Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Håper ikke operasjonen krasjer med rep øvelsen! Jeg har faktisk lyst å dra på rep nå hehe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Stakkars syke mann! Ja, det var deg jeg snakka om ja Rasch. Jeg er så heldig at jeg ble dimma fra HV. Det har nok noe med den siste øvelsen jeg var på å gjøre, hvor folk kolapset midt oppe på fjellet, etter tur som skulle være på 1-2 timer men viste seg å ta 12-13 timer. Sånn kan det gå når befalet ikke kan å lese kart og kompass eller bruke GPS. Jeg fortalte akkurat hva jeg mente om denslags og regner med at det er en av hovedårsakene til at jeg nå slipper å rave rundt på fjellet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 PepsiCo kom å kjør meg til vaksine---hvadetnåheterigjenkommer ikke buss Haha, er ikke halvveis før neste bussen din går sikkert Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Stakkars syke mann! Ja, det var deg jeg snakka om ja Rasch. Jeg er så heldig at jeg ble dimma fra HV. Det har nok noe med den siste øvelsen jeg var på å gjøre, hvor folk kolapset midt oppe på fjellet, etter tur som skulle være på 1-2 timer men viste seg å ta 12-13 timer. Sånn kan det gå når befalet ikke kan å lese kart og kompass eller bruke GPS. Jeg fortalte akkurat hva jeg mente om denslags og regner med at det er en av hovedårsakene til at jeg nå slipper å rave rundt på fjellet. haha ja slikt skal jo egentlig ikke skje. Selv om det garantert ikke var skadelig. Er jo ikke farlig å få litt trim av og til! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haha, gå er for homser vekt-trening/sykling er for menn! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Wow. Den var jo saklig hauer. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 vekt-trening er for pingler da Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det var ironi, men antar at det ikke funker så bra på internett Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Joda, noen ganger så! Joda, noen ganger så! Brukte jo ironi selv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg brukte ikke ironi Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke jeg heller. bare tulla. Ok hauer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 vekt-trening er for pingler da Da har du ikke trent sikkelig for å si det sånn, for vekt-trening er absolutt ikke for pingler. Men de som tar pause på 10 min mellom hvert sett...ja, de er pingler. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Et veldig viktig argument her er vel heller at han ikke trener vekt-trening selv, derfor er det for pingler No offence lism. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og alle som ikke trener vekter er pingler? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Et veldig viktig argument her er vel heller at han ikke trener vekt-trening selv, derfor er det for pingler No offence lism. Greia er vel mer at 80% av dem som driver med det gjør det fordi dem tror at det er det alle kule folk gjør, og at om dem gjør det så blir dem en del av dem Edit: Nei jeg har faktisk et par år bak meg som sånn jeg, men nådde målet mitt og ga meg etter det Endret 19. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan ikke tenke meg at folk gidder å gjøre noe så slitsomt for å "være blant de kule folka". Hva er galt med å få litt muskler på kroppen da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 80%? jeg hadde et vilt intrykk av at de fleste egentlig gjør det for å se bra ut og å være sunn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Treningsprat er så... blæ. Snakk om trening, da, ikke sleng dritt om andres treningsmetoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg