Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o

Mamman min bor mange timer borte :(

uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
men min er goest:P mamma liker å snakke til henne med babystemme å gi henne frokostblandingO.o

uffda:( jeg bor med mamman min ene uka og pappan min andre uke. men nå snart mange mange timer unna. om 6dager:D gleder meg. men da får jeg ikke kosa på musa mere:/

Mamman min kommer på besøk snart, og hun tar med provianter :D

Lenke til kommentar

Mamman min kommer på besøk snart, og hun tar med provianter :D

så koselig da:D min mamma har planer om å sende meg store pakker med ting til meg:D

Lenke til kommentar

Samboer slår mamma any time uansett... Når hun husker og gi meg mat iblandt ivartfall ^^ hun glemte det i går... da ble jeg full :wee:

Lenke til kommentar

Samboer slår mamma any time uansett... Når hun husker og gi meg mat iblandt ivartfall ^^ hun glemte det i går... da ble jeg full :wee:

hihihih ja... var samboer. å det var koselig. jeg blr sånn mammate å laga mat til han heletiden å var helt husmor:P

Lenke til kommentar
Hvilken overdel passer til en hvit kortbukse?

Hvit og hvit går bra sammen. Bør være litt forsiktig med andre lyse farger, men sort eller mørke farger funker også bra. Litt avhengig av fasong på kortbuksen ville jeg valgt en piquet, en t-skjorte med et fett motiv eller en mørk genser + hvit skjorte.

Lenke til kommentar
Å ha samboer i samme hus som foreldre blir ikke helt det samme syns jeg

vel min pappa er aldri hjemme så var som å bare bo med han. å jeg var super husmor for han.

og for pappa når han var hjemme.

Få typen din til å ta karriere i UD eller forsvaret. Da flytter dere mye og du kan være husmor på heltid :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

vel min pappa er aldri hjemme så var som å bare bo med han. å jeg var super husmor for han.

Få typen din til å ta karriere i UD eller forsvaret. Da flytter dere mye og du kan være husmor på heltid :thumbup:

Han var i forsvaret :p

Lenke til kommentar

vel nå har jeg ikke type lenger så:p men ok hvis jeg finner en ny skal jeg passepådet:P

Lenke til kommentar
Hvilken overdel passer til en hvit kortbukse?

Hvit og hvit går bra sammen. Bør være litt forsiktig med andre lyse farger, men sort eller mørke farger funker også bra. Litt avhengig av fasong på kortbuksen ville jeg valgt en piquet, en t-skjorte med et fett motiv eller en mørk genser + hvit skjorte.

Ah.

Tok en mintgrønn korterma jeg.

De andre var litt for fargerike, funker fint sammen med en rølpete kompisgjeng på fylla, men å gå ut og spise og prøve å gjøre godt inntrykk og sånn ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...