Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Uansett så var det jævlig dårlig av meg å glemme passordet mitt, skiten er at jeg husker hva jeg hadde nå, men som jeg ikke huska den dagen jeg hadde glemt det. Det hjelper meg fint lite nå. Det er den første gangen jeg har glemt et passord i hele mitt liv, jeg tror det er Alzheimersen som begynner å slå inn, jeg begynner tross alt å bli gammel. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett så var det jævlig dårlig av meg å glemme passordet mitt, skiten er at jeg husker hva jeg hadde nå, men som jeg ikke huska den dagen jeg hadde glemt det. Det hjelper meg fint lite nå. Det er den første gangen jeg har glemt et passord i hele mitt liv, jeg tror det er Alzheimersen som begynner å slå inn, jeg begynner tross alt å bli gammel. :D
Huff ja, den alderen er ikke god. Husker da jeg var ung. Alt var mye bedre da. Prisene var rimeligere, politikerne ærligere og vi hadde respekt for de eldre. Nå er alt bare kaos. Da jeg fylte 8 år måtte jeg ut i arbeidslivet og betale leie hjemme. Og hadde jeg ikke nok penger måtte jeg gå til sengs uten mat. Og hver lørdag måtte jeg rengjøre oppkjørselen. Med tunga!

Wheelman (elns) er ikkje bruker, men skribent.

Kva faen skal det bety liksom? :hmm:

At han er skribent vel? Han får betalt for å skrive artikler for HW. Han har også uendelig med vedleggsplass som en følge av det. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Lars: Jeg vet! De har det så alt for godt. Mobiltelefoner har de også, hele forbanna hurven. Da jeg var ung så måtte vi bruke røyksignaler, hvis vi klarte å få fyr på bålet med de to trestykkene vi måtte gni mot hverandre.

Fikk dere trestikker? Faen, dere var heldige! Vi måtte lage røyksignaler uten ild. Og den eneste grunnen til at vi fikk det til er at det var så kaldt. Det var -35 på det varmeste på sommeren. Vi måtte grave oss vei og lage huler i snøen for å komme til skolen!

Lenke til kommentar

Ikke de lubne, de har prøvesmakt halve retten.

Ikke emoene, maten hadde vært for salt av tårer.

Ikke Heavy metal gutten, han hadde rock'n rolla ekstra chilli i maten.

Kanskje han normale.

Men helst fra deg, om du byr finnbiff, tørka reinhjerte eller tørket reinkjøtt.

Eller kanskje viltgryte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...