Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg la meg i senga og gråt da jeg så det, og da jeg endelig klarte å gå bort til PC-en igjen var det innlegget for langt bak i tråden. Ahaaah. Så du følte deg truffet? Ta det med ro, det kommer seg med årene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilket kjønn er du Aces? Aces er gutt. Han havner i den andre kategorien. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Show me Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter slemme gutter :!: beklager, men du har type.. Men ta gjerne kontakt en gang om det skulle ta slutt! Legg ved bilde forresten! Det kan nok bli en stund til. Endret 13. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Aces er da jente. Oo Trodde alltid jeg. Kibs, hvor havner jeg? Endret 13. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Show me Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter slemme gutter :!: Hva havner jeg under? Slemme eller irriterende? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) I fail. Hvem var det da? Endret 13. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det samme lurer jeg på, Kibs, hvor har du plassert meg? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilket kjønn er du Aces? Aces er gutt. Han havner i den andre kategorien. Wrong! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Bryr du deg om hva en fet traktor lesbe med piercringer i alle åpninger og hår farget i alle regnbuensfarger mener?! Det er vel ingen som bryr seg om de... Eplefe er forumets Vito så jeg ville ikke sagt det der. Du tror han er den første? Jeg har og fått høre pretensiøst ludder, bl.a.. Det gjelder å la det prelle av. EDIT: Men kan nevne så mye som at jeg ikke er lesbe, jeg er bifil, jeg har faktisk kun piercinger i en kroppsåpning (med mindre du regner øre, og da har du liten tiss), og håret mitt er svart. Og tro meg. Det er svært få som bryr seg om deg og. Endret 13. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Show me Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter slemme gutter :!: Hva havner jeg under? Slemme eller irriterende? Enn jeg da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aces er da jente. Oo Trodde alltid jeg. Kibs, hvor havner jeg? "Irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter". Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Show me Babes hyggelige babes overlegne babes jenter dumme/teite jenter hyggelige jenter gutter fine gutter barnslige gutter hyggelige gutter hyggelige og fine gutter hyggelige, men desperate gutter irriterende gutter irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter slemme gutter :!: beklager, men du har type.. Men ta gjerne kontakt en gang om det skulle ta slutt! Legg ved bilde forresten! Det kan nok bli en stund til. Hvor ville du plassert meg på den lista? Aces er JENTE! Hun har havnet under en ny kategori! ''Jenter som jeg vil vite mer om, jeg er ganske nysjerrig. pix?'' Den er veldig spesiell! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hvem bryr seg om ham egentlig? Ubetydelig menneske imo. *arrogant* Dere vet hvem jeg snakker om. Endret 13. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva havner jeg under? Slemme eller irriterende? Ingen av dem, faktisk. Det samme lurer jeg på, Kibs, hvor har du plassert meg? xD Ingen kommentar. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Konkurranse; La oss se hvor mange av oss som klarer å rapportere innleggene til jonki3 på... la oss si 5 minutter? Husk å inkludere setningen "kick plus ban hihi" på slutten av rapporten, så ser vi hvor fort moderatorene klarer å reagere. Endret 13. januar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aces er da jente. Oo Trodde alltid jeg. Kibs, hvor havner jeg? "Irriterende, men litt søte og egentlig ganske hyggelige gutter". Skjønner ikke hvor du får irriterende fra da, men. -.- Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da holder vi oss til Off-topic, noen tulleposter slettet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Wohoo! Fisk1 er tilbake! Hallo! Skal vi snakke film i kveld? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg følte jeg nettopp quotet innlegg som ble slettet. Seriøst, hvis fyren mener jeg er en feit traktorlesbe har han faktisk lov til det. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg