Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Natta, kthxbai natta:D Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er ikke mye å se der gitt. pft. er sikkert så flott atte:D sikkert bedre enn mine:P Når jeg tenker på tits, tenker jeg på damer, så for din del håper jeg at dine er bedre enn mine. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er ikke mye å se der gitt. pft. er sikkert så flott atte:D sikkert bedre enn mine:P Når jeg tenker på tits, tenker jeg på damer, så for din del håper jeg at dine er bedre enn mine. jeg håper å det siden jeg er jente:P men vet ikke. kan være at du har super nice pupper:P Som nevnt før idag, så assossierer (?) jeg også "Flabba" med "Fapp fapp fapp"... hvorfor det? O.o Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som sikkert mange andre forumnerder, har jeg ganske dårlig med tits, litt i størrelsesorden myggstikk. Så som du sier, så håper vi at dine er bedre. For din skyld. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som sikkert mange andre forumnerder, har jeg ganske dårlig med tits, litt i størrelsesorden myggstikk. Så som du sier, så håper vi at dine er bedre. For din skyld. aaah håper på det:P hvis ikke er det da fryktelig trist for meg:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skjønner egentlig ikke hvorfor vi diskuterer dette her, du har vel bevist både det ene og det andre i RPP. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skjønner egentlig ikke hvorfor vi diskuterer dette her, du har vel bevist både det ene og det andre i RPP. nja. sant... men vil ikke vise mine pupper til andre enn de få heldige som er med i klubben:P å her inne er det bare 1som får se:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Let me guess, din kjæreste som er medlem av forumet? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Let me guess, din kjæreste som er medlem av forumet? nei... men er eks-kjæreste med han. men er ikke han. har en spesiell fyr som faktisk får lov som ikke er kjæreste:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Mao, du viser puppene dine til en kar som du ikke er sammen med, og han er den eneste spesielle som får lov til å titte? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Mao, du viser puppene dine til en kar som du ikke er sammen med, og han er den eneste spesielle som får lov til å titte? ikke egentlig:P men hadde jeg skullet vise til noen skulle det vært denne karen. er ikke sånn hore å viser fram til folk. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er bra, en bør vel med rett bare vise fram initme områder til personer man har et spesielt forhold til. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er bra, en bør vel med rett bare vise fram initme områder til personer man har et spesielt forhold til. mhm jeg synes det:D men skulle jeg vist til noen i heleverden er det en kar her i fra jeg ville gjort det til. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da gratulerer vi han for at han får æren av å kunne si "Show me your tits" til deg med et vellykket resultat. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da gratulerer vi han for at han får æren av å kunne si "Show me your tits" til deg med et vellykket resultat. ja:P han vet det ikke selv tror jeg så... mohahahha... men ja:P han skal gratuleres:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Han vet ikke det selv? Hva er vitsen da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Han vet ikke det selv? Hva er vitsen da? sant:P men hvis han leser dette vil han nok skjønne at det er han det er snakk om:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jaja, lykke til med.. showing the tits og forumlove. Jeg legger meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jaja, lykke til med.. showing the tits og forumlove. Jeg legger meg. hihi er ikke mye love, men ja takk du:D sov godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Finnes det en mirakelkur for og bli edru, eller mindre beruset, fort? Gjør for tida? Hørt noe om jobb? Fått deg ordnet bil? Lyst på en tur til oslo? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg