Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Flabbs!!! Det var mye bedre! Synes faktisk ikke at du så horete ut jeg da, du var jo bare søt på det bildet der da. :)

nei kanskje ikke:/

takk du :blush:

Selv takk, nå kan jeg sove godt i natt. :)

I feel some disturbance in the force

Lenke til kommentar

Disturbance in what force? Det er lettere å sove etter å ha sett ett bilde av en søt jente enn å ha tatt "the maze test" mersom. Nå er Flabbs alt for ung for meg så-e noen disturbance er det nok ikke. Søt er hun uansett, du må nok bare innse det Daniel, at noen kan synes at jenter er søte uten å ha ønske om å ha dem i bingen. Du lærer nok det når du blir litt eldre du også. \o/

Lenke til kommentar
Heh, minner meg om sjefen vår på jobb. Han dynker all maten sin i tabascosaus, og sitter resten av lunsjen og silsvetter..fatter ikke vitsen.

Tabasco smaker ikke så mye da, men dette krydderet har faktisk smak i tilleg til å bare være sterkt. Synd det begynner å bli lite igjen. Får liksom ikke kjøpt det her i landet. Har ikke funnet noen som er like gode noe sted.

Kjøpt på et lite marked i Sør-Afrika faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Disturbance in what force? Det er lettere å sove etter å ha sett ett bilde av en søt jente enn å ha tatt "the maze test" mersom. Nå er Flabbs alt for ung for meg så-e noen disturbance er det nok ikke. Søt er hun uansett, du må nok bare innse det Daniel, at noen kan synes at jenter er søte uten å ha ønske om å ha dem i bingen. Du lærer nok det når du blir litt eldre du også. \o/

Jeg vet da det :innocent:

Trodde det var lov å tulle med andre forumsbrukere jeg :tease:

Lenke til kommentar
i morra må jeg ta en sprøyte mot leversykdom :ohmy:

:roll:

Sprøyter suger. Men alternativet er kanskje verre.

hehe bryr meg ikke så mye om sprøyter at det gjør noe

Vil ikke risikere å få en leversykdom som aldri kan kureres :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Har ytret det fakta mange ganger, så det går bra. F.eks. lager han seg salat som består av mere Pesto-dressing enn selve salaten. Også stinker det hvitløk av ham resten av dagen.

Å ja... Den typen.

Salat er best uten dressing synes jeg forresten. Bare bruker litt havsalt på.

Lenke til kommentar
Hannasjur :p

Uhm ... Hæ?

Jeg tviler på at Daniel noen sinne lærer :p

I alle fall akkurat det, præhæhæ (var jeg slem nå? Vel, so be it, jeg må lære meg å våre slem og ond, kanskje jeg kan være mindre ærlig også, lol.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...