Sadfez Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 iiiiih nå skal jeg ut å ha min sisste babb med jentegjengen og guttesøtingene mine. Gruer meg masse.I dag sovna sånn plutselig oppi maten minO.o det var ekkelt. Dusja så nå ble håret mitt jævla mykt. Ble helt fasinert. Går å tar i det heletiden:P Mamma hadde shoppa til meg i dag. Masse ting hun tror jeg trenger som jeg kunne ha kjøpt når jeg kommer dit. Sånn ibux og shampoo å vasketabletter:P EPLEFE! nå er det ikke lenge før jeg kommer å besøker deg:D JIPPI! Ta med en paraply Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Korteste bilvei er regelen så vidt jeg vet. Jeg har hørt korteste vei til fots eller sykkel. Det vil si at stier og slikt regnes med. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 iiiiih nå skal jeg ut å ha min sisste babb med jentegjengen og guttesøtingene mine. Gruer meg masse.I dag sovna sånn plutselig oppi maten minO.o det var ekkelt. Dusja så nå ble håret mitt jævla mykt. Ble helt fasinert. Går å tar i det heletiden:P Mamma hadde shoppa til meg i dag. Masse ting hun tror jeg trenger som jeg kunne ha kjøpt når jeg kommer dit. Sånn ibux og shampoo å vasketabletter:P EPLEFE! nå er det ikke lenge før jeg kommer å besøker deg:D JIPPI! Ta med en paraply aaah det hadde jeg glemmt å pakkened. takk for tipset:D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva skjer med "iiiiiiiiiiih" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva skjer med "iiiiiiiiiiih" Det er jo helt forrige uke da! Følger du ikke med? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva skjer med "iiiiiiiiiiih" beklager? jeg lager sånn når jeg er glad:D sånn veldig glad. plager det deg? Hva skjer med "iiiiiiiiiiih" Det er jo helt forrige uke da! Følger du ikke med? vell han har jo bare snakka med meg i noen UKER så han gidder sikkert ikke lese det jeg rabbler ned:P Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Merkelig drøm. Denne gangen var det Ville Vonca som posta om at Danielzu var død. Han hadde tatt livet av seg selv og Ville Vonca laget en tråd om det så folk ikke skulle lure på hvorfor han plutselig forsvant. ... haha Den var en smule sær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Merkelig drøm. Denne gangen var det Ville Vonca som posta om at Danielzu var død. Han hadde tatt livet av seg selv og Ville Vonca laget en tråd om det så folk ikke skulle lure på hvorfor han plutselig forsvant.... haha Den var en smule sær.Og da er spørsmålet: Synes du det er skummelt eller betryggende at jeg drømte om deg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eplefe, er du fotograf ? Det var ikke særlig klart bilde. Men SELVE INNHOLDET, var på ett interessant nivå, det skal du ha. XD Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Og da er spørsmålet: Synes du det er skummelt eller betryggende at jeg drømte om deg? Er ikke lettskremt ... Synes egentlig bare at det er litt gøy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er ikke lettskremt ... Synes egentlig bare at det er litt gøy Det eneste jeg ikke helt skjønte i drømmen var hvordan du hadde funnet ut hva som hadde skjedd med danielzu da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Er det noen som har sett Jacob i dag? Jeg vil også bli drømt om. ^^ Endret 18. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eplefe, er du fotograf ? Det var ikke særlig klart bilde. Men SELVE INNHOLDET, var på ett interessant nivå, det skal du ha. XD Dude! Det var et dårlig spørsmål. Når man tar et bilde er man fotograf! Spørsmålet er vel mer hvilket nivå av fotografering hun driver med. Jeg vil også bli drømt om. ^^I'll do my best. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det eneste jeg ikke helt skjønte i drømmen var hvordan du hadde funnet ut hva som hadde skjedd med danielzu da. Jaså? Hva er det du prøver å antyde her? Husker du hva det stod i tråden, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jaså? Hva er det du prøver å antyde her? Husker du hva det stod i tråden, da? Du bare forklarte at grunnen til at han hadde blitt stille helt plutselig var fordi han hadde hengt seg. Og du mente at folk fortjente å vite det sånn at vi ikke bare lurte på hvorfor han var borte. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 'Danielzu we do not forget'? Første skoledag overstått. Og i morgen begynner 'the real thing'. Og så neste fredag drar vi til Polen! Jeg drømmer/husker drømmene mine utrolig sjeldent, når jeg tenker meg om. Kanskje en gang i måneden eller noe lignende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eplefe, er du fotograf ? Det var ikke særlig klart bilde. Men SELVE INNHOLDET, var på ett interessant nivå, det skal du ha. XD Ikke særlig klart? Med en blender på 1.8 så tror jeg faktisk soft focus var det jeg gikk etter. Du kan VÅGE deg å kalle bildet uklart, for DET er bullshit fra ende til annen. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Du bare forklarte at grunnen til at han hadde blitt stille helt plutselig var fordi han hadde hengt seg. Og du mente at folk fortjente å vite det sånn at vi ikke bare lurte på hvorfor han var borte. Ja vel, ja ... Håper jeg slipper å lage en sånn tråd. Lurer på hvordan du egentlig kom fram til den drømmen ____________________________________________________________________________ Skole for meg i dag òg. Hadde det kjempegøy! Endret 18. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Uklart er hva folk som egentlig ikke har peiling vil kalle et bilde tatt med stor blender. Hvilket objektiv har du som kan gå opp til 1.8? Når du først nevner softfokus: Canon har faktisk et eget objektiv med mulighet for å stille inn forskjellige grader av det. Sikkert litt morsomt til portretter. Endret 18. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ikke særlig klart? Med en blender på 1.8 så tror jeg faktisk soft focus var det jeg gikk etter. Du kan VÅGE deg å kalle bildet uklart, for DET er bullshit fra ende til annen. Ta det helt med ro. Bildet var særdeles bra i mine øyne, og garantert langt over hva gjennomsnittet her klarer å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg