Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner at folk kan elske film, det er mye fint med det. Kanskje det er det at jeg er blitt kresen. Fikk tilbud om å være med å se Loveguru her om dagen, grøsset ved tanken av å bruke x antall timer av livet mitt på den filmen.

ok den vil jeg ALDRI se. den ser helt jævlig dårlig ut. blir lei meg av å se raklame for den:P

Lenke til kommentar
Blir lei meg av å se Mike Myers.

Herved har jeg gått over til vann etter kveldens inntak av alkohol for en bedre morgendag.

jeg å:p var morsom førstegangen jeg så han, men ikke nå mer:/

iiiih jeg bytta ut alkoholen med vann og banan... mmmmh:D

Lenke til kommentar

Jeg hater kroppen. Jeg ligger i sofaen etter en knallgod film og tenker at jeg likesågodt kan se en til, men da blir jeg plutselig for trøtt, ett kvarter uti filmen. Da gikk jeg og pussa tenna og drakk litt vann og nå er jeg helt forbanna lys våken og har ikke sjangs på å få sovne, men med en gang jeg legger meg i sofaen eller ser på film blir det automatisk shutdown av meg as :S

Lenke til kommentar
Jeg hater kroppen. Jeg ligger i sofaen etter en knallgod film og tenker at jeg likesågodt kan se en til, men da blir jeg plutselig for trøtt, ett kvarter uti filmen. Da gikk jeg og pussa tenna og drakk litt vann og nå er jeg helt forbanna lys våken og har ikke sjangs på å få sovne, men med en gang jeg legger meg i sofaen eller ser på film blir det automatisk shutdown av meg as :S

jeg er på samme måte:P

er helt dø når jeg begynner med film. Og hvis jeg da slår av blir jeg lys våken. hater det:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...