Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars syke mann! Ja, det var deg jeg snakka om ja Rasch. Jeg er så heldig at jeg ble dimma fra HV. Det har nok noe med den siste øvelsen jeg var på å gjøre, hvor folk kolapset midt oppe på fjellet, etter tur som skulle være på 1-2 timer men viste seg å ta 12-13 timer. Sånn kan det gå når befalet ikke kan å lese kart og kompass eller bruke GPS.

Jeg fortalte akkurat hva jeg mente om denslags og regner med at det er en av hovedårsakene til at jeg nå slipper å rave rundt på fjellet. :D

Lenke til kommentar
Stakkars syke mann! Ja, det var deg jeg snakka om ja Rasch. Jeg er så heldig at jeg ble dimma fra HV. Det har nok noe med den siste øvelsen jeg var på å gjøre, hvor folk kolapset midt oppe på fjellet, etter tur som skulle være på 1-2 timer men viste seg å ta 12-13 timer. Sånn kan det gå når befalet ikke kan å lese kart og kompass eller bruke GPS.

Jeg fortalte akkurat hva jeg mente om denslags og regner med at det er en av hovedårsakene til at jeg nå slipper å rave rundt på fjellet. :D

haha ja slikt skal jo egentlig ikke skje. Selv om det garantert ikke var skadelig. Er jo ikke farlig å få litt trim av og til! ;)

Lenke til kommentar
Et veldig viktig argument her er vel heller at han ikke trener vekt-trening selv, derfor er det for pingler ;) No offence lism.

Greia er vel mer at 80% av dem som driver med det gjør det fordi dem tror at det er det alle kule folk gjør, og at om dem gjør det så blir dem en del av dem

Edit: Nei jeg har faktisk et par år bak meg som sånn jeg, men nådde målet mitt og ga meg etter det

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...