Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er skikkelig konemateriale Eplfe! ;)

Programvare: Ok, ja det er ikke før om et par- tre dager du begynner å bli kjent med noen sikkert.

Jeg var så heldig å bli kjent med en allerede etter andre dagen. Vi satt begge å snakket med noen andre som var kjedelig av dimensjoner, vi snudde oss og bare ristet på hodet. Så dro vi ned i kantina og fant oss noe å spise, og vips så var vi kompiser. Han er idag en av mine aller beste venner! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Nå skal jeg bare pensle hornene og la de etterheves, og så skal jeg se etter en god brødoppskrift. Og mens de etterhever/steker skal jeg støvsuge og vaske vinduskarmene. 8D

Når skulle vi gifte oss sa du? ^^

Edit: Det gjelder også etter det siste innlegget :p

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Jeg er opptatt, Llandari. Blir nok ham og gjengen hans som får nytt disse hornene når de kommer hjem. De ble litt små da, skuffende nok. Får heller bake et brød i tillegg, så er alle fornøyde. \o/

Har penslet og hele pakken, så nå sitter jeg bare og venter på at det skal bli ferdighevet. Har støvsugd, vasket opp, ryddet benken, organisert kjøleskapet og ryddet ut av oppvaskemaskinen. Og klokken er ikke mer enn elleve. :\

Lenke til kommentar
Jeg er opptatt, Llandari. Blir nok ham og gjengen hans som får nytt disse hornene når de kommer hjem. De ble litt små da, skuffende nok. Får heller bake et brød i tillegg, så er alle fornøyde. \o/

Har penslet og hele pakken, så nå sitter jeg bare og venter på at det skal bli ferdighevet. Har støvsugd, vasket opp, ryddet benken, organisert kjøleskapet og ryddet ut av oppvaskemaskinen. Og klokken er ikke mer enn elleve. :\

Hrmf, sant det. Lucky him.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...