Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knut! Har du sjekka PM? Jeg skal finne det ut med en gang jeg får penger på moben eller han kommer på msn. Har sett den jeg fikk 18.30.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Å? Oo Ehm. Ja, akkurat. Ja, akkurat. Så det så. Endret 13. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Joda, han bommet nok med traktorlesbe. *klemme* Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter slemme gutter :!: Hvor passer jeg inn? Slutte å spørre? Huff haha, dette begynner å gå over styr! Det fine med internett er at mna veldig lett kan holde maska! Jeg bare tuller med kategoriseringen min, jeg driver ikke med kategorisering av mennesker, selv om det er veldig fristende noen ganger. Og ja, noen av dere vil si ''hva med den emo hatinga di for et år siden?'' vel, det var da, sånn er jeg ikke lenger! SÅ, håper dere skjønner at jeg bare spøker. Slapp av, da. Å? Oo Ehm. Ja, akkurat. Ja, akkurat. Så det så. Hehe. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jojo, men jeg ville bare oppklare det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jojo, men jeg ville bare oppklare det! Du mobbet jo meg og. Helt til du møtte meg IRL. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jojo, men jeg ville bare oppklare det! Man kategoriserer jo mennesker, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter slemme gutter :!: Hvor passer jeg inn? Dumme/teite jenter. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jojo, men jeg ville bare oppklare det! Man kategoriserer jo mennesker, da. Jepp, jeg har allerede laget meg en kategori for deg, har begynt med kategoriseringen min nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp, jeg har allerede laget meg en kategori for deg, har begynt med kategoriseringen min nå Inneholder den ordene "gal" eller "syk"? Oo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jojo, men jeg ville bare oppklare det! Du mobbet jo meg og. Helt til du møtte meg IRL. ja, det gikk jo mest i emo, og det var akkurat det jeg forklarte der. Men du er en trivelig jente eplefe. ganske rar, men trivelig. Nå er det jo mye mulig at du blir fornærma om noen kaller deg trivelig eller hyggelig, men nå var det ment som et komplemant! Kibs: Til en viss grad ja, men ikke så heftig som jeg gjorde tidligere! :)Det er unntak i alt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har denne katergoriseringen. Noen kan føle seg støtt, så jeg skjuler den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Gutt *Jente Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Til en viss grad ja, men ikke så heftig som jeg gjorde tidligere! :)Det er unntak i alt. Jeg kategoriserte jo også. Og jeg har en god del folk i de forskjellige kategoriene. Jeg har denne katergoriseringen. Noen kan føle seg støtt, så jeg skjuler den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Gutt *Jente Og er det jente så spør du etter msn? Selv om de har type? *host*hint*host* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jojo, men jeg ville bare oppklare det! Du mobbet jo meg og. Helt til du møtte meg IRL. ja, det gikk jo mest i emo, og det var akkurat det jeg forklarte der. Men du er en trivelig jente eplefe. ganske rar, men trivelig. Nå er det jo mye mulig at du blir fornærma om noen kaller deg trivelig eller hyggelig, men nå var det ment som et komplemant! Lol. Så søt du er. Jeg blir ikke fornærmet av å bli kalt hverken trivelig eller hyggelig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har denne katergoriseringen. Noen kan føle seg støtt, så jeg skjuler den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Gutt *Jente Hva med Mann Herre Kvinne Dame ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lol. Så søt du er. Jeg blir ikke fornærmet av å bli kalt hverken trivelig eller hyggelig. Det er jo sannheten. Bekki er konge. Err... dronning. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp, jeg har allerede laget meg en kategori for deg, har begynt med kategoriseringen min nå Inneholder den ordene "gal" eller "syk"? Oo I will not tell! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lol. Så søt du er. Jeg blir ikke fornærmet av å bli kalt hverken trivelig eller hyggelig. Det er jo sannheten. Bekki er konge. Err... dronning. Agreed . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp, jeg har allerede laget meg en kategori for deg, har begynt med kategoriseringen min nå Inneholder den ordene "gal" eller "syk"? Oo I will not tell! Hevn? I så fall må jeg nok flytte deg til "barnslige gutter". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lol. Så søt du er. Jeg blir ikke fornærmet av å bli kalt hverken trivelig eller hyggelig. Det er jo sannheten. Bekki er konge. Err... dronning. Agreed . Awww, you guys.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Agreed . Kan du være kongen, da? Sliter litt med en dronning uten konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg