MrBjoern Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg våkner grytidlig en mandagsmorgen. Jeg skal ta bussen som går halv 7, og jeg finner en mms fra b-real på mobilen. Det viser seg å være en lydmelding, med, trolig, b-real som sitter å skriker. Det viser seg i etterkant at biril kjeder seg på turen gjennom Sverige. Anyways. Første skoledag. Må nesten si at jeg gleder meg litt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Første dag på VG1 ja... Føler meg.. rar. ^^ Men, men, men, jeg får bærbar pc snart... WHOOHOOO! Den kommer til å gjøre livet så mye ENKLERE! Goooooood mornin'. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Til dere som skal på ny skole idag: Ikke still opp slaskete, ta på dere pene klær, lukt godt, smil og reis ryggen. Gjør et godt førsteinntrykk for å posisjonere dere litt så blir nok skoleåret 10 ganger lettere. Mitt første år på vgs hadde folk et inntrykk av at jeg var en kriminell faen som bare var der for å gjør ugang, og det tok meg noen måneder å overbevise dem om at jeg var harmløs Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tusen takk PepsiCo, det skal jeg tenke på Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bussen går klokka 8, kan ta den som går 8.25 eller noe da, men det tar jeg ikke sjangsen på Kommer ikke 2min for seint første dagen... Skolen begynner 9. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Godmorgen! Her var man klar til en kjapp og grei skoledag, hvor man skal møte opp få informasjon om at klassen ikke er forandret siden første klasse, med unntak av nye kontaktlærere. Etter litt småpjatt og blablabla får vi bokliste, og kan gå ned i byen å få bøkene våres. (Hvorfor i himmellens navn må jeg stå opp så tidlig?) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Woho resepsjon på meg idag! Det betyr litt nettsurfing! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Til dere som skal på ny skole idag: Ikke still opp slaskete, ta på dere pene klær, lukt godt, smil og reis ryggen. Gjør et godt førsteinntrykk for å posisjonere dere litt så blir nok skoleåret 10 ganger lettere. Mitt første år på vgs hadde folk et inntrykk av at jeg var en kriminell faen som bare var der for å gjør ugang, og det tok meg noen måneder å overbevise dem om at jeg var harmløs Hm, joa, kunne funke. Men jeg er for lat for å dusje akkurat nå, og vått hår tar lang tid å tørke, siden jeg har litt langt hår. :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 God morgen alle. Lykke til til alle nye VGS-elever, og folk i nye klasser et cetera. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Taxien min har ikke kommet enda - skulle vært her for et kvarter siden Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hellu, takk Eplefe. Jeg er veldig spent på hvordan dette vil gå. Sist gang jeg begynte på en ny skole, mista jeg nesten alle de tidligere vennene mine og klarte ikke å få noen nye etter minst et halvt år og så endte jeg opp med depresjon og alt anna jævelskap, men denne gangen no such things will happen! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Takk Rebecca, nå skal vi se hvor mange andre gærninger det blir i klassen min på design & håndtverk Hønefoss Digg med at vi ikke har skolestart før 11 i dag da Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Lyst på ny bærbar. Mase på pappa Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Thnx Eplefe. Håper på mange nye venner. Og at lærere/rådgivere er positive til at jeg må ha et litt anderledes opplæringsprogram i.om. at jeg trenger mer matte for å ta siste året på high-school. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hoho jeg savner skoletiden! Ikke noe som å bli kjent med nye folk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dere kommer til å klare dere fint. Jeg skal ligge her og skrive søknader n shit. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jaja, får ta det som det kommer. Nå er spørsmålet om jeg skal sykle eller gå... *tenke.* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hoho jeg savner skoletiden! Ikke noe som å bli kjent med nye folk! Seconded! Så mange å bli kjent med på egen alder som man nærmest blir tvunget til å sosialisere seg med. I arbeidslivet er det jo bare gamlinger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sykl! Jeg ringte stebroren min jeg, han vet hvor skolen ligger, så da bare sykler jeg til han, så slår vi følge. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hoho jeg savner skoletiden! Ikke noe som å bli kjent med nye folk! Seconded! Så mange å bli kjent med på egen alder som man nærmest blir tvunget til å sosialisere seg med. I arbeidslivet er det jo bare gamlinger ja, det er i hovedsak Ungdomsskolen og Videregående man lager seg venner og kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg