Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du det er noe bedre å leve i L4r5' hode? Høres litt småskummelt ut det òg, spør du meg :p

Be han drømme deg i live igjen. Så vidt jeg vet så han ikke at du var død, da. Kan være at det kun var noe jeg påstod for å dekke over noe annet :dontgetit:

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Pass på hva du sier, du. Ellers blir det nok veldig lite fisk på deg ... :p

Ja. Det høres ut som et ganske interessant sted ... En god idé for fornøyelsespark/berg-og-dalbane.

Hodet mitt er like forvirrende som en kunstfilm fra 60-tallet inspirert av dårlig LSD og russiske folkesagn.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Så Lars,hva handlet drømmen om oss om?

Var egentlig ikke en drøm om dere i så måte. Jeg drømte at jeg satt på forumet og så hadde Vonca laget en tråd om at du hadde tatt livet av deg av en eller annen grunn. Og hu ville ikke at vi skulle lure på hvorfor du var blitt borte så hun tok det på sin kappe å informere oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så Lars,hva handlet drømmen om oss om?

Var egentlig ikke en drøm om dere i så måte. Jeg drømte at jeg satt på forumet og så hadde Vonca laget en tråd om at du hadde tatt livet av deg av en eller annen grunn. Og hu ville ikke at vi skulle lure på hvorfor du var blitt borte så hun tok det på sin kappe å informere oss.

Drømte du at jeg var emo :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...