NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 har mange, men i dette tilfellet er det disse: Gutter jenter Pene jenter Morsomme jenter Gravide jenter jenter med type jenter med barn De som er utheva havner i ''den'' kategorien. Gravide jenter kan jo ikke bli gravide med deg da. Jeg har noen kategorier, ja. Do tel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er rett og slett tragisk når noen feiler så ille. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Aceser JENTE! Hun har havnet under en ny kategori! ''Jenter som jeg vil vite mer om, jeg er ganske nysjerrig. pix?'' Den er veldig spesiell! Jeg vil vite hvor jeg havner på lista di Kibs, ikke vær sjenert! NGZ: Men de havner snart under kategorien Jneter med barn, og da er de uaktuelle. Pluss at sjangsen for at de er i kategorien ''jente med type'' er stor! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva havner jeg under? Slemme eller irriterende? Ingen av dem, faktisk. Hmm. Hvor da? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Wohoo! Fisk1 er tilbake! Hallo! Skal vi snakke film i kveld? Jeg er kun her for å starte en rapportstorm. Skal snart stikke for å se splatterfilm, kan vel snakke mer film om du er her når jeg er tilbake. Sist gang var det jo ganske interresant! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg følte jeg nettopp quotet innlegg som ble slettet.Seriøst, hvis fyren mener jeg er en feit traktorlesbe har han faktisk lov til det. o_O Han kan mene hva han vil, ja, men når han faktisk tar så feil om noe, så provoserer det. Do tel. Har jeg allerede gjort. Jeg vil vite hvor jeg havner på lista di Kibs, ikke vær sjenert! Tenker jeg holder det for meg selv, du. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Wohoo! Fisk1 er tilbake! Hallo! Skal vi snakke film i kveld? Jeg er kun her for å starte en rapportstorm. Skal snart stikke for å se splatterfilm, kan vel snakke mer film om du er her når jeg er tilbake. Sist gang var det jo ganske interresant! Kjempegøy! Håper jeg er her når du kommer tilbake da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Do tel. Har jeg allerede gjort. Hvor jeg havner da vet du. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kjempegøy! Håper jeg er her når du kommer tilbake da. Satser på det vett! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neinei Kibs, del med meg! jeg fraskriver deg ansvaret for en evt. personhets. Eller kanskje typen din kan bli sur? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor jeg havner da vet du. I ingen av dem. "Typen min"-kategorien var liksom litt overflødig å opprette. Da må jeg jo skaffe meg flere kjærester. Ellers vet du jo hva jeg mener om deg. Neinei Kibs, del med meg! jeg fraskriver deg ansvaret for en evt. personhets.Eller kanskje typen din kan bli sur? Tviler på det, du. :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neinei Kibs, del med meg! jeg fraskriver deg ansvaret for en evt. personhets.Eller kanskje typen din kan bli sur? Hehe, det er nå ganske klart at hun foretrekker meg over deg, så jeg tror jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knut! Har du sjekka PM? Jeg skal finne det ut med en gang jeg får penger på moben eller han kommer på msn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg fant akkurat ut at det var Stian/Skrollan som fylleringte meg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg følte jeg nettopp quotet innlegg som ble slettet.Seriøst, hvis fyren mener jeg er en feit traktorlesbe har han faktisk lov til det. o_O Respekt er et nøkkelord her i huset Dette gjelder alle, uansett tråder, poster eller brukere. Mvh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg følte jeg nettopp quotet innlegg som ble slettet.Seriøst, hvis fyren mener jeg er en feit traktorlesbe har han faktisk lov til det. o_O Han kan mene hva han vil, ja, men når han faktisk tar så feil om noe, så provoserer det. Joda, han bommet nok med traktorlesbe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hehe, det er nå ganske klart at hun foretrekker meg over deg, så jeg tror jeg klarer meg. Å? Oo Ehm. Ja, akkurat. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter slemme gutter :!: Hvor passer jeg inn? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Huff haha, dette begynner å gå over styr! Det fine med internett er at mna veldig lett kan holde maska! Jeg bare tuller med kategoriseringen min, jeg driver ikke med kategorisering av mennesker, selv om det er veldig fristende noen ganger. Og ja, noen av dere vil si ''hva med den emo hatinga di for et år siden?'' vel, det var da, sånn er jeg ikke lenger! SÅ, håper dere skjønner at jeg bare spøker. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aces er JENTE! Hun har havnet under en ny kategori! ''Jenter som jeg vil vite mer om, jeg er ganske nysjerrig. pix?''Den er veldig spesiell! Haha Yes!! *happy dance* Men det får bli neste gang. CSI sesong 1, here i come! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg