Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg skal sitte nattevakt til klokka 8 jeg, weee. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg synes nesten at strippebar... det er noe jeg må på en dag=D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg kan ikke si at jeg noen gang har hatt glede av å være på strippeklubb. Det er så jævla oppskrytt. Stripping på privaten av en jente man er glad i funker som bare det, men strippeklubb er bare teit. Det er nå min personlige mening. Det blir liksom ikke noe funky når det sitter 70 håndfuller med menn og sikler på den samme nakne/halvnakne dama i dårlig belysning. Det blir bare rett og slett teit. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Helt enig i den, Nikka Ok, here's teh deal: Sove nå, ny skole i morra. Noen som vil ønske meg lykke til? Endret 17. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg kan ikke si at jeg noen gang har hatt glede av å være på strippeklubb. Det er så jævla oppskrytt. Stripping på privaten av en jente man er glad i funker som bare det, men strippeklubb er bare teit. Det er nå min personlige mening. Det blir liksom ikke noe funky når det sitter 70 håndfuller med menn og sikler på den samme nakne/halvnakne dama i dårlig belysning. Det blir bare rett og slett teit. jeg synes det ser så mafia ut:P å jeg liker mafia:P + damer. selv om jeg tror det er super kleint bare:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å være stamkunde på strippebar må være trist. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Meget, meget teit. Men jeg fant hodeputa og lukka øya. Må opp om litt over 5 timer, så det er langt på vei, på tide å sove. Natta forumfolket. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har dere sett The cat House? Jeg blir litt kvalm etter hver episode. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) ---slettet---- Endret 17. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tihi, image stolen faktisk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 lol, kanskje legge ut eget bilde av den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har dere sett The cat House? Jeg blir litt kvalm etter hver episode. Nei,dant ikke noe om det heller, fnat no nazi hus i litauen men det er vel ikke det du preiker om? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nei, det er en serie om et bordell i USA. HBO som har laget den. Ganske bra, men det er så sykt mye ekkelt der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg bygger modellrobot. Satan så anstrengende denne er, fordi alle delene er bittesmå og gjennomsiktige. Men dæven så bra resultatet kommer til å bli! (har bare bygd armene og hodet enda, på 3-4 timer). Særlig sånne bittesmå beads som skulle tres inn på en fjær på hodet..de spratt jo alle veier. Det er en Zaku II MS-06S fra Gundam. Sluttresulatet blir inni helsike bra. Edit: Fixed link. Endret 17. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Fant det nå,skrives the Cathouse ikke cat house Antiordelingsfeil Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 oh sorry Skal se om jeg får skaffet ses.2 Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Synes hun så ut som en dukke. OG DET ER ET KOMPLIMENT. Så chillbill. Takk Den har jeg faktisk hørt før ... Snurreleif: Ja. Jeg ser ung ut. End of discussion. ________________________________________________________________________________________ Gleder meg til forelesninga i morgen, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg