Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jøss jeg oppdaget noe spenstig. Hvis man vil la listet opp alle vedleggene i et emne bruker man følgende base-url og legger til trådens id-nummer. Eksempelvis for DNF:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&code=showtopic&tid= + 877073 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...&tid=877073

Finnes det som en egen funksjon jeg glatt har oversett eller er dette en aldri så liten revolusjon?

Edit: Se der ja, man kan vist bare trykke på bindersen.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg blir nok i Oslo gitt. Sorry gutter. ;)

Kjedelig du er da... Stavanger er jo minst like bra!

Stavanger e'kke godt for noe, de snakker rart der.

Hysj på deg.

Stavanger er peneste byen i Norge og de snakker herlig!

Knuser andre vestlendinger, sørlendinger, norldendinger, trøndere (merkelige språket, nesten like uforståelig som sognemål) og østlendinger, både de som prater pent og de som prater bredt!

Lenke til kommentar

This woman rushes to see her doctor, looking very much worried and all strung out. She rattles off, "Doctor, take a look at me. When I woke up this morning, I looked at myself in the mirror and saw my hair all wiry and frazzled up, my skin was all wrinkled and pasty, my eyes were bloodshot and bugging out, and I had this corpse-like look on my face! What's wrong with me, Doctor?"

The doctor looks her over for a couple of minutes, then calmly says, "Well, I can tell you that there ain't nothing wrong with your eyesight ...

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å bygge et hus jeg. Bare sånn at jeg kan ha et hus med masse hemmelige gangre og hemmelige rom. Tenk deg så kult når du har fest og forsvinner inn på kjøkkenet uten å komme ut. Og så plutselig så dukker du opp et helt annet sted.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg elsker bergensdialekten! Hun jeg møtte igår tok bare pusten fra meg, hun er så og si perfekt!

Jeg har vært en hater av bergensdialekten lenge, helt til jeg hørte henne snakke. OMG.

Et inlegg som gjør seg bedre i kjærlighetstråden kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...