Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hodet? was? Anyways, ut etter nye spennende halsbrekkende frisyrer? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hater å se på filming av operasjoner, men så faen meg hele programmet. Where is the logic? jeg elsker det. sånne med ekkle svulster å slikt. jeg MÅ liksom stirre. det er kult. Og det er så ekkelt at jeg må se:P Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eventuelt hodet. Kan ikke huske sist jeg hadde så kort hår. RL: Jess! Det var karneval i barnehagen. Jeg var troll. =D Åja. Søtt btw. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eventuelt hodet. Kan ikke huske sist jeg hadde så kort hår. RL: Jess! Det var karneval i barnehagen. Jeg var troll. =D Må være tidenes søteste troll isåfall. Trodde ikke troll skulle glise så fælt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Anyways, ut etter nye spennende halsbrekkende frisyrer? Heller det at det begynte å bli slitsomt å ha hår til under titsa. Åja. Søtt btw. Takk, takk. Jeg var et lite sjarmtroll. Endret 17. august 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hater å se på filming av operasjoner, men så faen meg hele programmet. Where is the logic? jeg elsker det. sånne med ekkle svulster å slikt. jeg MÅ liksom stirre. det er kult. Og det er så ekkelt at jeg må se:P <-- Har en svulst på hodet. Vises ikke så godt når jeg har så langt hår som jeg har nå, men skal skyte ett bilde til RPP neste gang jeg klipper meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hater å se på filming av operasjoner, men så faen meg hele programmet. Where is the logic? jeg elsker det. sånne med ekkle svulster å slikt. jeg MÅ liksom stirre. det er kult. Og det er så ekkelt at jeg må se:P <-- Har en svulst på hodet. Vises ikke så godt når jeg har så langt hår som jeg har nå, men skal skyte ett bilde til RPP neste gang jeg klipper meg. gjør det. jeg blir fasinert at ekkle ting. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eplefe. Si kjærlighetsklisjéer!Kom med noen eksempler, så skal jeg vurdere det (overhengende risiko for at dere får høre latteren min om dere skal ha meg til å lese lyrikk eller noe slikt), men, kreftpinne nå. Brb. "Jeg elsker deg", "Du er mitt alt. Mitt lyspunkt i den ellers så mørke hverdagen, min kosebamse når jeg er nedenfor og lei meg, du er min. Og jeg er din for alltid" Jeg kunne også tenkt meg og høre: "Hvor er den helvetes blusen min!". " Har du glemt og hente Thea nå igjen!". Og "Du ditt jævla kuktryne, kom deg til helvete ut herfra" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Avstemning: Skal jeg snakke om: relativitetsteorien kjærlighetsklisjeer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Aidssøta: RPP! Evt. en date snart edit: Og Ida, du ER et lite sjarmtroll Endret 17. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Greia med at de har begynt å skrive ingen kunstige aromastoffer på cola-flaskene? Endret 17. august 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du kan egentlig ta begge, kjærlighetssklisjeene tar jo ikke lang tid Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Greia med at de har begynt å skrive ingen kunstige aromastoffer på cola-flaskene? Kanskje for at de vil understreke at Cola er naturlig, i motsetning til f.eks Pepsi Max som inneholder kunstige smakstilsetninger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjærlighetsklisjeene kan jeg sikkert få til. Det var et latterlig unaturlig ordvalg, men jeg lar det stå til. *rote med mikrofon* Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flabba, jeg kom til å tenke på deg når jeg skrudde på MTV, der går Scarred. Du som liker blod etc, kommer garantert til å like det programmet Bare et tips. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 RELATIVITETSTEORIEN! 2nd that. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Når man kjeder seg lager jeg like så godt en motivator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg