fargoth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvilken overdel passer til en hvit kortbukse?Brun ullgenser. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 mhm verdens mest nusselige:D Min er verdens mest nusselige! sådeså! din var å søt:p men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o Mamman min bor mange timer borte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o Mamman min bor mange timer borte Det gjør desverre ikke mammaen min Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o Mamman min bor mange timer borte uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o Mamman min bor mange timer borte uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/ Mamman min kommer på besøk snart, og hun tar med provianter Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o Mamman min bor mange timer borte uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/ Mamman min kommer på besøk snart, og hun tar med provianter så koselig da:D min mamma har planer om å sende meg store pakker med ting til meg:D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/ Samboer slår mamma any time uansett... Når hun husker og gi meg mat iblandt ivartfall ^^ hun glemte det i går... da ble jeg full Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/ Samboer slår mamma any time uansett... Når hun husker og gi meg mat iblandt ivartfall ^^ hun glemte det i går... da ble jeg full hihihih ja... var samboer. å det var koselig. jeg blr sånn mammate å laga mat til han heletiden å var helt husmor:P Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvilken overdel passer til en hvit kortbukse? Hvit og hvit går bra sammen. Bør være litt forsiktig med andre lyse farger, men sort eller mørke farger funker også bra. Litt avhengig av fasong på kortbuksen ville jeg valgt en piquet, en t-skjorte med et fett motiv eller en mørk genser + hvit skjorte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å ha samboer i samme hus som foreldre blir ikke helt det samme syns jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er du EGENTLIG mann zlatzman? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er du EGENTLIG mann zlatzman? Ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 De trenger vel en pause fra deg Høyrer du lydar? Fant de. Jenta var på rommet sitt og hørte musikk, Steinar aka Tha_Zaynt her på forumet var ute og gikk seg en tur er trønder dialekt som er sexy. Eww, nei. Stavangersk eller oslosk Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å ha samboer i samme hus som foreldre blir ikke helt det samme syns jeg vel min pappa er aldri hjemme så var som å bare bo med han. å jeg var super husmor for han. og for pappa når han var hjemme. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å ha samboer i samme hus som foreldre blir ikke helt det samme syns jeg vel min pappa er aldri hjemme så var som å bare bo med han. å jeg var super husmor for han. og for pappa når han var hjemme. Få typen din til å ta karriere i UD eller forsvaret. Da flytter dere mye og du kan være husmor på heltid Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 er trønder dialekt som er sexy. Eww, nei. Stavangersk eller oslosk jeg synes at trønder er mest sexy dialekta i verden. så jeg må finne med en ny trønder:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å ha samboer i samme hus som foreldre blir ikke helt det samme syns jeg vel min pappa er aldri hjemme så var som å bare bo med han. å jeg var super husmor for han. og for pappa når han var hjemme. Få typen din til å ta karriere i UD eller forsvaret. Da flytter dere mye og du kan være husmor på heltid Han var i forsvaret Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å ha samboer i samme hus som foreldre blir ikke helt det samme syns jeg vel min pappa er aldri hjemme så var som å bare bo med han. å jeg var super husmor for han. og for pappa når han var hjemme. Få typen din til å ta karriere i UD eller forsvaret. Da flytter dere mye og du kan være husmor på heltid vel nå har jeg ikke type lenger så men ok hvis jeg finner en ny skal jeg passepådet:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvilken overdel passer til en hvit kortbukse? Hvit og hvit går bra sammen. Bør være litt forsiktig med andre lyse farger, men sort eller mørke farger funker også bra. Litt avhengig av fasong på kortbuksen ville jeg valgt en piquet, en t-skjorte med et fett motiv eller en mørk genser + hvit skjorte. Ah. Tok en mintgrønn korterma jeg. De andre var litt for fargerike, funker fint sammen med en rølpete kompisgjeng på fylla, men å gå ut og spise og prøve å gjøre godt inntrykk og sånn ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg