Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 *vise puppene til flabba* Hvorfor viser du flabbas pupper? Du kan få vise mine. dine har jeg jo sett mange ganger:P de er kjedelige:p Kanskje noen liker hårete manne-pupper da :`( Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eks sier han. Betyr det at det skjedde for en stund siden, eller slo han opp på grunn av det? Og om det skjedde etter at han/hun slo opp, hvorfor komme med trusler? Danielzu slo opp i går. I show boobs 4 free. PM/MSN. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva var grunnen til disse truslene, mon tro?Hun snakket med typen hennes. Eks sier han. Betyr det at det skjedde for en stund siden, eller slo han opp på grunn av det? Og om det skjedde etter at han/hun slo opp, hvorfor komme med trusler? Unnskyld at jeg sier det, men har det noen som helst betydning for deg? Kan jo hende at det er noe som er ganske personlig for de som er innblandet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ny skole i morraaaa *glede seg* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Unnskyld at jeg sier det, men har det noen som helst betydning for deg?Kan jo hende at det er noe som er ganske personlig for de som er innblandet. Tja, jeg er nysgjerrig av natur, og jeg begynner å lure når det er snakk om trusler, seriøse eller ei. Om det er for personlig til å snakke om er det ikke verre enn å ikke svare. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det høres faktisk lurt ut Daniel. Haha, jeg klarer å kjøpe ølen min selv jeg. Jeg skal på utdrikkningslag på fredag, men det blir ikke så mye drikking, siden han som skal drikkes ut har fått drikkeforbud fra legen. Så jeg regner med at jeg skal en tur på naboen på lørdag for å ta igjen det tapte. Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeje da begynner skolen igjen da folkens slutte på det slappe livet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 bazukh:skal hilse fra lilium å si hu er skuffa over gårsdagen Shit happens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg er ganske lur Kompis av meg var på utdrikkingslag på lørdag,og ikke der heller var det alkohol sidne han var sånn über-kristen kjedlig man Gleder meg til skolen i morgen for å høre hva som skjedde Btw skal dere på Dreams da eller Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I går var den mest pricelesse dagen min på lenge. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Btw skal dere på Dreams da eller Lol nei. . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Btw skal dere på Dreams da eller Lol nei. . Skal du være med? Å påstå at strippebar er LOL på et utdrikkingslag er vel litt LOL i seg selv? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Skal du være med?Å påstå at strippebar er LOL på et utdrikkingslag er vel litt LOL i seg selv? Nei, jeg bare følte for å skyte inn noe mesn jeg ser på kjedelig program på NGC. Og egentlig leste jeg litt halvhjertet igjennom, så fikk ikke med det store bildet. Endret 17. august 2008 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 So ur the lol not me Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg aner faktisk ikke. Det er kun forloveren som aner hva vi skal ut på faktisk. Men jeg blir veldig overrasket om det ikke blir noen nakne damer, jeg har ikke vært i ett utdrikningslag uten nakne damer enda, så det blir første gangen isåfall. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I går var den mest pricelesse dagen min på lenge. Jeg hørte detta! Jeg skulle virkelig ønske jeg var der xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har ikke vært i noe utdrikkingslag enda jeg, litt for ung enda. Men har noen kompiser som er forlovet,så det blir i framtiden Jeg ble spurt om å sitte vakt på Dreams once. Var fun Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Argh, vil se Scarface, men tror jeg kommer til å være for trøtt til å få sett den ferdig, DILEMMA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal ikke opp før 10 jeg Skal se litt tv før jeg fyrer av en episode Oz season 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg