NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg tror akkurat at jeg fikk ett helt nytt inntrykk av den bergenske dialekten. Du har jo en helt fantastisk søt stemme Eple. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bryr meg ikke om de "fortjener det", det vitner bare om en vanvittig mangel på fantasi og forsøk på å gulpe opp det samme om og om igjen. Hvis man for svarte bare skal kopiere bøker burde de bare kjøpe de og be de om å skrive film-manus i stedet. Og det ble skrevet to ganger fordi nettet på jobben er mongo. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg tror akkurat at jeg fikk ett helt nytt inntrykk av den bergenske dialekten. Du har jo en helt fantastisk søt stemme Eple. Var akkurat det eg og fekk! Har nesten hatt ein litt rasistisk holdning mot bergensarar før. Noko eg ikkje er stolt av. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal faktisk være Edinho når jeg skriver dette ikveld. Dagens elsk: Johannes som lar meg sove hos han <3 Dagens æsj: Å komme hjem fra ferie, å tro man skal være alene hjemme og game en uke, forså å finne ut at mamma har låst begge låsene på døra, og at du bare har en nøkkel, + at vaktmestern er hore og vil ha 4000 for å åpne. Og ja, mamma kommer ikke hjem før torsdag:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Yeah. Og nå skal jeg spille inn diverse som folk gjør narr av oss på og vise at det ikke høres sånn ut. (F.eks. "god morgen" og sånn, pluss at jeg tenkte å ta noen av replikkene til Sid i istid og presentere dem på bergensk, og ikke TV-bergensk). Litt funfact: Da vi ble intervjuet av TV2 så ble vi bedt om å overdrive dialekten vår. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bryr meg ikke om de "fortjener det", det vitner bare om en vanvittig mangel på fantasi og forsøk på å gulpe opp det samme om og om igjen.Hvis man for svarte bare skal kopiere bøker burde de bare kjøpe de og be de om å skrive film-manus i stedet. Og det ble skrevet to ganger fordi nettet på jobben er mongo. åsså så sinna på norsk film? Det er jo noe flott. meste er overvurdert, men ja. Er noe innimellom. Mannen som elsket yngve synes jeg ikke var no spess... men liker : Himmelfall og Den som frykter ulven. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjipern Edinho. Men velkomen tilbake! Ahrg, skule i morgon. Natta peeps. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg gleder meg til "Død Snø" kommer på kino i Januar, den blir bra Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Aidssøta: RPP! Evt. en date snart edit: Og Ida, du ER et lite sjarmtroll Ahw <3 Date, date! Fredag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Haha! [22:11] <[RP]KimBa> søstra mi knakk tuppen av pekefingern [22:11] <[RP]KimBa> en idiot slamra ei dør over den [22:11] <[RP]KimBa> hu måtte amputere tuppen [22:11] <[RP]KimBa> og jeg fikk en ny gitar [18:28] <AlexB> Luftgevær og fuglebrett selger sikkert bedre i pakke enn hver for seg, f.eks. Moro. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Bryr meg ikke om de "fortjener det", det vitner bare om en vanvittig mangel på fantasi og forsøk på å gulpe opp det samme om og om igjen.Hvis man for svarte bare skal kopiere bøker burde de bare kjøpe de og be de om å skrive film-manus i stedet. Og det ble skrevet to ganger fordi nettet på jobben er mongo. åsså så sinna på norsk film? Det er jo noe flott. meste er overvurdert, men ja. Er noe innimellom. Mannen som elsket yngve synes jeg ikke var no spess... men liker : Himmelfall og Den som frykter ulven. Norsk film er det verste jeg vet innen film, er det ikke det stygge forpulte "TV-språket" som høres latterlig overdrevet ut og får meg til å brekke meg ved hver replikk, eller den overbrukte banninga når "kidza snakker", eller rett og slett at det føles ut som om man ser de samme forbannede skuespillerne i hver film. Og er det ikke en "mørk" ungdomsfilm, er det en enten svartkomedie, wannabe action/gangstah film, wannabe slasher film eller en crappy krim som svenskene gjør 20ganger bedre. Død Snø kan dog bli likanes siden det skal bli en splatter, og jeg ikke har store motsetninger til den type film. Endret 17. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hehe. ingenting er som orange cakes og sjokomelk når man er student Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det jeg ikke liker, er det de kaller for sentrumsdialekt (Correct me if I'm wrong).. Det er bare fælt.Mener du penbergensk? Typ. de som snakker tilnærmet bokmål? "Jeg liker ikke måten andre bergensere snakker på, de høres så vulgært ut" <-fonetisk. En på bygget snakker slik. Jeg synes det høres rått ut, mye bedre enn "egenesdialekten" fra Stavanger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Norsk film er det verste jeg vet innen film, er det ikke den stygge forpulte "TV-språket" som høres latterlig overdrevet ut og får meg til å brekke meg ved hver replikk, eller den overbrukte banninga når "kidza snakker", eller rett og slett at det føles ut som om man ser de samme forbannede skuespillerne i hver film. Og er det ikke en "mørk" ungdomsfilm, er det en enten svartkomedie, wannabe action/gangstah film, wannabe slasher film eller en crappy krim som svenskene gjør 20ganger bedre. Død Snø kan dog bli likanes siden det skal bli en splatter, og jeg ikke har store motsetninger til den type film. Og drikking på skrått nivå. Norsk film er noe jeg ikke ser på, oallefall ikke ofte,og aldri på kino. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Norsk film er det verste jeg vet innen film, er det ikke den stygge forpulte "TV-språket" som høres latterlig overdrevet ut og får meg til å brekke meg ved hver replikk, eller den overbrukte banninga når "kidza snakker", eller rett og slett at det føles ut som om man ser de samme forbannede skuespillerne i hver film. Og er det ikke en "mørk" ungdomsfilm, er det en enten svartkomedie, wannabe action/gangstah film, wannabe slasher film eller en crappy krim som svenskene gjør 20ganger bedre. Død Snø kan dog bli likanes siden det skal bli en splatter, og jeg ikke har store motsetninger til den type film. Har vært noen brukbare filmer. Synes Gymnaslærer Pedersen var ganske bra for eksempel. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hehe. ingenting er som orange cakes og sjokomelk når man er student Åh .... Måtte du? Nå fikk jeg kjempelyst på det jeg òg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Norsk film er det verste jeg vet innen film, er det ikke den stygge forpulte "TV-språket" som høres latterlig overdrevet ut og får meg til å brekke meg ved hver replikk, eller den overbrukte banninga når "kidza snakker", eller rett og slett at det føles ut som om man ser de samme forbannede skuespillerne i hver film. Og er det ikke en "mørk" ungdomsfilm, er det en enten svartkomedie, wannabe action/gangstah film, wannabe slasher film eller en crappy krim som svenskene gjør 20ganger bedre. Død Snø kan dog bli likanes siden det skal bli en splatter, og jeg ikke har store motsetninger til den type film. Og drikking på skrått nivå. Norsk film er noe jeg ikke ser på, oallefall ikke ofte,og aldri på kino. jeg ser det når det går på tv... og jeg vet det er ok. å er ikke mange norske filmer som er no sælig. enesten jeg liker er "den som frykter ulven" og "himmelfall" resten kan dø. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Og det ble skrevet to ganger fordi nettet på jobben er mongo. Diskusjon.no er mongo i kveld . Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er ikke bare hos meg d.no går jævla treigt i kveld altså? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ahw <3Date, date! Fredag? Funker sannsynligvis veldig fint. Jeg ringer deg litt nærmere, jeg! (; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg