theoriginalAidskake Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hannasjur Haha! Hvor ble det av Lovskogen? Han var så vanvittig pen å se på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Flabbs!!! Det var mye bedre! Synes faktisk ikke at du så horete ut jeg da, du var jo bare søt på det bildet der da. nei kanskje ikke:/ takk du Selv takk, nå kan jeg sove godt i natt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Flabbs!!! Det var mye bedre! Synes faktisk ikke at du så horete ut jeg da, du var jo bare søt på det bildet der da. nei kanskje ikke:/ takk du Selv takk, nå kan jeg sove godt i natt. hahahaha så fint:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Flabbs!!! Det var mye bedre! Synes faktisk ikke at du så horete ut jeg da, du var jo bare søt på det bildet der da. nei kanskje ikke:/ takk du Selv takk, nå kan jeg sove godt i natt. I feel some disturbance in the force Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 God damn! Nå svetter jeg på overleppa, i panna og i nakken! Den koteletten hadde jeg nesten krydra for mye. Men bare nesten. Den smakte nammenamme! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Disturbance in what force? Det er lettere å sove etter å ha sett ett bilde av en søt jente enn å ha tatt "the maze test" mersom. Nå er Flabbs alt for ung for meg så-e noen disturbance er det nok ikke. Søt er hun uansett, du må nok bare innse det Daniel, at noen kan synes at jenter er søte uten å ha ønske om å ha dem i bingen. Du lærer nok det når du blir litt eldre du også. \o/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Heh, minner meg om sjefen vår på jobb. Han dynker all maten sin i tabascosaus, og sitter resten av lunsjen og silsvetter..fatter ikke vitsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Heh, minner meg om sjefen vår på jobb. Han dynker all maten sin i tabascosaus, og sitter resten av lunsjen og silsvetter..fatter ikke vitsen. Tabasco smaker ikke så mye da, men dette krydderet har faktisk smak i tilleg til å bare være sterkt. Synd det begynner å bli lite igjen. Får liksom ikke kjøpt det her i landet. Har ikke funnet noen som er like gode noe sted. Kjøpt på et lite marked i Sør-Afrika faktisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det lukter hvertfall surt som et helvete av all maten hans. Liker ikke lukta av tabasco. Eller smaken for så vidt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Disturbance in what force? Det er lettere å sove etter å ha sett ett bilde av en søt jente enn å ha tatt "the maze test" mersom. Nå er Flabbs alt for ung for meg så-e noen disturbance er det nok ikke. Søt er hun uansett, du må nok bare innse det Daniel, at noen kan synes at jenter er søte uten å ha ønske om å ha dem i bingen. Du lærer nok det når du blir litt eldre du også. \o/ Jeg vet da det Trodde det var lov å tulle med andre forumsbrukere jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 i morra må jeg ta en sprøyte mot leversykdom Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det er selvsagt lov. Smilefjes er ikke å regne som punktum. Tabasco er jo godt hvis man har det i maten mens man lager den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 i morra må jeg ta en sprøyte mot leversykdom Sprøyter suger. Men alternativet er kanskje verre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jamen, han har tilogmed tabasco på skinke oppå brødskiva! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Punktum er overvurdert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jamen, han har tilogmed tabasco på skinke oppå brødskiva! Da er han bare dum. Du kan hilse han fra meg å si det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) i morra må jeg ta en sprøyte mot leversykdom Sprøyter suger. Men alternativet er kanskje verre. hehe bryr meg ikke så mye om sprøyter at det gjør noe Vil ikke risikere å få en leversykdom som aldri kan kureres Endret 18. august 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har ytret det fakta mange ganger, så det går bra. F.eks. lager han seg salat som består av mere Pesto-dressing enn selve salaten. Også stinker det hvitløk av ham resten av dagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har ytret det fakta mange ganger, så det går bra. F.eks. lager han seg salat som består av mere Pesto-dressing enn selve salaten. Også stinker det hvitløk av ham resten av dagen. Å ja... Den typen. Salat er best uten dressing synes jeg forresten. Bare bruker litt havsalt på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hannasjur Uhm ... Hæ? Disturbance in what force? Det er lettere å sove etter å ha sett ett bilde av en søt jente enn å ha tatt "the maze test" mersom. Nå er Flabbs alt for ung for meg så-e noen disturbance er det nok ikke. Søt er hun uansett, du må nok bare innse det Daniel, at noen kan synes at jenter er søte uten å ha ønske om å ha dem i bingen. Du lærer nok det når du blir litt eldre du også. \o/ Jeg tviler på at Daniel noen sinne lærer I alle fall akkurat det, præhæhæ (var jeg slem nå? Vel, so be it, jeg må lære meg å våre slem og ond, kanskje jeg kan være mindre ærlig også, lol.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg