Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi regner det å jobbe som IT-ansvarlig på en skole for skoledag, så må jeg si: "Nei! Ikke faen om jeg er, men tror dere det er noen som bryr seg om det eller?! Nei, du gjetta riktig, ikke en kjeft som bryr seg om det." :p

Red.: Telefonen min minnet meg akkurat på at jeg har time hos tannlegen om 15 minutter. :woot: \o/

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar

Hadde en rar drøm i natt ... Jeg husker ikke alt, men jeg vet at jeg så en mann dø. Det er litt uklart hva han drev med, men jeg husker i hvert fall at det kom en stor slange snikende bak ham. Slangen spruta gift på mannen, så han begynte å tappes for krefter. Han prøvde så godt han kunne å løpe, men det var nyttesløst. Slangen ålte seg frem og la seg rundt ham, og drepte ham sakte men sikkert.

Jeg glemmer at folk fortsatt kan se meg i vinduet, selv om jeg er i fjerde etasje ... :p

Lenke til kommentar

da er det tannlegen for... 5gang:P men nå blir jeg ferdig i dag eller i morgen å. Misstenker at han skal sjere ut visdommstennene mine i morgen. Eller i dag. Husker ikke hva han sa. Men ja jeg kommer til å dø uansett.

Kos dere i dag:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...