Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på jobb igjen. Faen, hva er egentlig vitsen? Jeg vurderer å bare flytte ut i skogen og leve av det naturen kan gi meg. Jeg må klare meg uten strøm og innlagt vann, men jeg slipper å rave rundt i halvsøvne på ukristelige tider som dette.

Men det er jo mere som må gjøres der ute! :p Med mindre du planlegger en hytte da..

Lenke til kommentar
Jeg er på jobb igjen. Faen, hva er egentlig vitsen? Jeg vurderer å bare flytte ut i skogen og leve av det naturen kan gi meg. Jeg må klare meg uten strøm og innlagt vann, men jeg slipper å rave rundt i halvsøvne på ukristelige tider som dette.

Det hadde faktisk vært jævlig befriende

Lenke til kommentar

Men det er jo mere som må gjøres der ute! :p Med mindre du planlegger en hytte da..

Så klart er det ting man må gjøre der ute også, men du slipper å dra på en jævla jobb hver jævla dag. Slipper å slite deg ut, kan egentlig bare sitte der ute, tenne opp i peisen for å holde varmen. Mat finner man rett utafor døra liksom. Får leie seg inn på hotell en gang i året for å ta en dusj.

Seriøst, jeg føler ikke at livet er verd en dritt nå, det er jo bare slit for faen. Jobber rævva av seg - hva gjør man det for? Jeg har jo ikke tid til å nyte pengene jeg tjener, de forsvinner i husleie, mat, transport til og fra jobb og gjeld, gjeld som jeg har fordi at jeg ville skaffe meg en jobb. Transport som jeg må ha for å komme meg på jobb. Mat som jeg må ha for at jeg skal kunne utføre jobben min. Hva i svarte er vitsen?!

Ok, ok. Så er jeg litt emosjonell i dag, men hva i svarte er egentlig vitsen? Det er en ond sirkel, alt dette slitet bare for at man skal holde seg i live for så å skrumpe inn og lide litt ekstra rett før man dør?! Faen meg en trist tilværelse ass.

Lenke til kommentar

Slet med akkurat det samme! :) Det er viktig at du er mye med venner, finner deg en kjæreste (om du ikke har noen?) Eller en hobby. Ting faller på plass med årene.

Desverre er det slik at når man bor i Norge slipper man ikke unna utgifter uansett. Kjipt med sånn er det.

Lenke til kommentar

Ting faller på plass med årene? Dude, jeg er snart 30 ffs. Jeg har faen meg ikke tid til venner - jobb, mat og søvn er liksom det jeg rekker over på en dag. Hobbyer har jeg mange av, men det gir meg jo ikke noe egentlig, det er jo bare stress, trening og øving for å bli bedre. Jeg hadde samboer inntil 5 måneder siden, det gav livet litt mening.

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar

Tjener relativ greit, poenget er bare at jeg ikke rekker å nyte pengene, fordi dagene forsvinner i jobbing og reising til og fra jobb. Kommer hjem, spiser, rekker å se litt TV før man bare må komme seg i seng liksom. Har jo ikke værre gjeld enn studielån, men det er faktisk mer enn nok, jeg hater å ha gjeld.

Lenke til kommentar
Aah, jeg blir så husmor av å kjede meg. Har lagd deig og skal kjevle ut horn snart, tatt det meste av oppvasken, gjort klar ovnen og hele pakken, og nå skal jeg lufte hundene. Så tror jeg jeg skal shine kjøkkenet når jeg er ferdig.

At du klarer. Jeg skulle rydde etter festen fra lørdag igår, ble aldri ferdig fordi jeg synes det er for kjedlig :p

Lenke til kommentar

jeg blir med, kanskje vi kan lage et sammfunn ute i skogen hvor vi klarer oss med det vi har der. Og når resten av sivilisasjonen går under så kan vi beskytte oss mot det som kommer til å bli World War:Z

Jeg synes husarbeid er morsomt til tider! :p Blir så pent og ryddig etterpå

Du kan komme å rydde hos meg etterpå. kthnx bai :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...