Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si at jeg noen gang har hatt glede av å være på strippeklubb. Det er så jævla oppskrytt. Stripping på privaten av en jente man er glad i funker som bare det, men strippeklubb er bare teit. Det er nå min personlige mening. Det blir liksom ikke noe funky når det sitter 70 håndfuller med menn og sikler på den samme nakne/halvnakne dama i dårlig belysning. Det blir bare rett og slett teit.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at jeg noen gang har hatt glede av å være på strippeklubb. Det er så jævla oppskrytt. Stripping på privaten av en jente man er glad i funker som bare det, men strippeklubb er bare teit. Det er nå min personlige mening. Det blir liksom ikke noe funky når det sitter 70 håndfuller med menn og sikler på den samme nakne/halvnakne dama i dårlig belysning. Det blir bare rett og slett teit.

jeg synes det ser så mafia ut:P å jeg liker mafia:P

+ damer. selv om jeg tror det er super kleint bare:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har dere sett The cat House? Jeg blir litt kvalm etter hver episode.

Nei,dant ikke noe om det heller, fnat no nazi hus i litauen men det er vel ikke det du preiker om?

Lenke til kommentar

Jeg bygger modellrobot. Satan så anstrengende denne er, fordi alle delene er bittesmå og gjennomsiktige. Men dæven så bra resultatet kommer til å bli! (har bare bygd armene og hodet enda, på 3-4 timer). Særlig sånne bittesmå beads som skulle tres inn på en fjær på hodet..de spratt jo alle veier.

Det er en Zaku II MS-06S fra Gundam. Sluttresulatet blir inni helsike bra.

Edit: Fixed link.

post-11520-1219013850_thumb.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Synes hun så ut som en dukke.

OG DET ER ET KOMPLIMENT. Så chillbill.

Takk :p Den har jeg faktisk hørt før ... ;)

Snurreleif: Ja. Jeg ser ung ut.

End of discussion.

________________________________________________________________________________________

Gleder meg til forelesninga i morgen, jeg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...