Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nå skal jeg bare pensle hornene og la de etterheves, og så skal jeg se etter en god brødoppskrift. Og mens de etterhever/steker skal jeg støvsuge og vaske vinduskarmene. 8D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fikk ikke tid i det hele tatt. Det var bare en introduksjon i hallen, så gikk alle inn, hilsa på lærern, ble plassert, læreren prata litt og så så vi hadebra og dro hjem. Men før jeg skulle dra møtte jeg kompisen min fra ungdomsskolen og vennen hans som jeg hilsa på. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Du er skikkelig konemateriale Eplfe! Programvare: Ok, ja det er ikke før om et par- tre dager du begynner å bli kjent med noen sikkert. Jeg var så heldig å bli kjent med en allerede etter andre dagen. Vi satt begge å snakket med noen andre som var kjedelig av dimensjoner, vi snudde oss og bare ristet på hodet. Så dro vi ned i kantina og fant oss noe å spise, og vips så var vi kompiser. Han er idag en av mine aller beste venner! Endret 18. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Skal prøve å etablere meg litt mer når det er friminutt osv. Var så mye raringer der edit: Og herre så mange som røyka. Sto jo nærmest i røykeparade utafor skolen. Endret 18. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Da må du også være en av de coooole! hehe neida, røyking er ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Konemateriale, faktisk. x) Njaa, jeg tror egentlig den ordentlige husmoren må ville være sånn hver dag. Jeg vil være sånn en gang i uken, og ellers vil jeg aller helst sitte foran xboxen/dataen og spille, lese eller ri turer med hestene. \o/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Nå skal jeg bare pensle hornene og la de etterheves, og så skal jeg se etter en god brødoppskrift. Og mens de etterhever/steker skal jeg støvsuge og vaske vinduskarmene. 8D Når skulle vi gifte oss sa du? ^^ Edit: Det gjelder også etter det siste innlegget Endret 18. august 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Owhje, glad skoletiden er over Lurer på om jeg skal kjøpe meg en flatskjerm snart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er opptatt, Llandari. Blir nok ham og gjengen hans som får nytt disse hornene når de kommer hjem. De ble litt små da, skuffende nok. Får heller bake et brød i tillegg, så er alle fornøyde. \o/ Har penslet og hele pakken, så nå sitter jeg bare og venter på at det skal bli ferdighevet. Har støvsugd, vasket opp, ryddet benken, organisert kjøleskapet og ryddet ut av oppvaskemaskinen. Og klokken er ikke mer enn elleve. :\ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bruk stipendet mere fornuftig! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er en som plystrer i dusjen her ... Morsomt med tynne vegger Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mener du meg? Jeg jobber, så får ikke stipend (Dessverre) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 ja tenkte på deg hauer. Isåfall, go for it! Jeg hadde å tenkt å kjøpe meg det, men har liksom ikke råd Ville Vonca: Hvor er du? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er opptatt, Llandari. Blir nok ham og gjengen hans som får nytt disse hornene når de kommer hjem. De ble litt små da, skuffende nok. Får heller bake et brød i tillegg, så er alle fornøyde. \o/Har penslet og hele pakken, så nå sitter jeg bare og venter på at det skal bli ferdighevet. Har støvsugd, vasket opp, ryddet benken, organisert kjøleskapet og ryddet ut av oppvaskemaskinen. Og klokken er ikke mer enn elleve. :\ Hrmf, sant det. Lucky him. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Okei. Jeg fikk plutselig veldig lyst til å lage osteboller med oliven, og hjemmelaget skinkeost. Men jeg mangler oliven, og ost. Og skinke. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hellboy II etterpå Gleder meg! Haha Vonca, underholding klokka kvart over 11 på formiddagen, det er bra! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Okei. Jeg fikk plutselig veldig lyst til å lage osteboller med oliven, og hjemmelaget skinkeost. Men jeg mangler oliven, og ost. Og skinke. Butikken har sikkert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er på Stjørdal. Med mindre det frister meg veldig å børste, sale opp og ri på butikken kommer jeg meg egentlig ingen plass før Britt og Thor kommer hjem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har ikke sykkel her, og ei heller hjelm. Da tror jeg jeg heller rir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg