Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nei, du er gutt så du havner i en annen kategori. Hvilke kategorier har du? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oooh. Jeg skjelver i buksene, Kibs. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hinter du nå? Hvis du følte deg truffet? ...Ja. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oooh. Jeg skjelver i buksene, Kibs. Æsjameg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) nei, du er gutt så du havner i en annen kategori. Hvilke kategorier har du? "pulbar", "unger", "gutter", "stygge single jenter", "jenter med type".?? Oooh. Jeg skjelver i buksene, Kibs. Er det som er der stort nok til å skjelve? Endret 13. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) "pulbar", "unger", "gutter", "stygge single jenter", "jenter med type". Mhm, noe sånt jeg tenkte meg Endret 13. januar 2008 av Aces Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mhm, noe sånt jeg tenkte meg Alle gutter er like. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nei, du er gutt så du havner i en annen kategori. Hvilke kategorier har du? "pulbar", "unger", "gutter", "stygge single jenter", "jenter med type".?? Oooh. Jeg skjelver i buksene, Kibs. Er det som er der stort nok til å skjelve? Dust. Ikke sånn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nei, du er gutt så du havner i en annen kategori. Hvilke kategorier har du? har mange, men i dette tilfellet er det disse: Gutter jenter Pene jenter Morsomme jenter Gravide jenter jenter med type jenter med barn De som er utheva havner i ''den'' kategorien. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har dere noen slike kategorier for oss gutter også? Personlig har jeg ingen slike kategorier.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dust. Ikke sånn. Nei, mao? har mange, men i dette tilfellet er det disse: Gutter jenter Pene jenter Morsomme jenter Gravide jenter jenter med type jenter med barn De som er utheva havner i ''den'' kategorien. Og "den" kategorien holder du deg unna? Skal vi gifte oss? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hinter du nå? Hvis du følte deg truffet? ...Ja. Jeg følte dette ble ignorert. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tenk hvor kjedelig det må være å havne i bare "jenter". Da tror jeg heller at jeg smeller meg på tjukka, da havner man i en mer spesiell kategori med en gang. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har dere noen slike kategorier for oss gutter også? Personlig har jeg ingen slike kategorier.. Jeg har noen kategorier, ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 I get a kick out of you Frank Sinatra er elsk <3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har dere noen slike kategorier for oss gutter også? Personlig har jeg ingen slike kategorier.. Jeg har noen kategorier, ja. Show me Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dust. Ikke sånn. Nei, mao? har mange, men i dette tilfellet er det disse: Gutter jenter Pene jenter Morsomme jenter Gravide jenter jenter med type jenter med barn De som er utheva havner i ''den'' kategorien. Og "den" kategorien holder du deg unna? Skal vi gifte oss? beklager, men du har type.. Men ta gjerne kontakt en gang om det skulle ta slutt! Legg ved bilde forresten! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Personlig har jeg ingen slike kategorier.. Jeg har noen kategorier, ja. Man merker ihvertfall med en gang hvem som tilhører den yngre delen av forumet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hinter du nå? Hvis du følte deg truffet? ...Ja. Jeg følte dette ble ignorert. Jeg la meg i senga og gråt da jeg så det, og da jeg endelig klarte å gå bort til PC-en igjen var det innlegget for langt bak i tråden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilket kjønn er du Aces? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg