NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er det virkelig sånn at alle samer måler formuen sin i antall rein? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er det virkelig sånn at alle samer måler formuen sin i antall rein? Ja, og de måler avstand i antall kaffepauser. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er det virkelig sånn at alle samer måler formuen sin i antall rein? På en måte Det er litt som om bonden måler verdien sin i antall Sauer eller kalver. Eller griser for den saks skyld. Men det er en myte at de blir sure om de spør hvor mange rein de har, for sannheten er at ytterst få vet det nøyaktige tallet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Haha, det var det jeg tenkte Rasch. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er begynt å redigere bildene fra i går. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hoho kaffen virka nesten med en gang! Jeg våknet litt til. Tror jeg skal drikke mere! Eplefe: om du har mere dristige bilder enn det der så kan du versego å sende det til meg! Endret 18. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Eple: Hvem er så det snasne kvinnemennesket der?! *plystre* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 En veldig god venninne av meg som heter Runa. Hun meldte seg frivillig til å stå modell for meg da jeg var litt desperat (er i trøndelag = ingen av de faste modellene mine i nærheten). Jeg har mer dristige bilder enn det ja, Rasch, du skal få se dem, og det skal nok en god del andre, men først skal jeg ha kontrakten fra moren hennes. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 høres bra ut. Jeg liker Runa. Ehh.. kontrakt? Hvor gammel er hun? kanskje jeg ikke liker henne likevel? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sur på admin på skolen da de ikke gir meg gratis busskort syns de er teite Da jeg mener at de ikke kan måle en skolevei med en luftlinje, jeg kan ikke begynne å gå gjennom hus heller Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 havna i en litt morsom gjeng!Rosthaug VGS resturant og matfag VG1: 4.lubne 2.emoer 1.heavy metall gutt 1.normal 1.same(det er meg) hvem ville dere fått mat av xD? Pfft. Høyrast ut som ein grei gjeng! Men eg foretrekker mat fra den normale. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hun er VG1-elev, så jeg må ha morens tillatelse for å i det hele tatt ta bilder av henne, spesielt av denne sorten her, så lenge de skal publiseres. Det skal de selvsagt, så jeg må ha henne til å skrive under på at hun er underforstått med at Runa står foran kameraet etter eget ønske og egne grenser, og at hun godtar publikasjon av bilder fotografen (meg) blir fornøyd med. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Så hun er 16-17 år da? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Post gjerne fleir bilder, 16-17 år passer meg fint. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Passer ikke meg desverre. Dessuten må Eplefe ha tillatelse for å poste flere mo jeg ikke tar feil.. Dödade jag Tråden? Endret 18. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Da har mammaen til Runa skrevet under, og Runa kan ta med kontrakten hitover i løpet av uka. Da føler jeg meg trygg nok til å legge ut litt mer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Da har mammaen til Runa skrevet under, og Runa kan ta med kontrakten hitover i løpet av uka. Da føler jeg meg trygg nok til å legge ut litt mer. Alt for ung for meg med andre ord. Men hun tok seg bra ut, det skal være sikkert. Kom tilbake om 5-6 år elns. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sur på admin på skolen da de ikke gir meg gratis busskort syns de er teite Da jeg mener at de ikke kan måle en skolevei med en luftlinje, jeg kan ikke begynne å gå gjennom hus heller Klart den ikke skal måles i luftlinje. Den skal måles slik man må gå/kjøre for å komme frem, Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Korteste bilvei er regelen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 iiiiih nå skal jeg ut å ha min sisste babb med jentegjengen og guttesøtingene mine. Gruer meg masse. I dag sovna sånn plutselig oppi maten minO.o det var ekkelt. Dusja så nå ble håret mitt jævla mykt. Ble helt fasinert. Går å tar i det heletiden:P Mamma hadde shoppa til meg i dag. Masse ting hun tror jeg trenger som jeg kunne ha kjøpt når jeg kommer dit. Sånn ibux og shampoo å vasketabletter:P EPLEFE! nå er det ikke lenge før jeg kommer å besøker deg:D JIPPI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg