Flaut for forsvaret hadde det ihvertfall vært. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Åhhhhhåhåhå ironien er så sterk! De skal være så alternative, men de elsker masseprodusert søppel fra japan hahahaDe synes som oftest og at Gackt, Malice Mizer og Dir En Grey er megasuperkjempealternativt og råkult. Det er omtrent som Britney her i vesten, det er popmusikk. Jeg digger det selv, men jeg er fullstendig klar over at det er popmusikk. Når sant skal sies, så digger jeg Timbaland - Apologize òg. Og jeg er stolt av det. JEG HØRER PÅ POPMUSIKK OM DET FENGER NOK. \o/Watashi wa Eplefe, todorokunowo kiku watashi gadearu! (Øh. Jeg er Eplefe, hør mitt brøl 8D) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det eneste gode som kommer ut av Japan er Spillkonsoller og spill! Uansett, hvorfor skal man holde seg til en spesifik musikksjanger? Jeg mener, alle musikksjangre har minst en sang som vekker følelser eller som får deg til å bevege på deg. Har vært på byen med de mest hardbarka metal elskere som danser vilt til Timbaland eller noe trance. Synes det blir for teit. Og noe av det verste jeg hører er at den og den musikksjangeren ikke er musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Woohoo! Endelig fant jeg skjørt for menn ^^ Både lange, korte og kilter *happytard* Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Må man avgi førstegangstjeneste for å utdanne seg i forsvaret? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Huff.. herregud, føler med deg. Vi hadde det samme på vinterøvelsen, men der var det under kontroll. Lite mat, masse slit. Folk falt om i sør og nord hehe! men alt var så enkelt etterpå! Uansett, dere hadde nok blitt berga på en eller annen måte. Flaut for forsvaret hadde det ihvertfall vært. Det var så dårlig vær at det var umulig å fly inn med helikopter, ingen bilvei(duh) - så nei, det var ikke noen måte å berge folket på. Jo, det er helt greit med slit og strev og at folk stuper, så lenge at de ikke blir liggende igjen oppe på fjellet, langt over tregrensa. Jeg har hatt jævlige øvelser før også, men da har det vært under kontrollerte forhold, typ slik at man kunne komme seg til folk om det ble for ille. Ja, rett og slett flaut, men jeg er glad jeg er ferdig og de kan prøve seg på å kalle meg inn senere. Da skal de få høre det igjen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Må man avgi førstegangstjeneste for å utdanne seg i forsvaret? Nei, du kan hoppe rett på befalsskole og ta det derifra. Nikka: Hehe ok. Soldater har desverre omkommet på Øvelse i Norge før. Du kan tenke deg dette: De kjørte vinterøvelse (som er helvette nok i seg selv) pluss berretløpet i den øvelsen. Noen satte seg ned å begynte å grine, noen bare falt sammen og noen klarte seg helt fint. Det som er litt morsomt å tenke på er at når du gir opp har du gitt ca. 30% av det faktisk kroppen klarer, selvsagt om du tar bort viljestyrken. Endret 19. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sadfez: Det er vel varierende. Smurf: Hva er egentlig forskjellen på en kilt og et skjørt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 J-pop er greit nok det, men jeg foretrekker Golf + Mike. Tror de er fra Korea eller Taiwan, ikke helt sikker. De er helt herlige dog, takk til mrbjoern for å opplyse meg om de ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg