Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har funnet ut at jeg elsker bergensdialekten! Hun jeg møtte igår tok bare pusten fra meg, hun er så og si perfekt! Jeg har vært en hater av bergensdialekten lenge, helt til jeg hørte henne snakke. OMG. Et inlegg som gjør seg bedre i kjærlighetstråden kanskje? Min feil--- Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da har jeg innredet museburet og satt inn musen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da har jeg innredet museburet og satt inn musen Logitech? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva ellers? organiske mus bare roter til i buret Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da har jeg innredet museburet og satt inn musen har jeg nettopp gjort å. min bæsja og tissa på meg:P også gikk hun helt bananas når hun kom oppi igjen. måtte sjekke at alt var som vanlig:P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 har jeg nettopp gjort å. min bæsja og tissa på meg:P også gikk hun helt bananas når hun kom oppi igjen. måtte sjekke at alt var som vanlig:P Da har du en dårlig oppdratt mus... Min gjør ikke slikt den ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 har jeg nettopp gjort å. min bæsja og tissa på meg:P også gikk hun helt bananas når hun kom oppi igjen. måtte sjekke at alt var som vanlig:P Da har du en dårlig oppdratt mus... Min gjør ikke slikt den ^^ vår fikk jeg får sånn måndesiden. sto plutselig utenfor huset med burd å en liten lapp "hei vi gidder ikke ha den lenger" var fra min stefar sin familie. Så nå er han vår:D de var visst ikke så snille med henne virker det som. for hun er livredd for oss:/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bergensk er faktisk vanvittig sexy. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 vår fikk jeg får sånn måndesiden. sto plutselig utenfor huset med burd å en liten lapp "hei vi gidder ikke ha den lenger" var fra min stefar sin familie. Så nå er han vår:D de var visst ikke så snille med henne virker det som. for hun er livredd for oss:/ Da har jeg en følelse av at det var bedre at du fikk den, enn at de fortsatte og ha den Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 vår fikk jeg får sånn måndesiden. sto plutselig utenfor huset med burd å en liten lapp "hei vi gidder ikke ha den lenger" var fra min stefar sin familie. Så nå er han vår:D de var visst ikke så snille med henne virker det som. for hun er livredd for oss:/ Da har jeg en følelse av at det var bedre at du fikk den, enn at de fortsatte og ha den ja. han er søt og vi tror hun er blind:P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ja. han er søt og vi tror hun er blind:P Albinomus? Søstra mi har en albino hetterotte som snart er blind nå... Men de klarer seg skremmende bra uten og kunne se noe Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ja. han er søt og vi tror hun er blind:P Albinomus? Søstra mi har en albino hetterotte som snart er blind nå... Men de klarer seg skremmende bra uten og kunne se noe mhm albino. hun er super søt og gal:P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er den ikke søøøøøøt? <3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er den ikke søøøøøøt? <3 jo:P super søt... hhihihihi:P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 mhm albino. hun er super søt og gal:P Tror vi tenkte ganske likt nå Men skikkelig nusselig <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 *bilde* Er den ikke søøøøøøt? <3 Åååååå!Så vanvittig nydelig <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jo:P super søt... hhihihihi:P Liker og ligge der og sløve... ganske lat igrunnen... derfor den er så stor... Men den spiser ikke mye heller da... er noe rart med den... Men det er min, og det er alt som telller <3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 mhm albino. hun er super søt og gal:P Tror vi tenkte ganske likt nå Men skikkelig nusselig <3 ja mhm verdens mest nusselige:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvilken overdel passer til en hvit kortbukse? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 mhm verdens mest nusselige:D Min er verdens mest nusselige! sådeså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg