Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg våkner grytidlig en mandagsmorgen. Jeg skal ta bussen som går halv 7, og jeg finner en mms fra b-real på mobilen. Det viser seg å være en lydmelding, med, trolig, b-real som sitter å skriker. Det viser seg i etterkant at biril kjeder seg på turen gjennom Sverige.

Anyways. Første skoledag. Må nesten si at jeg gleder meg litt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som skal på ny skole idag: Ikke still opp slaskete, ta på dere pene klær, lukt godt, smil og reis ryggen. Gjør et godt førsteinntrykk for å posisjonere dere litt så blir nok skoleåret 10 ganger lettere. Mitt første år på vgs hadde folk et inntrykk av at jeg var en kriminell faen som bare var der for å gjør ugang, og det tok meg noen måneder å overbevise dem om at jeg var harmløs

Lenke til kommentar

Godmorgen! Her var man klar til en kjapp og grei skoledag, hvor man skal møte opp få informasjon om at klassen ikke er forandret siden første klasse, med unntak av nye kontaktlærere. Etter litt småpjatt og blablabla får vi bokliste, og kan gå ned i byen å få bøkene våres.

:)

(Hvorfor i himmellens navn må jeg stå opp så tidlig?)

Lenke til kommentar
Til dere som skal på ny skole idag: Ikke still opp slaskete, ta på dere pene klær, lukt godt, smil og reis ryggen. Gjør et godt førsteinntrykk for å posisjonere dere litt så blir nok skoleåret 10 ganger lettere. Mitt første år på vgs hadde folk et inntrykk av at jeg var en kriminell faen som bare var der for å gjør ugang, og det tok meg noen måneder å overbevise dem om at jeg var harmløs

Hm, joa, kunne funke. Men jeg er for lat for å dusje akkurat nå, og vått hår tar lang tid å tørke, siden jeg har litt langt hår. :/

Lenke til kommentar

Hellu, takk Eplefe.

Jeg er veldig spent på hvordan dette vil gå. Sist gang jeg begynte på en ny skole, mista jeg nesten alle de tidligere vennene mine og klarte ikke å få noen nye etter minst et halvt år og så endte jeg opp med depresjon og alt anna jævelskap, men denne gangen no such things will happen!

Lenke til kommentar
Hoho jeg savner skoletiden! Ikke noe som å bli kjent med nye folk!

Seconded! Så mange å bli kjent med på egen alder som man nærmest blir tvunget til å sosialisere seg med. I arbeidslivet er det jo bare gamlinger

ja, det er i hovedsak Ungdomsskolen og Videregående man lager seg venner og kontakter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...