Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Samme her, men da er vi bare to Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er ikke bare bare det da ;o Jeg kjøpte sølvpuss igår Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sølvpuss? Har du så mye sølv som skal pusses? ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Neh, bare kjedet mitt. Har kommet endel bensin på det så det glinser ikke så fint lengre Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har sovet åtte timer ... Hvorfor er jeg så trøtt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har sovet åtte timer ... Hvorfor er jeg så trøtt? Fordi det er tidlig om morran I guess Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hvis vi regner det å jobbe som IT-ansvarlig på en skole for skoledag, så må jeg si: "Nei! Ikke faen om jeg er, men tror dere det er noen som bryr seg om det eller?! Nei, du gjetta riktig, ikke en kjeft som bryr seg om det." Red.: Telefonen min minnet meg akkurat på at jeg har time hos tannlegen om 15 minutter. \o/ Endret 19. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hadde en rar drøm i natt ... Jeg husker ikke alt, men jeg vet at jeg så en mann dø. Det er litt uklart hva han drev med, men jeg husker i hvert fall at det kom en stor slange snikende bak ham. Slangen spruta gift på mannen, så han begynte å tappes for krefter. Han prøvde så godt han kunne å løpe, men det var nyttesløst. Slangen ålte seg frem og la seg rundt ham, og drepte ham sakte men sikkert. Jeg glemmer at folk fortsatt kan se meg i vinduet, selv om jeg er i fjerde etasje ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Halvveis i første skoledag gitt. Hardt liv dette ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg glemmer at folk fortsatt kan se meg i vinduet, selv om jeg er i fjerde etasje ... Gått rundt naken ved vinduene igjen? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ^Igjen? Så vidt jeg vet har det ikke skjedd før. Tror jeg ... Er ikke vant til å bo med så mange rundt meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haha, funny^^ Pass på så du ikke ender opp anmeldt for blotting da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Får trøste deg med at folk ser mye mindre enn man skulle tro fra gateplan og inn gjennom vinduer. Naboene dine er det kanskje litt verre med, men de kan jo velge å se en annen vei om de blir plaget. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som vil ''chatte'' på MSN? Kjeder meg veldig her på jobb! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som vil ''chatte'' på MSN? Kjeder meg veldig her på jobb! Skulle gjerne gjort det, men jeg har sperra det for å plage dem ansatte (og det inkluderer meg) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Gargh. her er det ganske ustabilt også.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ble bedt på date nå høhø. Ga et strategisk avslag Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 da er det tannlegen for... 5gang:P men nå blir jeg ferdig i dag eller i morgen å. Misstenker at han skal sjere ut visdommstennene mine i morgen. Eller i dag. Husker ikke hva han sa. Men ja jeg kommer til å dø uansett. Kos dere i dag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg