Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 herregud nå har jeg vært flink. sto opp oh JOGGA i dag tidelig. så hjem å dusja også til tannlegen. Og nå snart skal jeg gå å trene litt med kamerat. Føler jeg er flink i dag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan ikke tenke meg at folk gidder å gjøre noe så slitsomt for å "være blant de kule folka". Hva er galt med å få litt muskler på kroppen da? Er ikke noe galt i det, som sagt, vært gjennom det selv 80%? jeg hadde et vilt intrykk av at de fleste egentlig gjør det for å se bra ut og å være sunn. Du lar deg lure Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 haha ja slikt skal jo egentlig ikke skje. Selv om det garantert ikke var skadelig. Er jo ikke farlig å få litt trim av og til! Klart ikke, problemet var bare at vi ble overrasket av skikkelig dårlig vær og null plan var lagt i tilfelle noe skulle gå til helvete, slik det faktisk gjorde. Det var faktisk flere som rett og slett kollapset og ikke klarte fortsette. Vi hadde nemlig ikke fått noen skikkelig proviant til turen, det var ikke mange som hadde smurt niste, siden vi skulle få utdelt proviant, jo takk, 3 kjekser og en sjokoladeplate. Vi hadde muligheten til å slå oss inn på ei hytte underveis, før folk datt om, men neida. Rett og slett håpløs håndtering fra befalet. Jeg sa at det var en skandale at folk som har vinkler og stjerner i fleng på sine skuldre ikke klarer følgende: 1. Måle distanse på ett kart. 2. Måle ekvidistanse. 3. Beregne hvor lang tid kontorrotter og utrente folk faktisk bruker med fullt utstyr på en slik tur. 4. At de ikke kan å bruke kart og kompass. 5. At de ikke kan å bruke GPS. Det er latterlig at dere faktisk har de stillingene dere har i dag og jeg sier i fra på forhånd, dette er siste gang jeg noen gang kommer til å møte på noen som helst øvelse i regi av befal som er så talentløse som dette. Folk som er så totalt uskikket til sine stillinger som dette skal man faen meg lete lenge etter. Jeg fikk stående applaus fra mannskapet, mens områdesjefen kikka brydd ned i gulvet og prøvde å blåse det hele bort. Jeg fortsatte med følgende frase: "Det er greit at du som områdesjef synes det er gøy å sitte her på det gode og varme KO med kaffekoppen og lefsa innen rekkevidde, men du kan gi en lang faen i å sette mitt liv på spill på grunn av en jævla øvelse. Du skal være jævlig glad for at det faktisk var noen få som var godt trent som klarte å bære utstyret og de personell som faktisk klappet sammen oppå vidda her. At det er mulig å planlegge en øvelse så jævla dårlig er helt uforståelig, om noen hadde skadet seg alvorlig på denne korte spasserturen, så hadde dette fått alvorlige følger, tenk over det til neste øvelse er de snill, men ikke forvent å se meg her neste gang. " Jeg husker det som om det var i går. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hahaha flott tale! men var det noen av dere som tok insj til noe som helst? Eller hadde dere fullstendig tillit til befalet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Wuhu, 20mbit nett på skolen LFS (Live For Speed er sperra ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haha, snakker du om rep-øvelse nå? Dra en gjeng 40-åringer og kontorfolk ut i bushen, der det nærmeste de har vært bush de siste 20 årene er å kjøre forbi en skog på motorveien. Ikke spesiellt smart å regne med alt går smertefritt da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Wuhu, 20mbit nett på skolen haha, vi hadde fuckings gbit! =D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Trente 10 økter i uka....vekt-trening og kampsport=) Men jeg fikk en skade som er vanelig blant proffe toppspiller( sa legen) Og det var et brudd nederst i ryggen. Slitasje-skade som det kalles, skulle egentlig utdanne meg til personlig trener pga. jeg fikk gode tilbakemeldinger fra de som eide studioet jeg trente på. Man skal trene for sin egen del...trene for å være kul blir for dumt...syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fluesopp, nå klikket msn, så du må snakke til meg, ellers får ikke jeg lov å åpne samtalen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ahh, slet med korsryggen under treninga jeg og, men var ikke noe brudd tror jeg. Bare litt dårlig teknikk i markløft. Har ihvertfall gått over nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ryggen er der jeg var mest fornøyd med og armene, men er lett å kjenne det i ryggen når du er nesten 2m.høy...uansett kampsport blir det igjen. Har brukt 7 år tilsammen på det så det er noe jeg MÅ fortsette med. Men er lite jeg klarer for tiden pga. anfallene mine, men har ihvertfall fått begynt å arbeide litt igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sikkert bra å trene kampsport i tillegg ja, ser vel mer naturlig av å få myka opp litt. Tenkte å begynne med styrketrening uten vekter for å få et mer naturlig atletisk utseende, men har ikke somla meg til det :\ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 man slipper å bli så firkantet når man trener kampsport og slipper å bli stiv som er veldig vanelig når man bare trener vekter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 PepsiCo kom å kjør meg til vaksine---hvadetnåheterigjenkommer ikke buss Haha, er ikke halvveis før neste bussen din går sikkert har vært der og kommi tilbake igjen allerede så TAKK FOR HJELPA!!!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) man slipper å bli så firkantet når man trener kampsport og slipper å bli stiv som er veldig vanelig når man bare trener vekter. Jepps, merka selv jeg ble stiv jeg, men mest i ledda. Spensten mista jeg aldri, det er vel normalt? Husker jeg satt skolerekord i høyde på samme tid som jeg benka min egen vekt * 1,5 og var en av dem laveste i klassa, i tillegg gikk jeg ikt. Har ingenting igjen av det nå lenger. Tar kanskje min egen vekt i benk og hopper halvparten så høyt som jeg gjorde :\ Savner dem tidene, kondisen har jeg mista og Endret 19. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Å hurra, nå stikker jeg på Ikea i Trondheim. Hm. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 har vært der og kommi tilbake igjen allerede så TAKK FOR HJELPA!!!! Du hadde ikke tørt å sitti på i patrolen uansett Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) man slipper å bli så firkantet når man trener kampsport og slipper å bli stiv som er veldig vanelig når man bare trener vekter. Jepps, merka selv jeg ble stiv jeg, men mest i ledda. Spensten mista jeg aldri, det er vel normalt? Husker jeg satt skolerekord i høyde på samme tid som jeg benka min egen vekt * 1,5 og var en av dem laveste i klassa, i tillegg gikk jeg ikt. Har ingenting igjen av det nå lenger. Tar kanskje min egen vekt i benk og hopper halvparten så høyt som jeg gjorde :\ Savner dem tidene, kondisen har jeg mista og Hvis man bare trener vekter så fosvinner spentsen på de fleste ja, men alle kropper er forskjellig. Hvis du vil så kommer du ditt igjen=) Jeg vil kjøre litt MMA tenker jeg, da får jeg ihvertfall ut agroen min:P Og får litt bank også..som alltid er godt ( 5 klask om dagen er bra for magen ) Å hurra, nå stikker jeg på Ikea i Trondheim. Hm. Tror ikke på deg...Alle Ikea-butikkene ble lagt ned for 3 dager sien. i min verden ihvertfall:P Endret 19. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 har vært der og kommi tilbake igjen allerede så TAKK FOR HJELPA!!!! Du hadde ikke tørt å sitti på i patrolen uansett hadde hengt etter på skateboard Nei har gjort det en gang, og trur ikke jeg gjør det igjen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvis man bare trener vekter så fosvinner spentsen på de fleste ja, men alle kropper er forskjellig.Hvis du vil så kommer du ditt igjen=) Jeg vil kjøre litt MMA tenker jeg, da får jeg ihvertfall ut agroen min:P Og får litt bank også..som alltid er godt ( 5 klask om dagen er bra for magen ) Jepps, vurderer å ta meg en 13uker RYP snart. For så å trene kondis+spenst noen uker etterpå for å bli litt avrunda^^ hadde hengt etter på skateboard Nei har gjort det en gang, og trur ikke jeg gjør det igjen Altså, om du klarer å skate mellom skogen så =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg