Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Morsomt. Nå fikk jeg en melding til. Denne gangen stod det:

"Hei Ej MÅ få snakke me bror din ganske kjappt, det e VELDIG VIKTIG Jan Fredrik at ej får snakka me han no fortast råd, veit han for me dej... Å så du veit det, EJ GARANTERA AT DET IKKJE E NÅKE STYR MEN EJ MÅ FÅ SNAKKE ME NÅ! Svar mej når ej ringe da visst ikkje så ringe du mej oppatt så FORT DU KAN! Mvh Vegard W******"

Funkey...

Morsomt med uforståelige meldinger :wee:

Jeg fikk en hvor det stod noe sånt som: Det er helt greit at du lo, vet den er liten. Du har vel fortalt det til venninnene dine, eller? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, kult! Høyrde opptaket ditt no Eplefe, og det var jo nydeleg!

Men kva syns folk om sørlandsdialekt? Ah, eg elskar den.

liker trønderdialekten best.

og eplefe sin bergensk:D

skulle ønske jeg hadde dialekt. HATER oslodialekta. kommer litt ann på hvilken del av oslo du er fra, men ja. min er stygg.

Lenke til kommentar
Så hvertfall, jeg begynner på første i morgen ja. Tidlig opp og sånt.

Det jeg er mest nervøs for er å komme på feil buss. :)

Det er alle, relax. :)

Eplefe, jeg elsket stemmen og dialekten!

"Og det er nå vanlig at unge folk skarrer mens eldre folk ruller."

Jeg blir rett og slett glad inni meg av og høre det!

Lenke til kommentar
Ah, kult! Høyrde opptaket ditt no Eplefe, og det var jo nydeleg!

Men kva syns folk om sørlandsdialekt? Ah, eg elskar den.

Kristiansanddialekten = Elsk.

"Æ elskår dæ søda miii!" pleide en kompis å si til meg i telefonen. Og jeg døde litt hver gang. "Søda mi, du er så søøøøød" og jeg døde enda mer. Og han synes det var sååå morsomt at jeg klikket helt i andre enden når han sa det. x)

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker, er det de kaller for sentrumsdialekt (Correct me if I'm wrong).. Det er bare fælt.
Mener du penbergensk? Typ. de som snakker tilnærmet bokmål? "Jeg liker ikke måten andre bergensere snakker på, de høres så vulgært ut" <-fonetisk.
Lenke til kommentar
Helvete faen!

Nok en jævla norsk-film basert på en bok, og ikke overraskende nok av Ingvar Ambjørnsen, går det svarte ikke an å lage en bra film nå til dags uten å rappe fra et allerede vellykket produkt?

Helvete faen!

Nok en jævla norsk-film basert på en bok, og ikke overraskende nok av Ingvar Ambjørnsen, går det svarte ikke an å lage en bra film nå til dags uten å rappe fra et allerede vellykket produkt?

Thank you for the same info twice^^

*By snurre opp til dans*

Stilig kaffekopp du har Eplefe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...