fargoth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Jøss jeg oppdaget noe spenstig. Hvis man vil la listet opp alle vedleggene i et emne bruker man følgende base-url og legger til trådens id-nummer. Eksempelvis for DNF: https://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&code=showtopic&tid= + 877073 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...&tid=877073 Finnes det som en egen funksjon jeg glatt har oversett eller er dette en aldri så liten revolusjon? Edit: Se der ja, man kan vist bare trykke på bindersen. Endret 17. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hehe, jeg blir nok i Oslo gitt. Sorry gutter. Kjedelig du er da... Stavanger er jo minst like bra! Stavanger e'kke godt for noe, de snakker rart der. Hysj på deg. Stavanger er peneste byen i Norge og de snakker herlig! Knuser andre vestlendinger, sørlendinger, norldendinger, trøndere (merkelige språket, nesten like uforståelig som sognemål) og østlendinger, både de som prater pent og de som prater bredt! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det irriterer meg at jeg registrerte meg på DeviantART med den virkelige fødselsdatoen min. Finnes det som en egen funksjon jeg glatt har oversett eller er dette en aldri så liten revolusjon? Trykk på vedleggstegnet ved siden av tråden ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Prøv å trykke på den bindersen ved siden av trådtittelen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har aldri sett nytteverdien av den funksjonen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Prøv å trykke på den bindersen ved siden av trådtittelen. Akurrat. Det enkle er ofte det beste. Jeg har aldri sett nytteverdien av den funksjonen.Det har jeg. se hva jeg fant! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Woo! Jeg fant igjen den gamle bakgrunnen min fra 03/04. Den er elskbar og jeg er overbevist om at jeg strøk fagprøven pga. den ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 This woman rushes to see her doctor, looking very much worried and all strung out. She rattles off, "Doctor, take a look at me. When I woke up this morning, I looked at myself in the mirror and saw my hair all wiry and frazzled up, my skin was all wrinkled and pasty, my eyes were bloodshot and bugging out, and I had this corpse-like look on my face! What's wrong with me, Doctor?" The doctor looks her over for a couple of minutes, then calmly says, "Well, I can tell you that there ain't nothing wrong with your eyesight ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det evige spørsmål nå er hvor er de jeg bor med og hvorfor er det låst på badet mens lyset er av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 De trenger vel en pause fra deg Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tror jeg nesten har lengre dager når det er skole eller oppetid da. Tenker på timer jeg er våken fra jeg står opp til jeg legger meg Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tror jeg nesten har lengre dager når det er skole eller oppetid da. Tenker på timer jeg er våken fra jeg står opp til jeg legger meg Det er vel ganske logisk? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ganske likt hos meg, tror jeg. Muligens pittelitt lengre på skoledager. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 aaaw jeg har spist for mye kake. Bestemor på besøk siden jeg drar om 6dager. så da ble det kaker til frokost å slikt. æsj... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har lyst til å bygge et hus jeg. Bare sånn at jeg kan ha et hus med masse hemmelige gangre og hemmelige rom. Tenk deg så kult når du har fest og forsvinner inn på kjøkkenet uten å komme ut. Og så plutselig så dukker du opp et helt annet sted. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da skal du ha mistenkelig tykke vegger, Lars. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har funnet ut at jeg elsker bergensdialekten! Hun jeg møtte igår tok bare pusten fra meg, hun er så og si perfekt! Jeg har vært en hater av bergensdialekten lenge, helt til jeg hørte henne snakke. OMG. Et inlegg som gjør seg bedre i kjærlighetstråden kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da skal du ha mistenkelig tykke vegger, Lars. Jeg vet. Men det løses med å ha merkelige former og perspektiv på rommene. Da blir det vanskelig å estimere størrelsen korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg