Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du kan lage en slags snøplog med geitene. Hva sa jeg om geitene, dyrebeskyttelsen kom jo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ...Jeg gidder ikke telle forumbrukere jeg har nummeret til. Jeg føler meg lite spesiell. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Alle som er verdt å kjenne. Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Ikke meg! Føler Eplefe kjenner alle sammen her inne Ikke meg. ... Den var bare slem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ...Jeg gidder ikke telle forumbrukere jeg har nummeret til. Jeg føler meg lite spesiell. Du er spesiell på andre måter en med nummer. ...Mobilnummer i hvert fall Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den var bare slem. Haha jeg synes den var morsom Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den var bare slem. Jeg er ikke et slemt menneske. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det stemmer Kibs. Og hva i all verden er det du antyder? JEG ER DA SPESIELL FOR FAEN!!! Du er spesiell på andre måter en med nummer....Mobilnummer i hvert fall Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og hva i all verden er det du antyder? JEG ER DA SPESIELL FOR FAEN!!! Neh, du bare er her liksom. Sånn som resten av oss Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den var bare slem. Haha jeg synes den var morsom Nærmere sannheten. La oss bare si at jeg er verdt å kjenne om du er åpensinnet, og hvis du er trangsynt bør du holde meg på en armlengdes avstand. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neh, du bare er her liksom. Sånn som resten av oss Shlashken min.. svikter du meg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det stemmer Kibs. Og hva i all verden er det du antyder? JEG ER DA SPESIELL FOR FAEN!!! M-m. VEEEEELDIG. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den var bare slem. Haha jeg synes den var morsom Nærmere sannheten. La oss bare si at jeg er verdt å kjenne om du er åpensinnet, og hvis du er trangsynt bør du holde meg på en armlengdes avstand. Hinter du nå? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Shlashken min.. svikter du meg? Neida, vennen min. Jeg bare tulte med deg vet du *kose på* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neh, du bare er her liksom. Sånn som resten av oss Mhm, vi er fanget i dette forumet, og kommer oss ikke ut. Tror det hele er linket til CIA ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og hva i all verden er det du antyder? JEG ER DA SPESIELL FOR FAEN!!! Neh, du bare er her liksom. Sånn som resten av oss Enig. etter at jeg fant ut at hun hadde type, så dalte hun bare ned med ''dem''. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og hva i all verden er det du antyder? JEG ER DA SPESIELL FOR FAEN!!! Neh, du bare er her liksom. Sånn som resten av oss Enig. etter at jeg fant ut at hun hadde type, så dalte hun bare ned med ''dem''. Oss? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Enig. etter at jeg fant ut at hun hadde type, så dalte hun bare ned med ''dem''. Sånn er det med alle damer som har type, hvem faen bryr seg om dem liksom? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og hva i all verden er det du antyder? JEG ER DA SPESIELL FOR FAEN!!! Neh, du bare er her liksom. Sånn som resten av oss Enig. etter at jeg fant ut at hun hadde type, så dalte hun bare ned med ''dem''. Oss? nei, du er gutt så du havner i en annen kategori. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 M-m. VEEEEELDIG. *slipe knivene* Neida, vennen min. Jeg bare tulte med deg vet du *kose på* Tulte ligner mer på et annet ord enn det ligner på "tullet"....... Enig. etter at jeg fant ut at hun hadde type, så dalte hun bare ned med ''dem''. Det hindrer ikke alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg