Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Roffle tenkte noe alla det samme Nikka! :p

 

Men uansett. ja alle Emoer er alternative. Ingen av de er faktisk Emo. Det er kos synes jeg.

fint for deg:P

jeg ler av henne og vennene hennes. De gjør så mye dumt og ser snåle ut. selv om min søster faktisk er ganske ok innimellom.

Er kuttinga og den konstannte grininga og "faen jeg er så depprimert" holdningen som er slitsom.

Lenke til kommentar
hun er veldig søt. selv om hun er super høy og har den største rompa jeg noengang har sett:P

Bare få fjerna metallet fra ho så=) super høy er super hawt. største rompa tror jeg ikke noe på engang

den er helt merkelig. men sikkert myk å sittepå:p

ja vet ikke helt hvor høy hun synes det er å være sånn 180 eller høyere når hun bare er 16år gammal.

Lenke til kommentar
Men snakker dere med henne for å sjekke om hun faktisk har genuin grunn til å være deprimert eller om det bare er foroppmerksomheten?

hun har ingen grunn:P det som er teit.

 

innimellom er hun trist fordi kjæresten hennes var slem... men 2dager etter får hun ny dame:P

Hun er super rundbrenner og tragisk:P

 

men nei hun er bare sinna og "trist" fordi hun vil at vi skal synes synd på henne og gi henne ting.

mamma går rett på det å gir henne MASSE heletiden.

Lenke til kommentar
hahaha flott tale! :p men var det noen av dere som tok insj til noe som helst? Eller hadde dere fullstendig tillit til befalet?

 

Vi visste jo ikke veien på forhånd, vi visste bare at det skulle ta ett par timer, da regner jeg maks 3 timer. Når vi plutselig befant oss midt ute på ei myr så begynte jeg og ett par til å ane uråd, det var da gått ca 2 timer. Vi krevde da å få se hvor vi starta fra og hvor vi skulle til. Etter mye om og men så viste det seg at idiotbefalet for det første hadde bomma på avstanden fra a-å, den mila vi skulle gå var 5 mil i luftlinje. Problemet var bare at vi som kjent ikke kan fly og derfor var nødt til å gå ca 7 mil for å komme oss frem.

 

Det viste seg også at idiotbefalet hadde bomma totalt slik at vi måtte gå ekstra langt for å komme oss på riktig vei, siden de hadde ledet oss i stikk motsatt retning av det som var fornuftig. I forhold til stigninger, myrområder o.l. Det er som kjent ikke så lett å drive med fjellklatring med full oppakning. :D I tillegg så var det jo orkan i kastene oppå fjellet der, med regn og faenskap. Så når natta kom så var det jo håpløst å se noe som helst, siden 2 av de 4 lommelyktene vi hadde fått med oss på turen var defekt.

 

Det endte med at 2-3 stykker måtte bæres store deler av turen fordi de rett og slett ikke klarte mer. Det var ikke moro. Jeg var en av de som gikk på ren viljestyrke på slutten og datt om ca 1 km før vi var fremme. Hadde ikke en av mine medsoldater snubla i meg i gjørma så hadde jeg sikkert ligget der enda. :)

 

 

Haha, snakker du om rep-øvelse nå? Dra en gjeng 40-åringer og kontorfolk ut i bushen, der det nærmeste de har vært bush de siste 20 årene er å kjøre forbi en skog på motorveien. Ikke spesiellt smart å regne med alt går smertefritt da.

 

Vi snakker her om rep-øvelse ja. Ikke Telemarksbataljonen eller HV-016 eller hva nå de forbanna spesialstyrkene til HV heter.

 

wtf?

 

Unnskyld, men jeg klarte bare ikke å la det være. :)

Fjord er en smal havarm eller innsjø, mens fjor er det forrige året. :) *goze*

Lenke til kommentar
Ååå gud. Ikke en ny en "alle som kutter seg er emo"-diskusjon.

Åjoda! :) Men det må mere til enn bare kutting for å gjøre noen til Emo.

 

 

Flabba: Ah en ekte emo med andre ord! :)

ja en ekte emo:D nesten litt stollt... mohahahha. hun er nå søt da. Og vi har våre dager da vi er super venner.

jeg kan selv si at jeg var en av dem når jeg var yngre... bare ikke kutta. men alle vennindene mine gjorde det...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lang lugg.

Jeg sutrer ikke over livet mitt.

Jeg hater ikke "pozers" og oppfører meg som en selv.

Jeg hater ikke snobber "fordi de er trangsynte".

Jeg takler minimalt av musikk hvor vokalisten høres ut som han griner når han synger.

Jeg er glad i Japan, men jeg kaller ting "søtt" i stedet for "kawaii".

Jeg er selvskader (og har vært sådan i flere år, lenge før "emo" var et begrep i det hele tatt, og fått profesjonell hjelp for det).

Jeg kler meg ikke i normale klær.

...Jeg liker joggebukser.

 

Er jeg emo? 8D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Nikka: Oh my god. Ok der gikk jo omentrent alt galt! :p Tok dere ikke engang utstyrssjekk? Det er jo både deres og befalets oppgave. men ja, talentløst befal. Noe så grunnlegende som å kunne lese kart og kompass er jo det minste man kan kreve.

 

Eplfe: Føler du deg som en Emo da? Synes du gikk i skikkelig forsvar her, selv om ingen har kalt deg emo! :p

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg har ikke lang lugg.

Jeg sutrer ikke over livet mitt.

Jeg hater ikke "pozers" og oppfører meg som en selv.

Jeg hater ikke snobber "fordi de er trangsynte".

Jeg takler minimalt av musikk hvor vokalisten høres ut som han griner når han synger.

Jeg er glad i Japan, men jeg kaller ting "søtt" i stedet for "kawaii".

Jeg er selvskader (og har vært sådan i flere år, lenge før "emo" var et begrep i det hele tatt, og fått profesjonell hjelp for det).

Jeg kler meg ikke i normale klær.

...Jeg liker joggebukser.

 

Er jeg emo? 8D

nei:D du er kos :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...