Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan jo ikke flytte meg til en plass jeg allerede er? O.o Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan jo ikke flytte meg til en plass jeg allerede er? O.o Hvem sa at det er der du er? Oo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kibs: Jeg har etter hvert fått det intrykket at der er vanskelig å kategorisere folk, for det viser seg som oftest at der er mer til dem enn hva man først trodde. Men man kan jo legge dem i en midlertidig kategori! KittyCat: Gjør sånn som vi gjør med Skarstad, ignorer! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm. Han skal jo på HW-treffet i Bergen. God ide å bli kjent med Bekki først, da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan jo ikke flytte meg til en plass jeg allerede er? O.o Hvem sa at det er der du er? Oo Jeg har kategorisert meg selv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har denne katergoriseringen. Noen kan føle seg støtt, så jeg skjuler den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Gutt *Jente Hva med Mann Herre Kvinne Dame ? Alltid skal noen finne noe feil med det jeg sier. :sad: Ny liste: Hankjønn Hunkjønn Intetkjønn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm. Ja!! Hva prater vi om? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Jeg har etter hvert fått det intrykket at der er vanskelig å kategorisere folk, for det viser seg som oftest at der er mer til dem enn hva man først trodde. Men man kan jo legge dem i en midlertidig kategori! Jepp. Og det er mange som havner i kategorien "overlegne babes" som etterhver flyttes til "hyggelige babes". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Eplefe fortjener respekt. Du må ikke skue hunden på hårene. Og hvis du har et behov for å disse noen, så er det bare å skrive det ned i din egen dagbok eller noe. I forumkafeen er du i hvert fall ikke ønsket om det er den slags oppkast (som du viste i det innlegget som ble slettet) du vil komme med =) Endret 13. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Enkleste kategoriseringen: Pulbart Ikke-Pulbart Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva skjer? eg kjeder meg :( :( Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm. Ja!! Hva prater vi om? Jeg har spist pizza i dag! Jeg bestilte Oreo Dream, så kom de med Rockslide Brownie =/ Den er god liksom, men ikke 40-kroners-god. Oreo Dream derimot Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Enkleste kategoriseringen: Pulbart Ikke-Pulbart Er pene jenter med type da pulbare? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han skal jo på HW-treffet i Bergen. God ide å bli kjent med Bekki først, da. Psh. Kommer han så tror jeg muligens jeg dropper det. Vil ikke at noen skal ende med å føle seg kvalm av å være nødt til å se hvor jævlig stygg jeg er og sånn. Ødelegger sikkert matlysten hans, stakkar. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm. Han skal jo på HW-treffet i Bergen. God ide å bli kjent med Bekki først, da. ¨ hahaha, kødder du? Det kunne vært intressant å se.. err... Vi må ikke si for mye.. La det bli en overraskelse! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Enkleste kategoriseringen: Pulbart Ikke-Pulbart campin carl jeg har fått en warn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva skjer? eg kjeder meg :( :( Vi kategoriserer mennesker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kva skjer? eg kjeder meg :( :( Du nærmer deg Skjer altfor lite. Folk setter hverandre i båser, tror jeg Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) campin carl jeg har fått en warn Jeg har hatt warn men det er så lenge siden at den har gått bort igjen(gjør det etter 6 måneder) Enkleste kategoriseringen: Pulbart Ikke-Pulbart Er pene jenter med type da pulbare? Ja, men det tar bare litt lenger tid og få gjort det Endret 13. januar 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg