Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tier til den som kan si meg hvem det var som syntes det var en god idé å ringe til meg klokka 1 i natt med skjult nummer. Den ene natta jeg har lyden på telefonen på mens jeg sover, så klarer faktisk noen å ringe. Godt gjort.

Oh well, skytebanen here I come.

Lenke til kommentar

Sitter på jobb jeg.. like greit, gjør jo aldri noe fornuftig på en søndag likevel, kan like godt tjene 100% overtid i 8 timer.

Og bare så du veit det b-real, så er det buss for tog mellom oslo og drammen idag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

"Unionsetsaas As"

Hvorfor i all verden ble jeg oppringt av noen derifra flere ganger i går og som lurte på om jeg kunne komme på fest til en eller annen Anders og knipse noen bilder? :S

Er milevis unna Trondhjem, har ikke folk fått med seg det? Eller at jeg la opp festfotograferinga i fjor ... Herre!

Lenke til kommentar
"Unionsetsaas As"

Hvorfor i all verden ble jeg oppringt av noen derifra flere ganger i går og som lurte på om jeg kunne komme på fest til en eller annen Anders og knipse noen bilder? :S

Er milevis unna Trondhjem, har ikke folk fått med seg det? Eller at jeg la opp festfotograferinga i fjor ... Herre!

Hæ. Har du sluttet med festfotografering? :ermm:

Lenke til kommentar
"Unionsetsaas As"

Hæ. Har du sluttet med festfotografering? :ermm:

Ja, i alle fall offentlig.

Orker ikke springe rundt med dyrt utstyr på fest og være redd for at det skal bli ødelagt, og gidder ikke kjøpe meg et lite kamera. Det er jævlig å bruke :p

Kan vel alltids investere i et Canon Powershot igjen, menneh ... Nei :p

Lenke til kommentar

Veit ikke, er ikke alkis, så jeg glemmer aldri ting jeg gjorde kvelden før..

og sånne samtaler som "haha så du det også sa hun også hahahaha også ble du bare sååååååååå dritings og jeg bare yeeeee og var helt med liksom åsså bare tok du heeelt av på dansegulvet, og trine bare driiiiiiiiiiitings ikkesant" osv blir jeg bare irritert over.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
god morgen. nå har eg spist familie frukost og ble vekket halv 9.

ganske sært!

Du er 13 år.

men de er lenge siden eg har hatt noe familie frokost og måtte stå opp halv 9

blir litt vanskelig å stå opp når du har ødelagt søvn rytma mi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...