Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kibs:

Jeg har etter hvert fått det intrykket at der er vanskelig å kategorisere folk, for det viser seg som oftest at der er mer til dem enn hva man først trodde.

Men man kan jo legge dem i en midlertidig kategori!:)

KittyCat:

Gjør sånn som vi gjør med Skarstad, ignorer! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg har denne katergoriseringen. Noen kan føle seg støtt, så jeg skjuler den.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

*Gutt

*Jente

Hva med

Mann

Herre

Kvinne

Dame

?

Alltid skal noen finne noe feil med det jeg sier. :sad:

Ny liste:

Hankjønn

Hunkjønn

Intetkjønn

Lenke til kommentar
Kibs:

Jeg har etter hvert fått det intrykket at der er vanskelig å kategorisere folk, for det viser seg som oftest at der er mer til dem enn hva man først trodde.

Men man kan jo legge dem i en midlertidig kategori!:)

Jepp. Og det er mange som havner i kategorien "overlegne babes" som etterhver flyttes til "hyggelige babes". :p

Lenke til kommentar

Eplefe fortjener respekt. Du må ikke skue hunden på hårene. Og hvis du har et behov for å disse noen, så er det bare å skrive det ned i din egen dagbok eller noe. I forumkafeen er du i hvert fall ikke ønsket om det er den slags oppkast (som du viste i det innlegget som ble slettet) du vil komme med =)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm.

Ja!!

Hva prater vi om?

Jeg har spist pizza i dag!

Jeg bestilte Oreo Dream, så kom de med Rockslide Brownie =/ Den er god liksom, men ikke 40-kroners-god. Oreo Dream derimot :love:

Lenke til kommentar
Han skal jo på HW-treffet i Bergen. God ide å bli kjent med Bekki først, da. :wee:

Psh. Kommer han så tror jeg muligens jeg dropper det. Vil ikke at noen skal ende med å føle seg kvalm av å være nødt til å se hvor jævlig stygg jeg er og sånn. Ødelegger sikkert matlysten hans, stakkar.

Lenke til kommentar
Ærligtalt, Jonki3. Den kan du ta litt lenger ut i jungelen. Ingen setter pris på at du kommer hit for å spre uhygge og kvalm.

Han skal jo på HW-treffet i Bergen. God ide å bli kjent med Bekki først, da. :wee:

¨

hahaha, kødder du? Det kunne vært intressant å se..

err... Vi må ikke si for mye.. La det bli en overraskelse!

Lenke til kommentar
campin carl jeg har fått en warn :D

Jeg har hatt warn men det er så lenge siden at den har gått bort igjen(gjør det etter 6 måneder)

Enkleste kategoriseringen:

Pulbart

Ikke-Pulbart

Er pene jenter med type da pulbare?

Ja, men det tar bare litt lenger tid og få gjort det

Endret av Campin Carl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...