Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig sånn at alle samer måler formuen sin i antall rein? :p

På en måte :) Det er litt som om bonden måler verdien sin i antall Sauer eller kalver. Eller griser for den saks skyld.

Men det er en myte at de blir sure om de spør hvor mange rein de har, for sannheten er at ytterst få vet det nøyaktige tallet.

Lenke til kommentar

En veldig god venninne av meg som heter Runa. Hun meldte seg frivillig til å stå modell for meg da jeg var litt desperat (er i trøndelag = ingen av de faste modellene mine i nærheten). Jeg har mer dristige bilder enn det ja, Rasch, du skal få se dem, og det skal nok en god del andre, men først skal jeg ha kontrakten fra moren hennes. :p

Lenke til kommentar

Hun er VG1-elev, så jeg må ha morens tillatelse for å i det hele tatt ta bilder av henne, spesielt av denne sorten her, så lenge de skal publiseres. Det skal de selvsagt, så jeg må ha henne til å skrive under på at hun er underforstått med at Runa står foran kameraet etter eget ønske og egne grenser, og at hun godtar publikasjon av bilder fotografen (meg) blir fornøyd med.

Lenke til kommentar
Sur på admin på skolen da de ikke gir meg gratis busskort :p syns de er teite :p Da jeg mener at de ikke kan måle en skolevei med en luftlinje, jeg kan ikke begynne å gå gjennom hus heller :p

Klart den ikke skal måles i luftlinje. Den skal måles slik man må gå/kjøre for å komme frem,

Lenke til kommentar

iiiiih nå skal jeg ut å ha min sisste babb med jentegjengen og guttesøtingene mine. Gruer meg masse.

I dag sovna sånn plutselig oppi maten minO.o det var ekkelt.

Dusja så nå ble håret mitt jævla mykt. Ble helt fasinert. Går å tar i det heletiden:P

Mamma hadde shoppa til meg i dag. Masse ting hun tror jeg trenger som jeg kunne ha kjøpt når jeg kommer dit.

Sånn ibux og shampoo å vasketabletter:P

EPLEFE! nå er det ikke lenge før jeg kommer å besøker deg:D JIPPI!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...