Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg får heldigvis sett den nå på en veldig god skjerm og med mega-grom lyd, så det kan kanskje hjelpe på litt, og Thorsen er barsk i den filmen :woot:
Oh nice. Kos deg! Og ønsk frysningene velkommen. :thumbs:

Edit: Og spar for all del ikke på lyden.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Hehe jeg så den faktisk på VHS hos en kompis for første gang for flere år siden, på et shitty mini-tv. Det er noe annet å se den i 1080P på storskjerm og med gromlyd. Det lages forøvrig alt for lite filmer om romerriket generelt, og alt for mange av dagens filmer med samme appell mangler det lille hintet av realisme som gir filmen en følelse av kredibilitet. 300 f.eks kommer ikke i nærheten på noen måte, og Alexander og Troy funker bare ikke.

Den var kanskje en smule dyr.
Samtidig som ingen butikker har den på lager..
Lenke til kommentar
Er jeg syk som sier at jeg savner skarsatd her inne?

Bedre med Skarstad her enn uten Skarstad her.

Man kan ikke få tilbake det som var. Og det nytter ikek å prøve. Man må bare gå videre med det som er realiteten

Men man kan se tilbake på det som var og prøve å bringe de positive sidene videre og legge de negative sidene bak seg.

Da har man vært på konsert, så Bettye LaVette på Rockefeller. Likte musikken, men er nok ikke noe jeg kommer til å høre på ofte.

Lenke til kommentar

Uff, skole igjen i morgen/mandag :( må opp klokken 0530/0600 på mandag :O

Så, synes dere jeg skal legge meg nå, stå opp rundt 0900-1000 i morgen, håpe på at jeg blir trøtt igjen til rundt 22-2300, og legge meg da, eller døgne og garantert være trøtt i morgen kveld? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Meg? I såfall, om det er meg, så er jeg tideligere Arekey :p titter innom forumkafèen her en gang i blandt :p

hehe,. The Hof ja

Lenke til kommentar
Uff, skole igjen i morgen/mandag :( må opp klokken 0530/0600 på mandag :O

Så, synes dere jeg skal legge meg nå, stå opp rundt 0900-1000 i morgen, håpe på at jeg blir trøtt igjen til rundt 22-2300, og legge meg da, eller døgne og garantert være trøtt i morgen kveld? :p

Legg deg nå, stå opp 08:00 i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...