Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har funnet ut at jeg elsker bergensdialekten! Hun jeg møtte igår tok bare pusten fra meg, hun er så og si perfekt!

Jeg har vært en hater av bergensdialekten lenge, helt til jeg hørte henne snakke. OMG.

Et inlegg som gjør seg bedre i kjærlighetstråden kanskje?

Min feil---

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har jeg nettopp gjort å. min bæsja og tissa på meg:P

også gikk hun helt bananas når hun kom oppi igjen. måtte sjekke at alt var som vanlig:P

Da har du en dårlig oppdratt mus... Min gjør ikke slikt den ^^

vår fikk jeg får sånn måndesiden. sto plutselig utenfor huset med burd å en liten lapp "hei vi gidder ikke ha den lenger" :p var fra min stefar sin familie. Så nå er han vår:D de var visst ikke så snille med henne virker det som. for hun er livredd for oss:/

Lenke til kommentar
vår fikk jeg får sånn måndesiden. sto plutselig utenfor huset med burd å en liten lapp "hei vi gidder ikke ha den lenger" :p var fra min stefar sin familie. Så nå er han vår:D de var visst ikke så snille med henne virker det som. for hun er livredd for oss:/

Da har jeg en følelse av at det var bedre at du fikk den, enn at de fortsatte og ha den :)

Lenke til kommentar

Da har jeg en følelse av at det var bedre at du fikk den, enn at de fortsatte og ha den :)

ja. han er søt og vi tror hun er blind:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...