Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på om det bare var her fordi jeg har satt "unlimited" på utlinja i utorrent, men ja det er treigt i dag og.

Eller, ikke tregt, men ustabilt er vel et bedre ord.

Er ikke gamer.no, hw.no, tek.no, amobil.no osv osv på samme server som diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Eller, ikke tregt, men ustabilt er vel et bedre ord.

Er ikke gamer.no, hw.no, tek.no, amobil.no osv osv på samme server som diskusjon.no?

Nei, er du gal? De serverene er overarbeidet nok som det er. Så vidt jeg vet så er det adskilte servere for hw-/tek.no-nettverket og for forumet.

Men vi snakker om verdens tredje største forum basert på Invision Power Board. Og etter som jeg har fått høre så skalerer IPB dårlig når man kommer over en viss størrelse.

Lenke til kommentar
Dritt. Jeg sovnet etter å ha lekt husmor, og så kommer Torbjørn hjem. Med besøk. Og jeg som er såååå glad i fremmede rett etter at jeg har stått opp. Dette er klammere enn et gjørmebrytingsstevne i Litauen. ._.

Ble ikke noe happy ending på strevet ditt! ^^

Lenke til kommentar

Fælt å starte på skolen igjen, særlig når man fikk se timeplanen. Stappa full, hadde nok valgt litt for mange fag. Men har nå bruk for dem senere da så... :)

Ikke misforstå altså, skole er greit det. Men tror jeg får mye å gjøre fremover. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Hvorfor klarer ikke tardkidsa å huske passordet sitt? Faen meg håpløse hele gjengen.

var det ikke du som glemte passordet ditt ovr ferien? Eller var det noen andre?

Jo, men forskjellen er at jeg har 2 forskjellige kontoer og den ene har typ 25 tegns passord for øyeblikket. Jeg måtte bytte dagen jeg gikk ut i ferie, noe kidsa slapp. Jeg kunne ikke aksessere min konto i ferien, noe de kunne. Get the picture? :) Men jeg tarda meg ut ved å glemme det ene passordet mitt ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...