b-real Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=995559&hl= *legge planer* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 En tier til den som kan si meg hvem det var som syntes det var en god idé å ringe til meg klokka 1 i natt med skjult nummer. Den ene natta jeg har lyden på telefonen på mens jeg sover, så klarer faktisk noen å ringe. Godt gjort. Oh well, skytebanen here I come. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvor er du å skyter? Leirdue? Jakt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei, og morgen. JEg må bare si at jeg snakket med søsteren til flabba i går. xD Og, b-real. Om du tar deg en tur til Drammen så kan vi sikkert finne på noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Sure, kan sikkert ta turen innom drammen. Lyst til å gjøre mann? Endret 17. august 2008 av B-Real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Sitter på jobb jeg.. like greit, gjør jo aldri noe fornuftig på en søndag likevel, kan like godt tjene 100% overtid i 8 timer. Og bare så du veit det b-real, så er det buss for tog mellom oslo og drammen idag. Endret 17. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tja. I dag skal jeg bare møte noen jeg kjenenr der. Ellers skal jeg gå på skole der de neste tre årene. Så det var mest sånn. Om du ville hilse på. Jah... Dety er ikke mye å gjøre i Drammen. xD 100% overtid høres ikke ille ut, Bytex. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I dag skal visst vi på Agrisjå. Også skal jeg ta bilder av Runa. Detblirbra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 "Unionsetsaas As" Hvorfor i all verden ble jeg oppringt av noen derifra flere ganger i går og som lurte på om jeg kunne komme på fest til en eller annen Anders og knipse noen bilder? :S Er milevis unna Trondhjem, har ikke folk fått med seg det? Eller at jeg la opp festfotograferinga i fjor ... Herre! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 "Unionsetsaas As" Hvorfor i all verden ble jeg oppringt av noen derifra flere ganger i går og som lurte på om jeg kunne komme på fest til en eller annen Anders og knipse noen bilder? :S Er milevis unna Trondhjem, har ikke folk fått med seg det? Eller at jeg la opp festfotograferinga i fjor ... Herre! Hæ. Har du sluttet med festfotografering? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Unts unts unts...kan folk stå opp???? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 "Unionsetsaas As" Hvorfor i all verden ble jeg oppringt av noen derifra flere ganger i går og som lurte på om jeg kunne komme på fest til en eller annen Anders og knipse noen bilder? :S Er milevis unna Trondhjem, har ikke folk fått med seg det? Eller at jeg la opp festfotograferinga i fjor ... Herre! Hæ. Har du sluttet med festfotografering? Ja, i alle fall offentlig. Orker ikke springe rundt med dyrt utstyr på fest og være redd for at det skal bli ødelagt, og gidder ikke kjøpe meg et lite kamera. Det er jævlig å bruke Kan vel alltids investere i et Canon Powershot igjen, menneh ... Nei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Festfotografering er oppskrytt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Unts unts unts...kan folk stå opp???? Jeg er våken. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 god morgen. nå har eg spist familie frukost og ble vekket halv 9. ganske sært! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Unts unts unts...kan folk stå opp???? Jeg er våken. Ta kjører jeg sørover om ikke så lenge, skal ha en runde innom esso og slikt først. chiao. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bytex, jeg syns det er jævlig moro. Og meget praktisk, hvordan skal man ellers huske alt man ikke husker man gjorde kvelden før? ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 god morgen. nå har eg spist familie frukost og ble vekket halv 9.ganske sært! Du er 13 år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Veit ikke, er ikke alkis, så jeg glemmer aldri ting jeg gjorde kvelden før.. og sånne samtaler som "haha så du det også sa hun også hahahaha også ble du bare sååååååååå dritings og jeg bare yeeeee og var helt med liksom åsså bare tok du heeelt av på dansegulvet, og trine bare driiiiiiiiiiitings ikkesant" osv blir jeg bare irritert over. Endret 17. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 god morgen. nå har eg spist familie frukost og ble vekket halv 9.ganske sært! Du er 13 år. men de er lenge siden eg har hatt noe familie frokost og måtte stå opp halv 9 blir litt vanskelig å stå opp når du har ødelagt søvn rytma mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg