chokke Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 TVNORGE er den offisielle drama-kanalen. Huff og huff. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 å den finner jeg hvor? Like under denne tråden. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ved å søke. Eplefe, åkei. Bergensk Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 det fra fest greia er jo drit styggt... så tusentakk Det så akkurat så hore-aktig ut som du sa det skulle Det siste var veldig pent joho det gjorde det, det. man bare så det ikke så godt der:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva skjedde med rotten.com egentlig? Var stilig side :`( Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Flabba: Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Endret 17. august 2008 av Llandari Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva skjedde med rotten.com egentlig?Var stilig side :`( Dritkul. Du har jo alltids en viss side med mye gif-animasjoner og bilder på . Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flabba, ser du dårlig? Han sa at det så like hore-aktig som du sa det skulle. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva skjedde med rotten.com egentlig?Var stilig side :`( den tok selvmord:( eller bare tapte seg no jævlig. Flabba, ser du dårlig? Han sa at det så like hore-aktig som du sa det skulle. faen går litt fort her:P driver med 500ting på en gang:P det er nice:D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg kan sikkert spille inn noe så du får høre bergensk (min bergensk, ikke sånn snobbe-bergensk eller overdrevent bred TV-bergensk) i forhold til hvordan hun snakker. <-- Vil også høre! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flabba: Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? jaja bare litt mye oppe på sjermen om gangen så leser bare fort å da glemmer jeg noen ord her og der. beklager? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eplefe, du er en knupp om du gjør det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Morsomt. Nå fikk jeg en melding til. Denne gangen stod det: "Hei Ej MÅ få snakke me bror din ganske kjappt, det e VELDIG VIKTIG Jan Fredrik at ej får snakka me han no fortast råd, veit han for me dej... Å så du veit det, EJ GARANTERA AT DET IKKJE E NÅKE STYR MEN EJ MÅ FÅ SNAKKE ME NÅ! Svar mej når ej ringe da visst ikkje så ringe du mej oppatt så FORT DU KAN! Mvh Vegard W******" Funkey... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jaja bare litt mye oppe på sjermen om gangen så leser bare fort å da glemmer jeg noen ord her og der. beklager? Går så bra så. Lese litt saktere da vet du Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jaja bare litt mye oppe på sjermen om gangen så leser bare fort å da glemmer jeg noen ord her og der. beklager? Går så bra så. Lese litt saktere da vet du mhm skal være flink å ta meg tid til deg da:P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Morsomt. Nå fikk jeg en melding til. Denne gangen stod det:"Hei Ej MÅ få snakke me bror din ganske kjappt, det e VELDIG VIKTIG Jan Fredrik at ej får snakka me han no fortast råd, veit han for me dej... Å så du veit det, EJ GARANTERA AT DET IKKJE E NÅKE STYR MEN EJ MÅ FÅ SNAKKE ME NÅ! Svar mej når ej ringe da visst ikkje så ringe du mej oppatt så FORT DU KAN! Mvh Vegard W******" Funkey... "Hvem er Jan Fredrik" er vel et passende svar på den der. mhm skal være flink å ta meg tid til deg da:P Endret 17. august 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da får dere finne på noe jeg skal si, for jeg gidder ikke sitte og snakke om noe retarded noe. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 "Hvem er Jan Fredrik" er vel et passende svar på den der.Sløse bort en melding på en som har feil nummer? Neinei... Jeg håper at det faktisk ER "nåke styr" nå jeg og at en eller annen havner i bråk fordi de ikke har riktig nummer. Og så kan jeg følge hele utviklingen per sms. It's like IRL Hotel Cæsar! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da får dere finne på noe jeg skal si, for jeg gidder ikke sitte og snakke om noe retarded noe. 8D Du kan lese opp de 10 siste innleggene i kafeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg