Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Klarer ikke denne typen: "Halla! Kan du ta en titt på de husa der a? De ligger nærme hytta!" Overdreven bruk av a-endinger. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sløse bort en melding på en som har feil nummer? Neinei... Jeg håper at det faktisk ER "nåke styr" nå jeg og at en eller annen havner i bråk fordi de ikke har riktig nummer. Og så kan jeg følge hele utviklingen per sms. It's like IRL Hotel Cæsar! Haha! Liker tankegangen din Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du kan lese opp de 10 siste innleggene i kafeen. Så og si bare samma surret. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Du må holde oss oppdatert da Lars. Red.: Ja, Lars!!! Endret 17. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Haha! Liker tankegangen din Kanskje jeg skal speede opp prosessen ved å sende et enkelt "DRA TE HÆLVETE!" tilbake? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Send "SKAL JEG DREPE DEG, ELLER? Faens drittsekk" Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gårsdagens tur på byen ble en suksess. Veldig morsomt å treffe gamle kompiser igjen. Var utrolig nok ikke fyllesjuk da jeg våkna i morres heller, men så hadde jeg tatt mine forhåndsregler (spist godt för jeg dro ut, drukket masse vann, tok til og med "anti-hangover"-brusetabletter för jeg la meg). Snart blir det filmkveld her i gården, har nemlig leid to filmer sammen med venninna mi - "Rise" (Lucy Liu som vampyr) og "No Country For Old Men". Har store forhåpninger til sistnevnte. Dagens <3 video: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eplefe. Si kjærlighetsklisjéer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eplefe. Si kjærlighetsklisjéer!Kom med noen eksempler, så skal jeg vurdere det (overhengende risiko for at dere får høre latteren min om dere skal ha meg til å lese lyrikk eller noe slikt), men, kreftpinne nå. Brb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Niajs, operasjons-filming. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bai bai hair. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kom med noen eksempler, så skal jeg vurdere det (overhengende risiko for at dere får høre latteren min om dere skal ha meg til å lese lyrikk eller noe slikt), men, kreftpinne nå. Brb. Drit i det. Innen fysikken benyttes relativitetsteorien for å beskrive hvordan naturen oppfører seg ved ekstreme hastigheter eller gravitasjonsfelt. Man skiller gjerne mellom den spesielle og den generelle relativitetsteorien. Førstnevnte beskriver forhold som angår observatører som beveger seg i forhold til hverandre, mens sistnevnte egentlig er en teori om gravitasjonskraften. Relativitetsteorien ble resultatet av et prosjekt innen fysikken på slutten av 1800-tallet som gikk ut på å forene James Maxwells elektromagnetisme og Isaac Newtons mekanikk. I denne prosessen tårnet det seg opp en rekke teoretiske problemer. En løsning som skulle få omfattende ringvirkninger ble publisert i 1905 under tittelen «Zur Elektrodynamik bewegter Körper». Artikkelen kom ut i fysikkjournalen Annalen der Physik, og forfatteren het Albert Einstein. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg måtte se hva dette ekkle på tvN var. å ble sittende å stirre:P elsker sånne programmer med masse ekkle detaljfilming av blod og innvolder. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eww. Ja det tar nok tid å venne seg til å ikke ha hår, men du trenger ikke å være sååå skeptisk, går nok bra skal du se. ...Eller var det armhår? <.< Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Aidskake, er det deg i avataren din? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hater å se på filming av operasjoner, men så faen meg hele programmet. Where is the logic? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eventuelt hodet. Kan ikke huske sist jeg hadde så kort hår. RL: Jess! Det var karneval i barnehagen. Jeg var troll. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg