Shikaru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 haha ja det hadde vært noe! skate i myra oppi her og kamspsport = win =D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Du skulle bodd i nærheten av Strømmen, kunne jeg hivd meg på Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hadde gjort seg det^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Yes to hell with it!! Høudihau. Andre dagen på rad jeg sitter inne når det for en gangs skyld er sol her. Irriterende? ja. Endret 19. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 min lillesøster kom inn med froksot til meg. dette fordi hun skullker 2skoledag og hun ikke vil at mamma tilfeldighvis skal få vite om det:P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 min lillesøster kom inn med froksot til meg.dette fordi hun skullker 2skoledag og hun ikke vil at mamma tilfeldighvis skal få vite om det:P Aww, så koslig Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 min lillesøster kom inn med froksot til meg.dette fordi hun skullker 2skoledag og hun ikke vil at mamma tilfeldighvis skal få vite om det:P Aww, så koslig ja det var koselig, selv om jeg ikke kan spise det på en stunnd enda pga bedøvelse etter tannlegen:P å herregud hun hadde plukket bringebær i hagen til megO.o Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hæhæhæ du må dra det der ut så langt du kan og til slutt snitche på søstra de Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 min lillesøster kom inn med froksot til meg.dette fordi hun skullker 2skoledag og hun ikke vil at mamma tilfeldighvis skal få vite om det:P Bra start på et nytt skoleår Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 å herregud hun hadde plukket bringebær i hagen til megO.o Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hæhæhæ du må dra det der ut så langt du kan og til slutt snitche på søstra de hahaha skjønner ikke helt hvorfor hun gjorde alt dette for jeg sier aldri no til mamma uansett:P men hm kanskje jeg skal det dennegangen:P bare for å være jævlig. å herregud hun hadde plukket bringebær i hagen til megO.o Hvor gammel er hun? 16 og super emo:D min lillesøster kom inn med froksot til meg.dette fordi hun skullker 2skoledag og hun ikke vil at mamma tilfeldighvis skal få vite om det:P Bra start på et nytt skoleår mhm hun hadde 67 fraværsdager i fjord:P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 16 og super emo:D Pix? evnt nummer Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Pass deg Flabba, det er ikke noe som heter Emo! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 16 og super emo:D Pix? evnt nummer hun er veldig søt. selv om hun er super høy og har den største rompa jeg noengang har sett:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Pass deg Flabba, det er ikke noe som heter Emo! nei hun selv sier det kalles å være alternativ:P hun er dust. Men hun er kos innimellom. btw i natt når jeg endelig hadde sovna sånn i 4tiden... vekka hun med fordi hun ville jeg skulle høre en sang... å sangen var super techno og slitsom. så jeg døde litt innvendig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 mhm hun hadde 67 fraværsdager i fjord:P Trondheimsfjorden eller? *kose* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 mhm hun hadde 67 fraværsdager i fjord:P Trondheimsfjorden eller? *kose* wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg