Loeve Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dere er visst flere som deler den oppfatningen. Jeg liker å tro at jeg er en hyggelig kar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Identitets-vansker. Godt å høre Rektumboia. Endret 17. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 På tide å dra frem loppekasa, og rulle meg i den. God natt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det kan godt være. Robert Rektum-identiteten er i hvert fall konsekvent og fin Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Once you go Aidskake, you never go back. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Once you go Aidskake, you never go back.Og jeg vet hvem jeg skal spørre for å få det bekreftet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da vil jeg hete Anne Anus :`( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 [barnestemme] Lars? Har du og Aidskake hatt sex? [/barnestemme] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg merker jeg har skapt en trend her. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sæks o' nitti og sprite, skal bli drita i kveld. =D Nach nå, rota og pula, blanda rom, kaffe, heimert og krem. Namme. Sove nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 [barnestemme] Lars? Har du og Aidskake hatt sex? [/barnestemme] Nei faktisk har jeg ikke fått krysset av henne på listen over forumbabes enda. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg merker jeg har skapt en trend her. Bokstavrimideén var min! Lingvist og så videre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da er det på tide - for hu trur jeg er heit! EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sa jeg det høyt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da er det på tide - for hu trur jeg er heit! EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sa jeg det høyt? Hvorfor tror du det alle vi andre vet? Og nei, du sa det ikke. Du skrev det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Bokstavrimideén var min! Lingvist og så videre. Jeg har jo bevis. Tror jeg køyer. Skikkelig dritt å være alene, Hylo har vært her vær jævla helg omtrent. =( L4r5: <3 ! Endret 17. august 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Da er det på tide - for hu trur jeg er heit! EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sa jeg det høyt? Hvorfor tror du det alle vi andre vet? Og nei, du sa det ikke. Du skrev det. si sa, sagt (norr segja) 1 ytre, uttale sa du noe? / si takk, god natt / si ja, nei være enig, uenig / kort sagt med få ord / lettere sagt enn gjort vanskeligere å utføre enn det ser ut til / han kan virkelig få sagt det finne det rette uttrykket / om jeg så må si om jeg kan uttrykke meg slik / så å si nesten, praktisk talt / lyde som ordtaket sier / for å si det med Ibsen for å sitere Ibsen / du sier noe du er inne på noe / jeg sier ikke mer betydningen av det jeg alt har sagt, er klar 2 gi lyd kua sier mø / pang! sa det 3 erklære, hevde si det en mener / forfatteren sier i boka si at... / hva sier du til det? / hva vil folk si om det / si opp avisen avbestille / som sagt, så gjort / si seg enig med en / ja, det kan du si el. du kan så si det har du rett i / si noen imot / si noe om noe kritisere / ha noe å si på noe utsette på, kritisere / det sier seg selv det er innlysende / det er ikke sagt det er ikke sikkert / jeg kan ikke si jeg liker dette / prisen må sies å være lav / prisen er, sier og skriver, 10 kr / avtale, fastsette vi sier 150 kr for arbeidet / vel, da sier vi det slik 4 fortelle, meddele, varsle folk sier han drikker / si meg, hva synes du? / ikke si det til noen / jeg skal si han kom fort han kom virkelig fort / den formen for kunst sier meg ingenting gir meg ikke noe, betyr ingenting for meg / si det med blomster / si fra, si til når jeg skal komme / hunden sier fra når den vil ha mat / i pass.: det sies at de skal skilles / hun sies å være uvanlig dyktig / spå, forutsi det gikk som han sa Aidskake: Send meg fax med du vet. Endret 17. august 2008 av Robert Rektum Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 RL: Jeg tapte et veddemål med Zethyr. Han fant det på. Hehe, ok. Av de mer orginale kan man vel si. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 si sa, sagt (norr segja) 1 ytre, uttale sa du noe? / si takk, god natt / si ja, nei være enig, uenig / kort sagt med få ord / lettere sagt enn gjort vanskeligere å utføre enn det ser ut til / han kan virkelig få sagt det finne det rette uttrykket / om jeg så må si om jeg kan uttrykke meg slik / så å si nesten, praktisk talt / lyde som ordtaket sier / for å si det med Ibsen for å sitere Ibsen / du sier noe du er inne på noe / jeg sier ikke mer betydningen av det jeg alt har sagt, er klar 2 gi lyd kua sier mø / pang! sa det 3 erklære, hevde si det en mener / forfatteren sier i boka si at... / hva sier du til det? / hva vil folk si om det / si opp avisen avbestille / som sagt, så gjort / si seg enig med en / ja, det kan du si el. du kan så si det har du rett i / si noen imot / si noe om noe kritisere / ha noe å si på noe utsette på, kritisere / det sier seg selv det er innlysende / det er ikke sagt det er ikke sikkert / jeg kan ikke si jeg liker dette / prisen må sies å være lav / prisen er, sier og skriver, 10 kr / avtale, fastsette vi sier 150 kr for arbeidet / vel, da sier vi det slik 4 fortelle, meddele, varsle folk sier han drikker / si meg, hva synes du? / ikke si det til noen / jeg skal si han kom fort han kom virkelig fort / den formen for kunst sier meg ingenting gir meg ikke noe, betyr ingenting for meg / si det med blomster / si fra, si til når jeg skal komme / hunden sier fra når den vil ha mat / i pass.: det sies at de skal skilles / hun sies å være uvanlig dyktig / spå, forutsi det gikk som han sa Ikke kveruler med meg når jeg kverulerer med andre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg går og fortrenger de siste 20 minuttene... NattaNatta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal jeg gå ut igjen, eller sitte her og spille Beam vs. Cyrus og drikke vin og høre på livet ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg