MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det som er tingen er å gå barfot. Riktig nok bare når man er inne da. Er utrolig deilig å gå barfot. Da får føttene masse luft, og man blir ikke så lettsvett på føttene da. Hvilket igjen betyr mindre lukt! Gå uten sokker er kos, går gjerne uten sokker når jeg er ute også. Man slipper sokker, og man får den deilige følelsen av grus, gress og kvister mellom terne Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hah, du er så wannabe-demille Lukter hun godt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hah, du er så wannabe-demille Lukter hun godt? Hun sier så Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lukter hun godt?Hun er tard. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lukter hun godt?Hun er tard. Ja, det er sant Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lukter hun godt?Hun er tard. Demille er en dronning, en gudinne, en vidunderlig person. Kanskje jeg burde slutte å tilbe henne. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, et godt poeng uten tvil. Men hvor mange halvdødeveps har du i huset/leiligheten? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, et godt poeng uten tvil. Men hvor mange halvdødeveps har du i huset/leiligheten? Om sommeren, veldig mange Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Demille er en dronning, en gudinne, en vidunderlig person. Kanskje jeg burde slutte å tilbe henne. Dette lover godt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bruke innesandaler da! Fungerer det også, selv om det ikke er like komfortabelt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette lover godt. Satser på at hun får med seg den posten min. Smisking? Neiiida. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bruke innesandaler da! Fungerer det også, selv om det ikke er like komfortabelt. Ja, okei da. Blir ikke det samme men Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 o joy! 30 minutter igjen av dagen! (skole dagen) da er det hjem og spiller på private server Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har lite med veps i huset mitt om sommeren Og, Demille er jo kos da ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) o joy!30 minutter igjen av dagen! (skole dagen) da er det hjem og spiller på private server 30 min? *sukke* har 40 min, så en fritime, og så to timer til. Demille er veldig kos. ^^ Oi, jeg ser typen. Endret 8. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det som er tingen er å gå barfot. Riktig nok bare når man er inne da. Er utrolig deilig å gå barfot. Da får føttene masse luft, og man blir ikke så lettsvett på føttene da. Hvilket igjen betyr mindre lukt! Gå uten sokker er kos, går gjerne uten sokker når jeg er ute også. Man slipper sokker, og man får den deilige følelsen av grus, gress og kvister mellom terne Hm... under vinteren også? ikke gå for lenge uten sokker i sko... det lukter vondt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Demille er veldig kos. ^^Oi, jeg ser typen. I bes watching you! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 30 min? *sukke* har 40 min, så en fritime, og så to timer til. Demille er veldig kos. ^^ Oi, jeg ser typen. Jeg kan holde deg med selvskap? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 30 min? *sukke* har 40 min, så en fritime, og så to timer til. Demille er veldig kos. ^^ Oi, jeg ser typen. Jeg kan holde deg med selvskap? hvor da? på supporten eller når du kommer hjem? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg