Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Utrolig mange Aborginere i fengsel i Australia <.< Sånn mtp innbyggertallet og hvor mange det er av de. Endret 16. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg savner noen som kan skape litt liv her inne. Det er fryktelig dødt og kjedelig. Ikke som i SO.You can never go backwards. Only forwards. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gladiatoren extended Version eller The Dirty Dozen?The Gladiator. Åpningsscenen er awsome. Roma victor. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 God kveld folks! Whazzup? Fyrste dag på skulen er over. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå, ikke si det, L4r5. Av og til blir folk så blindet av sin egen suksess med seg selv at de stagnerer på et lavmål. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Snakket bare av erfaring jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gladiatoren extended Version eller The Dirty Dozen?The Gladiator. Åpningsscenen er awsome. Roma victor. At my signal, unleash hell. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå, ikke si det, L4r5. Av og til blir folk så blindet av sin egen suksess med seg selv at de stagnerer på et lavmål.Det er en selvmotsigelse. Ingen kan stagnere på et lavmål hvis de befinner seg i en tilstand av suksess. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Snakket bare av erfaring jeg.Hehe. Ja... Jeg og. Det er en selvmotsigelse. Ingen kan stagnere på et lavmål hvis de befinner seg i en tilstand av suksess.Aah, men det spørs helt hvem sine øyne man ser det i. Et lavmål i samfunnets øyne, en suksess i egne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Man kan ikke få tilbake det som var. Og det nytter ikek å prøve. Man må bare gå videre med det som er realiteten NP: Nofx - the idiots are taking over Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=ASUSZ53E May I ask, hvor er haken med tilbudet? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gladiatoren extended Version eller The Dirty Dozen?The Gladiator. Åpningsscenen er awsome. Roma victor. At my signal, unleash hell. People should know when they're conquered. Would you Quintus? Would I? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=ASUSZ53E May I ask, hvor er haken med tilbudet? Skjermkortet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=ASUSZ53E May I ask, hvor er haken med tilbudet? Integrert Intel 965 GM? Edit: For sein. Endret 16. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 People should know when they're conquered.Would you Quintus? Would I? Tenkte akkurat det samme selv da Quintus sa det. Men ja, åpnings-scenen er dominert av gode replikker og gode kamp-scener. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Man får jo kjøpt eksternt skjermkort nå. Så jeg sier 'Windows Vista Home Premium'. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ah, for en herlig kveld. Surferosa var så bra, selv om publikum var heller labert. National Bank var ... ok ... Raga hørte jeg fra avstand mens jeg satt med en gjeng og drakk og røykte og Lukestar virker ok. Jeg er kake nå, orker ikke drekka mer. Like wtf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dårlig at du ikke dro på raga Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) People should know when they're conquered.Would you Quintus? Would I? Tenkte akkurat det samme selv da Quintus sa det. Men ja, åpnings-scenen er dominert av gode replikker og gode kamp-scener. Jeg angrer enda på at jeg ikke så den på kino, det må ha vert en fornøyelig opplevelse. Jeg er også veldig glad i kampscenen mot Sven-Ole Thorsen aka "Tigris of Gaul" eller hva det er. Man får jo kjøpt eksternt skjermkort nå. Så jeg sier 'Windows Vista Home Premium'.Hvor får man kjøpt det PDD? For en tusenlapp ekstra får du en Acer 5920G, en kjempemaskin det også. Den gigabyten med mindre minne har liten betydning for ytelsen uansett. Endret 16. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 People should know when they're conquered.Would you Quintus? Would I? Tenkte akkurat det samme selv da Quintus sa det. Men ja, åpnings-scenen er dominert av gode replikker og gode kamp-scener. Jeg angrer enda på at jeg ikke så den på kino, det må ha vert en fornøyelig opplevelse. Jeg er også veldig glad i kampscenen mot Sven-Ole Thorsen aka "Tigris of Gaul" eller hva det er. Ja, jeg får heldigvis sett den nå på en veldig god skjerm og med mega-grom lyd, så det kan kanskje hjelpe på litt, og Thorsen er barsk i den filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg