Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skjønner at folk kan elske film, det er mye fint med det. Kanskje det er det at jeg er blitt kresen. Fikk tilbud om å være med å se Loveguru her om dagen, grøsset ved tanken av å bruke x antall timer av livet mitt på den filmen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skjønner at folk kan elske film, det er mye fint med det. Kanskje det er det at jeg er blitt kresen. Fikk tilbud om å være med å se Loveguru her om dagen, grøsset ved tanken av å bruke x antall timer av livet mitt på den filmen. ok den vil jeg ALDRI se. den ser helt jævlig dårlig ut. blir lei meg av å se raklame for den:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Blir lei meg av å se Mike Myers. Herved har jeg gått over til vann etter kveldens inntak av alkohol for en bedre morgendag. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Blir lei meg av å se Mike Myers. Herved har jeg gått over til vann etter kveldens inntak av alkohol for en bedre morgendag. jeg å var morsom førstegangen jeg så han, men ikke nå mer:/ iiiih jeg bytta ut alkoholen med vann og banan... mmmmh:D Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Finnes det en mirakelkur for og bli edru, eller mindre beruset, fort? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Finnes det en mirakelkur for og bli edru, eller mindre beruset, fort? vann og salt er eneste jeg har hørt om som noen bruker. men om det funker vet jeg ikke:P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg hater kroppen. Jeg ligger i sofaen etter en knallgod film og tenker at jeg likesågodt kan se en til, men da blir jeg plutselig for trøtt, ett kvarter uti filmen. Da gikk jeg og pussa tenna og drakk litt vann og nå er jeg helt forbanna lys våken og har ikke sjangs på å få sovne, men med en gang jeg legger meg i sofaen eller ser på film blir det automatisk shutdown av meg as :S Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg hater kroppen. Jeg ligger i sofaen etter en knallgod film og tenker at jeg likesågodt kan se en til, men da blir jeg plutselig for trøtt, ett kvarter uti filmen. Da gikk jeg og pussa tenna og drakk litt vann og nå er jeg helt forbanna lys våken og har ikke sjangs på å få sovne, men med en gang jeg legger meg i sofaen eller ser på film blir det automatisk shutdown av meg as :S jeg er på samme måte:P er helt dø når jeg begynner med film. Og hvis jeg da slår av blir jeg lys våken. hater det:( Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vann og banan ja. Herlig miks. Tror jeg holder meg til vannet. Håper jeg ikke blir liggende i morgen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vann og banan ja. Herlig miks. Tror jeg holder meg til vannet. Håper jeg ikke blir liggende i morgen. banan er godt! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke noe å si på det, men vann og banan etter ørten liter med alkohol, det frister ikke. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke noe å si på det, men vann og banan etter ørten liter med alkohol, det frister ikke. det er godt:D Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeje. Show me your tits. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeje. Show me your tits. er du som skal vise meg dine:D Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er ikke mye å se der gitt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er ikke mye å se der gitt. pft. er sikkert så flott atte:D sikkert bedre enn mine:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flabba er k00l neimen... jasså? k00l? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Natta, kthxbai edit: Ja, du kommer med mange k00le utsagn natta igjen Endret 17. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som nevnt før idag, så assossierer (?) jeg også "Flabba" med "Fapp fapp fapp"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg