Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
jeg synes Daniel er kulest:D

I win,.Sjur loose(as always against me) :tease:

Sjur har igjen utalt seg om ting han ikke vet noe om :)¨

Lenke til kommentar
jeg synes Daniel er kulest:D

I win,.Sjur loose(as always against me) :tease:

Sjur har igjen utalt seg om ting han ikke vet noe om :)¨

Skal ikke si at du alltid sitter med fasiten når du uttaler deg om ting du heller, kompis.

Som den historien du prøvde å imponere Anett med, det var vel jeg som møtte den elgen, var det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hehe, funny story,men dog ikke relevant :p

Fasitsvar i livet finnes ikke Datasjur. ;)

Btw: Prøvde? Vil påstå den funket fjell jeg da. Men var nu ikke derfor vi ble sammen,var ikke den lille historien som var *fasiten*

Edit: Trodde jeg sa at fremlegging av mine erfaringer var noe du skulle legge fram jeg?

Det er min jobb ;)

Neste gang blir det oprasjon Grønn Tusj ;)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Som den historien du prøvde å imponere Anett med, det var vel jeg som møtte den elgen, var det ikke?

Man cockblocker ikke en kamerat som prøver å score ved å si sannheten om en histore!

Joda,noen gjør det. Ofte

Lenke til kommentar

Jeg er glad i dere ^^

I need a hug

why? *gi klem til*

Jeg putter i spoiler for de som vil lese.

Advarsel: Innholdet kan oppleves som trist for enkelte brukere

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For en og en halv måned siden var det slutt med dama av praktiske grunner. Vi var venner en stund etter det, og så dro hun på ferie i en måned, og jeg savna henne så man ikke kan tro det. Da hun kom hjem fikk jeg høre av henne at hun ikke lenger var glad i meg. Hun ville ikke engang snakke med meg, fordi hun er redd for å få følelser for meg igjen. Hun ønsker ikke engang å snakke om det, og hver gang jeg får melding av henne er hun kaldere enn tørris. Det sårer meg at vi var så glade i hverandre, og nå er jeg omtrent bare luft for henne :hm:
Lenke til kommentar
Jeg er glad i dere ^^

I need a hug

why? *gi klem til*

Jeg putter i spoiler for de som vil lese.

Advarsel: Innholdet kan oppleves som trist for enkelte brukere

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For en og en halv måned siden var det slutt med dama av praktiske grunner. Vi var venner en stund etter det, og så dro hun på ferie i en måned, og jeg savna henne så man ikke kan tro det. Da hun kom hjem fikk jeg høre av henne at hun ikke lenger var glad i meg. Hun ville ikke engang snakke med meg, fordi hun er redd for å få følelser for meg igjen. Hun ønsker ikke engang å snakke om det, og hver gang jeg får melding av henne er hun kaldere enn tørris. Det sårer meg at vi var så glade i hverandre, og nå er jeg omtrent bare luft for henne :hm:

nei stakars. nå fikk jeg vondt innimeg...

*sende MASSE klemmer til*

Lenke til kommentar
Dere blir mitt selskap i natt.

Ingen av dere har lov til og bevege dere mer enn 4 minutter unna pcen! *gi the evil eye til alle*

:ninja:

ok:P

Glorious.

Jeg har 3 ostesmørbrød i ovnen, 1 pakke popcorn i microbølgeovnen, 4 1,5 liters flasker med vann i kjøleskapet (som står 30 cm unna pcen) og en full boks snus.

Jeg kan også meddele at jeg har 300 GB med nylig nedlastet drit, som jeg kan se på.

Yey ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...